یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های تبلیغاتی، استفاده از نمایشگرهای ال ای دی و شهری است. بسیاری از برندها برای فروش محصولات و خدمات خود از این نمایشگرها استفاده می‌کنند. این نوع تبلیغات به دلیل ریسک بسیار پایین و نتیجه موثر، توسط برندهای زیادی انتخاب می‌شود.

توجه داشته باشید که تبلیغات در هر کاری برای ادامه حیات آن برند و کسب و‌کار، ضروری است. از این رو استفاده از روش‌های نوین برای تبلیغات در موفقیت فروش محصولات شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. سایت نمارنتر در زمینه اجاره و فروش انواع تلویزیون نمایشگاهی، شهری و ویدئو وال فعالیت می‌کند و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، نمایشگرهای مناسب را تهیه کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با نکات اصلی برای افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی و شهری آشنا کنیم.

تلویزیون شهری یک نوع نمایشگر ال ‌ای دی LED هست که استفاده از آن‌ها در سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است و خیلی از کسب‌وکارها در معرفی خدمات خود از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اولین قدم برای انتخاب نمایشگر ال‌ای‌دی مناسب است. اندازه نمایشگر و مکان نصب آن مهم است. گام بعدی پس از انتخاب نمایشگر ال‌ای‌دی مناسب، تولید محتوای جذاب برای نمایش در آن ها است. راهی نوین برای تبلیغات کسب و کارها در دنیای امروز، همین نمایشگرهای ال ای دی وشهری هستند.

 

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

حتما به خوبی از اهمیت تبلیغات در جذب مشتری، افزایش فروش و در نهایت برندسازی آگاه هستید و این مسئله نیز برایتان روشن و ملموس است که تصاویر در تبلیغات تصویری و ویدئویی بازخورد و نتیجه بهتری دارند چون تصاویر همواره بهتر در ذهن آدمی ثبت می‌شوند. پاساژها، مراکز تفریحی، مجتمع‌های آموزشی و خیابان نمونه مکان‌هایی هستند که از تلویزیون شهری و نمایشگر بزرگ شهری استفاده می‌شود.

از مهم‌ترین کاربردهای ویدئو وال میتوان به نصب آن‌ها در مراکز خرید بزرگ اشاره کرد. اگر به دنبال ایجاد یک ارتباط مناسب با مشتری هستید و می‌خواهید به افزایش ضریب نفوذ کسب‌وکار خود بپردازید، نصب این نمایشگر می‌تواند ایده‌ای بسیار مؤثر برای رقابت با رقبا باشد.

 

اجاره نمایشگر داخل سالن 

 

با 4 راهکار، فروش خود را از طریق نمایشگرهای ال ای دی افزایش دهید!

همانطور که گفتیم، یکی از روش‌های نوین تبلیغات که امروزه مورد توجه همه کسب‌وکارها قرار گرفته است، استفاده از نمایشگرهای ال ای دی و شهری است. با رعایت نکات و راهکارهای زیر می‌توانید فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

ابزار و نمایشگر درستی را انتخاب کنید

اولین نکته‌ای که در مورد تابلوهای ال ای دی و شهری باید به آن توجه کنید، تطابق دادن نیاز با نوع ابزار است. اگر متن تبلیغاتی شما بسیار کوتاه بوده، مثلا نام فروشگاه، تلفن یا متن‌های ثابت هستند، بهتر است از تابلوهای ال ای دی و چلنیوم استفاده کنید. برای جذب بیشتر مخاطب بهتر است که این تابلوها در حالت فلاشر قرار گیرند. تابلوهای LED برای متن‌های طولانی مناسب بوده که امکان تغییر دارند و ممکن است پس از مدت زمانی متن تغییر پیدا کند.

 

در متن تبلیغاتی انشا نویسی انجام ندهید!

