استفاده از وسایل ارتباطی و تبلیغاتی روز به روز در حال گسترش و تنوع این وسایل نیز به مرور دچار تغییر می‌شود. اگر روزگاری شرکت‌ها و کسب‌وکارها مجبور بودند تا از روش‌های سنتی مانند نصب تابلو و بیلبورد برای معرفی خود و اطلاع‌رسانی استفاده کنند، امروزه این کار توسط فناوری‌های مدرن‌تر خصوصا تلویزیون شهری صورت می‌گیرد. احتمالا شما هم به دنبال استفاده از این نوع وسیله تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی هستید، اما سوالات زیادی در ذهن داریم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

 

 

  

اجاره تلویزیون شهری چگونه کار می‌کند؟

این وسیله که کارکرد اطلاع‌رسانی و همچنین تبلیغاتی دارد چند سالی است که وارد بازار شده است. تلویزیون شهری می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که تصاویر و ویدئوهای رنگی را به صورت‌های مختلف پخش کند. در واقع این وسیله ضعف سایر وسیله‌های تبلیغاتی از جمله تابلوهای نئون را پوشش داده است.

ماژول‌ها نقش اصلی را در ساخت این نوع تلویزیون دارند و از کنار هم قرار گرفتن چند ماژول یک بلوک ایجاد می‌شود که در نهایت ترکیب بلوک‌ها خود تلویزیون شهری را می‌سازد. اسم لایتن آن Large LED Display بوده و شباهت‌های بسیاری با تابلوهای معمولی LED دارد. چرا که این نوع تلویزیون قابلیت بیشتری در نمایش دادن تصاویر دارد. همچنین برخلاف تابلوهای قدیمی، کاربران کنترل بیشتر و بهتری بر روی این وسیله دارند. ضمن آنکه نباید کیفیت بالای تصاویر نمایش داده شده آنها را نیز فراموش کرد که قابل مقایسه با روش‌ها و وسایل سنتی نیست. 

کاربردهای تلویزیون شهری

مزیت‌های یاد شده باعث شده تا در سالیان اخیر این وسیله به وفور مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله موارد استفاده آن می‌توان به مکان‌های عمومی اشاره کرد. بزرگراه‌ها، استادیوم‌ها و ورزشگاه‌ها، سالن‌های ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها در کنار مترو و خیابان‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که از تلویزیون شهری در آنها استفاده می‌شود. به طور کلی می‌توان موارد استفاده آن را به چند بخش تقسیم‌بندی کرد. بخشی از آن مکان‌های عمومی‌تر مانند خیابان‌ها بوده که به آن اشاره شد. اما علاوه بر آن درسایر مکان‌های عمومی  و خصوصی سربسته مانند فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، باشگاه‌های ورزشی و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود. بنابراین هم برای کسب‌وکارها و شرکت‌های خصوصی مفید بوده و هم ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی از آن استفاده می‌کنند. اما سوال این است که علت استفاده روزافزون آنها از این نوع تلویزیون چیست؟

 

کسب‌وکارها و به طور کل سازمان‌ها همواره به دنبال راهی هستند تا با استفاده از آن به تبلیغات بهتر محصولات یا حتی اطلاع‌سانی سازمان خود بپردازند. از آنجا که تلویزیون شهری این امکان را فراهم کرده که از تصاویر و ویدئوهای باکبفیت بتوان به نحو احسن استفاده کرد، بنابراین استقبال از آن در حال افزایش است.

از طرفی، نباید فراموش کنیم که استفاده از تصویر و ویدئو در تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها روز به روز در حال افزایش بوده و به نوعی ترند روز محسوب می‌شود. این در حالی است که وسیله مذکور به صورت کاملا مناسبی این امکان را فراهم کرده تا به صورت بهینه از تصاویر و ویدئوها استفاده شود. با استفاده از این تلویزیون می‌توان انواع و اقسام تبلغات و اطلاع‌رسانی‌ها را با توضیحات زیاد ارائه داد که در وسایل ارتباطی سنتی این کار امکان‌پذیر نبود. همچنین نباید فراموش کرد که استفاده از این وسیله به مراتب آسان‌تر و کنترل آن نیز راحت‌تر است. به عنوان مثال، شما می‌توانید با استفاده از موبایل یا سیستم لب‌تاپ و تبلت آن را از راه دور کنترل کنید. این در حالی است که در روش‌های سنتی اعمال کنترل بسیار سخت بود. مثلا اعمال تغییرات بر روی یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی کنار اتوبان، نیاز به مراجعه فیزیکی و صرف وقت داشت.

از این موارد گذشته آنچه که استفاده از تلویزیون مذکور را بهینه می‌کند، امکان قرار دادن آن در محل‌های مناسب و مکان‌یابی درست است. مثلا شما می‌توانید در هر بخش از نمایشگاه یا رستوران خود از آن استفاده کنید اما در تبلیغات بیلبوری امکان انتخاب بسیار کمتر خواهد بود. تنوع در رنگ‌ها موضوع دیگری بوده که باعث جذابیت روزافزون تلویزیون شهری و استفاده از آن شده است. دنیای تبلیغات امروز دنیای استفاده از رنگ‌های جذاب است و چه وسیه‌ای بهتر از این نوع تلویزیون‌ها می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند. علاوه بر موارد گفته شده، می‌توان فهرست دیگری از مزایا و کاربردهای تلویزیون شهری را نام برد.

اجاره تلویزیون شهری نما رنتر

تلویزیون شهری

 

 

آیا امکان نصب موقت تلویزیون شهری وجود دارد؟

بسیاری از کاربران و مشتریان سوال در خصوص امکان اجاره نصب موقت این وسیله تبلغاتی سوال دارند که در پاسخ باید گفت برخلاف بسیاری از وسایل تبلیغاتی سنتی، این امکان وجود دارد تا افراد بتوانند به صورت موقت از آن استفاده کنند. بنابراین اجاره تلویزیون شهری بهترین گزینه برای افراد و کسب‌وکارهایی است که نمی‌خواهند همیشه از آن استفاده کنند.

به عنوان مثال، ممکن است کسب‌وکار شما قصد حضور در یک نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشد یا آنکه گروهی قصد داشته باشند تا نمایش خیابانی و تئاتر خیابانی به اجرا بگذارند. حتی برخی از مراسمات ملی و مذهبی که در خیابان‌ها و محیط باز برگزار می‌گردد نیز بهترین مکان‌های برای استفاده از این وسیله و اجاره آن است. با این کار به جای صرف هزینه زیاد، به خوبی می‌توانید با هزینه مناسب از مزایای آن استفاده کنید. بنابراین انتخاب با شماست که آیا قصد دارید آن را اجاره کنید یا آنکه به دنبال خرید آن هستید. نوع کسب‌وکار و سازمان شما تعیین‌کننده پاسخ این پرسش خواهد بود. اگر از آن دست کسب‌وکارهایی هستید که نیاز مداوم به حضور در نمایشگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات دارید، حتما برای خرید آن اقدام کنید. اما اگر هر چند وقت یکبار بسته به نیاز به دنبال استفاده از این وسیله هستید، بهتر است آن را اجاره کنید.

به عنوان مثال، یک بیمارستان یا سازمان‌ مشابه بهتر است این وسیله را خریداری کند تا آنکه به فکر اجاره باشد. بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای دیگر مانند رستوران‌ها، باشگاه‌ها، استادیوم‌ها و سالن‌های همایش نیاز به خرید دارند. با این حال، معمولا اجرای مراسمات و برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله رویدادهایی هستند که بهتر است برای آنها تلویزیون شهری را اجاره کرد تا آنکه به فکر خرید بود. چرا که در اینجا بحث هزینه فایده استفاده از تلویزیون مطرح خواهد بود.

 

هزینه اجاره و نصب تلویزیون شهری به چه صورت است؟

خرید یا اجاره تلویزیون شهری و قیمت آن به پارامترهای متعددی بستگی داشته و بسته به آنها می‌تواند متفاوت باشد. همین موضوع دست مشتری را برای انتخاب یکی از آنها باز می‌گذارد. با این حال، ما در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد، اشاره خواهیم کرد.

  • اندازه تلویزیون شهری: ابعاد و اندازه تلویزیون، نقش مهمی در تعیین میزان قیمت اجاره یا خرید آن خواهد داشت. طبیعی است که به هر میزان، اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد، قیمت و هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنید و برعکس. اما اینکه چه اندازه و ابعادی متناسب خواهد بود، بستگی به چگونگی استفاده شما از آن خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر قصد دارید تا در یک نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی و در یک غرفه بزرگ از آن استفاده کنید، بهتر است به سراغ ابعاد بزرگتر بروید. اما اگر در محیط‌های کوچک‌تر قصد استفاده دارید، می‌توانید از ابعاد کوچک استفاده کنید. به هر حال، باید ابعاد آن به گونه‌ای باشد که بتوانید تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های خود را به نحو احسن بیان و آن را به چشم مخاطب برسانید.
  • کیفیت تصویر: یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در بحث هزینه و قیمت تلویزیون شهری، کیفیت تصاویر پخش شده از آن است. چرا که این نوع تلویزیون‌ها در مدل‌های مختلفی تولید شده که کیفیت پخش تصاویر آنها را متفاوت می‌کند. هر چند که شاید نیاز نباشد که برای هر محیط و مکانی از نمونه‌های بسیار باکیفیت استفاده کنید. این موضوع باز هم به مکان مورد استففاده و انتظاری که از کارکرد تلویزیون دارید، بستگی خواهد داشت. با این حال، اگر کیفیت تصاویر برای شما بسیار مهم است، می‌توانید از یک نمونه با اندازه کوچک‌تر اما باکیفیت‌تر استفاده کنید.
  • مدت زمان اجاره: دو فاکتور قبلی هم در خرید و هم در اجاره تلویزیون و قیمت آن تاثیرگذار بودند. اما فاکتور مدت زمان، موضوعی است که تنها در اجاره تلویزیون شهری مهم خواهد بود. طبیعی است که هر اندازه مدت زمان اجاره بیشتر باشد، قیمت استفاده از آن نیز بالاتر خواهد بود و برعکس. با این حال، ممکن است شما تنها در برخی زمان‌ها بخواهید از این وسیله استفاده کنید. پس بهتر است یک از قبل یک مدت زمان استفاده برای آن در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر به دنبال استفاده از این نوع تلویزیون در نمایشگاه‌ها هستید، ممکن است تنها در برخی روزهای نمایشگاه نیاز باشد که از تلویزیون استفاده کنید. با این کار میزان هزینه و قیمت اجاره نیز کاهش می‌یابد.
  • هزینه نصب: برای نصب تلویزیون شهری، قیمت‌های مختلفی می‌توان در نظر گرفت. به عنوان مثال، شرکت یا مجموعه‌ای که آن را برای شما نصب خواهد کرد. برخی مجموعه‌ها ممکن است این کار را با قیمت کمتری انجام دهند. همچنین روش‌های مختلفی برای نصب آن وجود دارد که می‌تواند بر روی قیمت اجاره تلویزیون شهری تاثیرگذار باشد. در این خصوص می‌توانید با افراد و کاشناسان مطلع مشورت کنید تا بتوانید بهترین و بهینه‌ترین تلویزیون شهری را برای خود انتخاب کنید.

 تماس با ما