تعمیر ویدیو وال یکی از خدماتی است که شرکت‌های‌ خدماتی تعمیرات دستگاه‌های‌ دیجیتالی و الکترونیکی ارائه می‌دهند. ویدیو وال‌ها یکی از روش‌های‌ نوین و جدید برای تبلیغات هستند و بیشتر مجموعه‌ها و شرکت‌های‌ تبلیغاتی از این روش محصولات و خدمات مشتریان خود را به مردم معرفی می‌کنند.

ویدیو وال‌ها بر خلاف دستگاه‌های‌ دیجیتالی معمولا می‌توانند به صورت مداوم فعال بوده و تبلیغات مشتریان را نمایش دهند. در برخی مواقع این دستگاه‌ها دچار عیب‌های‌ مختلفی می‌شوند که در این زمان بهترین کار مراجعه به متخصصین حرفه‌ای برای تعمیر آن‌هاست.

حالا در ادامه این مطلب از نما رنتر قصد داریم که درباره تعمیر ویدیو وال‌ها بیشتر صحبت کرده و نکاتی مهم را در موردشان بگوییم.

 برای بررسی قیمت ویدئو وال و مشاهده انواع مدل آن کلیک کنید.

 

ویدیو وال چیست؟

اما بگذارید قبل از اینکه درباره تعمیر ویدیو وال صحبت کنیم، توضیحی جامع درباره این دستگاه بدهیم. اگر در فضاهای اداری، تجاری یا فضاهای دولتی و خصوصی قدم بزنید، احتمالا دستگاه‌های‌ نمایشگری را می‌بنید که تبلیغات مختلفی را نمایش می‌دهند. این دستگاه‌ها ویدیو وال هستند و یکی از روش‌های‌ نوین تبلیغاتی شناخته می‌شوند.

در واقع ویدیو وال‌ها را می‌توان یک سیستم نمایش بسیار بزرگ و عریض دانست که می‌تواند از انواع فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی کند و در تمام روزهای سال و به صورت 24 ساعته فعال باشد.

برای تبلیغات در فضاهای شهری نمی‌توان از سیستم‌های‌ ویدیویی معمولی استفاده کرد چرا که این سیستم‌ها قدرت کافی برای فعالیت مداوم را ندارند و علاوه بر این از سیستم عریض و بزرگی هم بهره‌مند نیستند تا همه مردم بتوانند تبلیغات را در آن‌ها به طور کامل و واضح ببینند. برای همین مجموعه‌های‌ تبلیغاتی از ویدیو وال‌ها استفاده می‌کنند که تاثیر به سزایی در معرفی محصول و خدمات دارند.

 

تعمیرات ویدیو وال

 

خرابی‌های‌ ویدیو وال

در برخی مواقع کارکرد ویدیو وال‌ها با اختلال روبرو می‌شود که در ادامه به برخی از مرسوم‌ترین مشکلات این سیستم‌های‌ ویدیویی اشاره می‌کنیم:

  • روشن نشدن برد
  • از کار افتادن بخش‌های‌ خاصی از نمایشگر
  • عدم کارکرد برد به وسیله USB
  • هنگ کردن مداوم تصاویر

در صورت بروز هر کدام از این مشکلات، ویدیو وال نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه دارد که با مراجعه به مراکز تعمیرات سیستم‌های‌ ویدیویی می‌توانید از مشکل اصلی ویدیو وال و همچنین روش تعمیر آن مطلع شوید.

 

تعمیر ویدیو وال و نکات مربوط به آن

ویدیو وال‌ها جزو سیستم‌های‌ نمایشی پیشرفته و قدرتمند هستند و معمولا خیلی کم دچار خرابی یا آسیب‌دیدگی می‌شوند. برای همین نیازی نیست که به صورت ماهیانه چک شده و بررسی شوند. اما با این حال گاهی اوقات برخی مشکلات و آسیب‌های‌ خاص دامن‌گیر ویدیو وال‌ها می‌شوند که همین آسیب‌ها کارکرد دستگاه را با اختلال روبرو می‌کنند.

فقط وقتی می‌توانید ویدیو وال‌ها را تعمیر کنید که بخش‌های‌ خاصی از آن‌ها دچار عیب شده باشند که در ادامه لیست آن‌ها را برایتان قرار می‌دهیم:

  • پنل
  • فلت
  • مادربورد
  • بردهای تیکان

اگر مادربورد دچار مشکل شود، در این زمان با تعویض قطعه می‌توان مشکل را برطرف کرد اما در زمان‌های‌ دیگر به طور معمول شرکت‌های‌ حرفه‌ای توان تعمیر ویدیو وال را دارند و نیاز به تعویض قطعه نیست.

 

خرابی ویدیو وال

 

برای تعمیر ویدیو وال کجا برویم؟

پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر ویدیو وال به سراغ مراکز حرفه‌ای تعمیراتی بروید که متخصص‌ها و کارشناسان حرفه‌ای دارند و می‌توانند در سریع‌ترین زمان مشکل ویدیو وال را شناسایی کرده و آن را از بین ببرند. همچنین مجموعه‌ها و مراکزی که می‌توانند قطعات مورد نیاز تعویضی ویدیو وال‌ها را خود تهیه کرده و روی سیستم نمایش نصب کنند نسبت به سایر مراکزی که امکان این انجام این کار را ندارند، گزینه مناسب تری هستند.

 

تعمیر ویدیو وال، جلوگیری از خرابی‌های‌ مداوم

در این مطلب در مورد تعمیرو ویدیو وال‌ها صحبت کردیم. این سیستم‌های‌ نماسی هر چند از بهترین و پیشرفته‌ترین قطعات و تجهیزات تولید می‌شوند اما با این حال ممکن است دچار خرابی هم شده و کارکردشان با اختلال روبرو شود. در چنین حالتی به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که به سراغ مراکز تعمیراتی بی کیفیت و مبتدی بروید چرا که با کوچکترین بی دقتی می‌توانند آسیب‌های‌ جدی به سیستم تصویری ویدیو وال وارد نمایند.

 

فروش و اجاره ویدیو وال