متنی که در تابلوهای ال ای دی و شهری قرار می‌گیرد، باید مخاطبان را جذب کنند و نیازی نیست که همه اطلاعات به مخاطب در یک صفحه گفته شود. متن‌هایی همچون شرایط فروش، تخفیف، نوع اقساط و قیمت محصولات پرفروش که مخاطب را جذب می‌کند، در خلاصه‌ترین حالت ممکن باید در این تابلوها نمایش داده شود. به عنوان مثال به جای اینکه بگویید "در این فروشگاه تمامی محصولات، زیر قیمت مصرف کننده عرضه می‌شود" می‌توانید از عبارت کوتاهی همچون "تمامی محصولات/ زیر قیمت" استفاده کنید.

 

استفاده از تابلوهای نقاشی و تابلو تبلیغاتی

استفاده از افکت برای جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. اما ممکن است عده‌ای تابلوی تبلیغاتی را با تابلوهای نقاشی اشتباه گیرند. تا جای ممکن از افکت‌های بسیار شلوغ استفاده نکنید؛ زیرا این کار هم وقت مخاطب را می‌گیرد و هم از تابلو خسته می‌شوند. به عبارتی گاهی افکت زیاد علاوه بر اینکه مخاطب را جذب نمی‌کند، بلکه تاثیر منفی هم می‌گذارد. 

 

شناسایی مخاطبین هدف

نوع نمایشگر و تعداد صفحات آن به نوع مخاطب و سرعت تردد آن‌ها بستگی دارد. به طور مثال اگر نمایشگر در مسیر عبور عابران پیاده قرار گیرد، این افراد زمان و دقت بیش‌تری نسبت به رانندگان دارند. بنابراین می‌توانید از سه تا پنج صفحه استفاده کنید. ولی برای رانندگان که به سرعت عبور می‌کنند و زمان زیادی برای مشاهده صفحه نمایشگر ندارند، دو یا سه صفحه کافی است. سعی کنید تابلوها را بیش‌تر در مسیر تردد مشتریان قرار دهید.

 

مهمترین نکات برای اجرای تبلیغات با تلویزیون شهری

اولین نکته‌ای که برای اجرای تبلیغات با تلویزیون شهری باید بدانید، دانستن این امر است که اجرای تبلیغات با تابلوهای شهری با چه بخشی بوده و چه کسی در این زمینه فعالیت می‌کند. تبلیغات با تلویزیون شهری به عنوان تبلیغات در فضای باز شناخته شده است. تبلیغات در فضای باز معمولا به یاد ماندنی‌تر هستند و در واقع بیشترین بازدهی و ماندگاری را دارند. 

برای اینکه تبلیغات با تلویزیون شهری هدفمند و اصولی باشد، بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیریم. نکاتی همچون نوع تلویزیون شهری، ابعاد مناسب آن و همچنین محل اجرای صحیح این تبلیغات از موارد مهمی است که باید قبل از اجرای تبلیغات با متخصصان مشورت کنید.

از مهم‌ترین نکات دیگر، انتخاب نوع تصاویری است که بر روی تلویزیون‌های شهری نمایش داده می‌شوند. این تصاویر مهم‌ترین بخش تبلیغات و در واقع پل ارتباطی مخاطب است. باید هدفمند انتخاب شود تا بیشترین تاثیر و ماندگاری را در ذهن مخاطب ایجاد کند.  از آنجایی که تلویزیون‌های شهری در فضای باز قرار می‌گیرند، ممکن است دچار خرابی‌های احتمالی شوند. وجود یک پشتیبان و خدمات پس از فروش برای این تلویزیون‌ها امری ضروری است.

 

با انتخاب بهترین تلویزیون شهری، فروش خود را افزایش دهید

محتوا و تصاویری که در تلویزیون نمایش داده می‌شود، تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد، اما نباید فقط به محتوا و تصاویر توجه کرد. تلویزیون‌ها و ال ای دی‌های شهری که انتخاب می‌شوند هم تاثیر بسیار بالایی در افزایش فروش و جذب مخاطب دارند. تلویزیون‌های شهری در دو دسته ثابت و متحرک به فروش می‌رسند.

تلویزیون‌های شهری ثابت

تلویزیون‌های شهری متحرک یا پرتابل

 

اجاره تلویزیون شهری