جهت اجاره تلویزیون شهری یا خرید تلویزیون شهری چه نکاتی را باید مد توجه خود قرار دهیم:

قیمت و کیفیت تلویزیون شهری با توجه به امکانات زیر هزینه های متفاوتی دارند که در بخش قیمت و هزینه اجاره تلویزیون باید به آن توجه کرد:

  • ماسک ماژول تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری به دلیل دارا بودن ماسک ، قابلیت ضد آب بودن را به دلیل نقاب روی ماسک دارا هستند و جریان باران و برف را به سمت خارج هدایت می کنند. این مورد روشنایی تلویزیون های شهری را بیشتر می کند. ماسک تلویزیون های شهری از لحاظ نرمی، سفتی و استحکام باید دارای تعادل باشد و از مواد سازنده با کیفیتی ساخته شده باشد.

  • پاور تلویزیون های شهری

یکی از نکات مهم هنگام خرید و یا اجاره تلویزیون های شهری منبع تغذیه آن می باشد. از بین انواع پاور های موجود در بازار پاور های mean well مرغوب ترین کیفیت را دارد که این نوع پاور ها در تلویزیون های شهری بزرگ استفاده می شود.

  • ال ای دی تلویزیون های شهری

طول عمر تلویزیون شهری از نکات بسیار مهمی است که هنگام خرید و یا اجاره تلویزیون های شهری باید به آن توجه داشت و از عواملی که در طول عمر تلویزیون های شهری تاثیر گذار است می توان تراشه ال ای دی را نام برد. کپسوله کردن ال ای دی نقش بسیار مهمی درکیفیت صفحه نمایش تلویزیون های شهری دارد.

  • آی سی(ic drive) در تلویزیون های شهری

کنترل داده ها و برق برای ورود به ال ای دی توسط آی سی کنترل می شود. کار اصلی آی سی در تلویزیون های شهری تعیین میزان رنگ خاکستری تصویر می باشد.

  • کابینت تلویزیون شهری

کابینت های تلویزیون های شهری انواع مختلفی دارد که از نکات بسیار مهم آن مهر و موم بودن آن و ضد آب بودن کابینت ها می باشد . کابنت های تلویزیون های شهری در اشکال مختلفی تولید می شود که به دو دسته عمده آهنی و آلومینیومی تقسیم می شوند . از کابینت آلومینیومی برای سبک کردن وزن کابینت جهت حمل آن در سطح شهر استفاده می کنند.

کابینت آهنی در تلویزیون های شهری ثابت کاربرد دارد که از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد.