تلویزیون شهری یک نمایشگر دیجیتال با ابعاد بسیار بزرگ است که برای نمایش محتوای دیجیتال، از تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی گرفته تا اطلاعات مسافران و نوبت مشتریان در اماکن عمومی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از تلویزیون‌های شهری در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعامل شرکت، سازمان یا موسسه‌ها با افرادی که در محل حضور دارند محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید با تلویزیون شهری و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید و ببینید چطور می‌توانید از آن برای بهبود برندسازی خود بهره ببرید، ادامه این مطلب از نمارنتر را دنبال کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره تلویزیون شهری کلیک کنید.

 

انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری در تمام ابعاد و طرح ها قابل ارائه است و بسته به مکان مورد نظر می توان انواع مختلف آن را استفاده کرد. بیشترین کاربرد تلویزیون شهری در چهارراه های شلوغ و پر رفت و آمد، در استادیوم ها، فرودگاه ها و دیگر مکان های شلوغ و پر تردد می باشد. تلویزیون شهری بسته به کاربرد آن به دو نوع تلویزیون شهری داخل سالن و تلویزیون شهری فضای باز تقسیم می شود. در ادامه انواع تلویزیون شهری و کاربردهای آن بررسی می‌شود.

 

تلویزیون شهری داخل سالن

تلویزیون شهری داخل سالن همانطور که از اسم آن مشخص است در فضاهای بسته استفاده می شود و معمولا ضد آب نیستند. تلویزیون‌های شهری داخل سالن معمولا در تالارهای اجرای مراسم، داخل پاساژها و مراکز خرید، سالن‌های اجتماعات، ورودی ساختمان‌ها، اتاق کنفرانس شرکت‌ها و محیط‌های سرپوشیده که رفت‌وآمد زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درجه روشنایی نمایشگر تلویزیون‌های شهری داخل سالن معمولا کمتر از تلویزیون‌های شهری فضای باز است اما کیفیت نمایش تصاویر در آنها ممکن است بالاتر باشد. تلویزیون‌های شهری بسیار بزرگ با ابعاد چندین متری از ترکیب چندین نمایشگر کوچک‌ ایجاد می‌شوند. در طراحی انواع داخل سالن معمولا چارچوب ظریفی به کار برده می‌شود که باعث می‌شود یکپارچگی تلویزیون شهری حفظ شود.

 

تلویزیون شهری فضای باز

نوع فضای باز تلویزیون های شهری که در فضاهای باز استفاده می شوند معمولا همگی ضد آب و ضد آفتاب طراحی می شوند. درجه روشنایی تلویزیون‌های شهری فضای باز بسیار بیشتر از انواع داخل سالن است. این ویژگی باعث می‌شود امکان دیدن تصاویر آن در آفتاب هم وجود داشته باشد. تلویزیون‌های شهری فضای باز با توجه به کاربردی که دارند ممکن است بسیار بزرگ یا در اندازه‌های کوچک‌تر طراحی و اجرا شوند.

از تلویزیون‌های شهری با اندازه بسیار بزرگ در مراکز شهری شلوغ مثل میدان‌ها، نمای بیرونی مراکز خرید و استادیوم‌ها استفاده می‌شود. این تلویزیون‌ها که با نام بیلبورد دیجیتال هم شناخته می‌شوند درست مانند بیلبوردهای تبلیغاتی عمل می‌کنند با این تفاوت که تصاویر و محتوای آنها دیجیتال و قابل‌تغییر است. ابعاد و کیفیت تلویزیون‌های شهری فضای باز به نحوی تعیین می‌شود که محتوای آن از فاصله دور برای افراد قابل دیدن باشد.

 

پر کاربرد ترین مدل های تلویزیون شهری

تلویزیون‌های شهری کاربردهای متنوعی دارند و رفته رفته به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای کسب‌وکارهای امروزی تبدیل می‌شوند. در ادامه با بعضی از این کاربردها بیشتر آشنا می‌شوید.

تلویزیون‌های شهری فضای باز در مراکز شهری

موسسات و شرکت‌های بزرگ به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با شهروندان در مراکز پر رفت‌وآمد هستند تا به بهترین شکل پیام‌ خود را به آنها منتقل کنند. تلویزیون‌های شهری که در مراکز میدان‌ها و خیابان‌های شلوغ نصب می‌شوند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال پیام به عابران پیاده و سرنشینان خودروها هستند. آنها بر خلاف بیلبوردهای سنتی امکان پخش محتوای ویدئویی دارند که جذابیت بیشتری برای افراد دارد و توجه آنها را جلب می‌کند.

تلویزیون‌های شهری بزرگ داخل سالن

تلویزیون‌های شهری بزرگ داخل چند سالی هست که در تالارهای اجرای کنسرت و برگزاری همایش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این موارد تصاویر به صورت زنده در تلویزیون پخش می‌شود و مخاطبان و شرکت‌کنندگانی که از صحنه دور هستند به کمک آنها می‌توانند تجربه بهتری از رویداد مورد نظر داشته باشند.

تلویزیون‌های شهری تالارهای خصوصی

حالا دیگر از تلویزیون‌های شهری در تالارهای خصوصی هم برای پخش کلیپ در مراسم‌های مختلف از عروسی گرفته تا جشن تولد و حتی مراسم عزاداری و یادبود استفاده می‌شود. این کار به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد بیشتر با مراسم ارتباط برقرار کرده و سرگرم شوند.

تلویزیون‌های شهری تبلیغات محیطی

تلویزیون‌ شهری راه‌کاری جدید برای تبلیغات محیطی و برندسازی است که شرکت‌های تبلیغاتی به شکل‌های مختلف از آن بهره‌برداری می‌کنند. تلویزیون‌های شهری انعطاف بسیار بالایی در اجرا دارند و می‌توانند به اشکال مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. قابلیت تغییر محتوای نمایشی باعث می‌شود شرکت‌های تبلیغاتی بتوانند از آنها برای پخش همزمان چندین محتوای ویدئویی تبلیغاتی تاثیرگذار کمک بگیرند.

 

ویژگی های مهم تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری یکی از انواع نمایشگر ها هستند که در سطح شهر برای نمایش تبلیغات از آن استفاده می شود. تلویزیون شهری امکان نمایش حدود 16 میلیون رنگ را دارد . تلویزیون شهری را می توان ابعاد بزرگتر تلویزیون های خانگی دانست که ابعاد بزرگتری از آنها هستند. تلویزیون های شهری در قسمت های شلوغ شهر جانمایی می شوند از این رو بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات شما می باشد.

تلویزیون‌های شهری فضای باز برای اینکه بتوانند تصاویر و محتوای نمایشی را زیر نور آفتاب نمایش دهند به درجه روشنایی بسیار بیشتری از تلویزیون‌های شهری داخل سالن نیاز دارند. در مقابل، تلویزیون‌های شهری داخلی سالن معمولا امکانات پخش زنده مناسبی در اختیار کاربران می‌گذارند. بعضی از ویژگی‌های مهم دیگری که در انتخاب تلویزیون شهری نقش دارند را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نمایشگر تجاری یا حرفه ای

نمایشگرهای تجاری برخلاف نمایشگرهای خانگی با هدف پخش محتوای دیجیتال برای 16 ساعت در روز طراحی می‌شوند و امکانات سخت‌افزاری قدرتمندتری ارائه می‌دهند. جدا از بدنه مقاوم‌تر و عملکرد بهتر در بلند مدت، آنها امکانات ورودی و اتصال بهتری برای پخش محتوا از دستگاه‌های گوناگون دارند.

پخش‌کننده محتوای دیجیتال

ویژگی مشترک دیگر تلویزیون‌های شهری داخل سالن و فضای باز استفاده آنها از پخش‌کننده محتوای دیجیتال است. این دستگاه کوچک بخشی به کاربران امکان می‌دهد نمایش محتوای دیجیتال را برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنند. پخش‌کننده محتوای دیجیتال به‌صورت اختصاصی برای مدیریت تلویزیون شهری به کار می‌رود و برای عملکرد مداوم در بلند مدت طراحی می‌شود.

نرم‌افزار پخش محتوای دیجیتال

ویژگی مهم دیگر تلویزیون‌های شهری به نرم‌افزار آنها بر می‌گردد. نرم‌افزارهایی که برای این کار طراحی می‌شوند کاربری آسانی دارند و به شرکت‌ها و موسسات گزینه‌های مختلفی برای پخش محتوای زنده یا ضبطی می‌دهند. تلویزیون‌های شهری بزرگ از چندین نمایشگر کوچک تشکیل می‌شوند و نرم‌افزار پخش محتوای دیجیتال تصویر نمایشی را بین نمایشگرها تقسیم و یکپارچه می‌کند.

اگر قصد استفاده مداوم از تلویزیون‌های شهری را دارید می‌توانید نوع مناسب آن را خریداری کنید اما این را بدانید که هزینه خرید تلویزیون‌های شهری بسیار گران هستند از این رو می‌توانید اجاره تلویزیون‌های شهری را در گزینه‌های انتخابیتان قرار دهید.

 

اجاره و خرید اینترنتی تلویزیون شهری با نمارنتر

با پیشرفت تکنولوژی پخش محتوای دیجیتال و تصاویر ویدئویی، تلویزیون‌های شهری از یک گزینه سطح بالا و لوکس به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای اماکن عمومی، سالن‌های اجتماعات، تالارها، سالن‌های ورزشی و حتی فروشگاه‌ها تبدیل می‌شوند. تلویزیون شهری یکی از بهترین گزینه‌ها برای برقراری ارتباط یک کسب‌وکار با مشتریانی است که در محیط حضور پیدا می‌کنند. شرکت‌ها و موسسات برای بهره‌برداری از این گزینه معمولا بودجه‌ای برای خرید تلویزیون شهری اختصاص می‌دهند.

خرید تلویزیون‌های شهری با وجود سودآور بودن، هزینه نسبتا بالایی دارد که باعث می‌شود بسیاری از کسب‌وکارها نتوانند از آن در محیط خود استفاده کنند. راه کاری که برای بهره‌برداری این دسته از کسب‌وکارها از تلویزیون شهری وجود دارد، اجاره آن است. آنها با این کار می‌توانند تاثیرات قابل‌توجه تلویزیون شهری روی مشتریان و فروش کسب‌وکار را ارزیابی کرده و در صورت نیاز، برای خرید تلویزیون شهری اقدام کنند.

سخن پایانی ...

در این مطلب از نمارنتر انواع تلویزیون شهری و کاربردهای متنوع آن مورد بررسی قرار گرفت. تلویزیون‌های شهری حالا دیگر یکی از ضرورت‌های کسب‌وکارهای شرکتی، نمایشگاهی و فروشگاهی محسوب می‌شوند. نمارنتر یکی از معتبرترین برندهای ارائه‌دهنده خدمات تلویزیون‌های شهری داخل سالن و فضای باز در کشور است که امکان اجاره تلویزیون‌های شهری را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید با انواع گزینه‌های در دسترس تلویزیون شهری که مناسب کسب‌وکار شما هستند آشنا شده و برای اجاره یا خرید آن اقدام کنید، همین حالا برای مشاوره با نمارنتر تماس بگیرید.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی داخل سالن