امروزه تلویزیون شهری بسیار فراتر از یک تلویزیون شهری led (تلویزیون ال ای دی) کاربرد دارد. تلویزیون های هوشمند شهری با توجه به نوع مصرف آن کاربرد های مختلف دارد از مهترین کاربرهای تلویزیون های شهری می توان به اطلاع رسانی، دکوراسیون هوشمن، کمک در بحث های نورپردازی و... نام برد.


کاربرد تلویزیون شهری داخل سالن در غرفه های نمایشگاهی

تلویزیون های شهری در نمایشگاه های مختلف برای دکوراسیون غرفه ها و اطلاع رسانی آنها استفاده می شود. در بخش نمایشگاهی، تلویزیون های شهری دو کاربرد داردکاربرد اول آن جهت اطلاع رسانی، اطلاع به سیستم های هوشمند و هوشمند سازی تلویزیون می باشد که با پخش تیزرهای تلویزیونی، نمایش سایت و یا اطلاعات هوشمند اطلاع رسانی مناسبی را به مخاطبین غرفه های نمایشگاه از طریق تلویزیون شهری LED انجام داد.
دیگر کاربرد مهم تلویزیون شهری در نمایشگاه ها استفاده از آن در دکوراسیون غرفه ها می باشد که  جهت زیبا کردن غرفه و استفاده از تصاویر، نورپردازی و افکت های متحرک از تلویزیون های LED شهری استفاده می گردد که این امر باعث زیبایی دوچندان غرفه می گردد.
هر چه ابعاد تلویزیون ها بزرگ تر باشد و دید بهتری داشته باشد جلوه دیداری آن نیز بالاتر رفته و باعث جذب مخاطب در غرفه های نمایشگاهی می گردد.

 

تلویزیون شهری

 

تلویزیون LED نمایشگاهی (ال ای دی) امکان چیدمان در حالت های مختلف را دارد، از این تلویزیون ها می توان بصورت های طولی، عرضی و حتی کرو در ابعاد مختلف با توجه به فضا استفاده کرد.

یکی از محاسن تلویزیون LED نمایشگاهی (ال ای دی) استفاده از آنها در کف و سقف و حتی راهرو غرفه های نمایشگاهی می باشد.

در واقع تلویزیون های ال ای دی نمایشگاهی دارای پنل های LED می باشد که در کنار هم قرار گرفته شود توانایی نمایش هر گونه المان هنری و دکوری را دارد. تلویزیون شهری نمایشگاهی قابل استفاده برای فضاهای داخلی و فضای بیرون به عنوان غرفه های فضای باز و غرفه های داخل سالن قابل می باشد.

تلویزیون های نمایشگاهی که بصورت دوره ای رنت یا اجاره داده می شود کلیه امور نصب و راه اندازی و تحویل آن برای مشتری بصورت پکیج انجام شده و شرکت نمارنتر با استفاده از جدیدترین محصولات تلویزیون نمایشگاهی و ویدیو وال امکان ایجاد دیوار های مستقیم، منحی، استفاده تلویزیون بعنوان دیوار نوری و یا حتی کف ها نیز امکان پذیر می باشد.