یکی از مطمئن­ ترین روش ­ها برای تبلیغات، استفاده از نمایشگرهای شهری است که توسط بسیاری از برندها برای افزایش فروش محصولات یا خدمات انتخاب می­ شوند. افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی، یک امر ثابت شده است. این نوع از تبلیغات به علت ریسک پایین و نتیجه موثر، توسط بسیاری از برندها انتخاب می­ شود.

توجه داشته باشید که تبلیغات، امری مهم برای ادامه حیات هر برند محسوب می ­شود؛ از این رو بهره­ گیری از روش های روز دنیا و فناوری­ های به روز، می­ تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد؛ از این رو استفاده از نمایشگرهای شهری توصیه می گردد.

باید بدانید که این نمایشگرها، انواع مختلفی دارند که در ادامه این مطلب از نمارنتر مورد بررسی قرار می­ گیرند.

 

برای بررسی بهترین قیمت اجاره تلویزیون نمایشگاهی کلیک کنید!

 

انواع نمایشگرهای شهری

همانطور که گفته شد؛ افزایش فروش از طریق نمایشگرهای شهری تضمین شده است؛ البته باید بدانید که این ضمانت تنها در صورتی امکان پذیر است که شما مناسب ­ترین نمایشگر را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. در ادامه، انواع نمایشگرهای ال ای دی بررسی می شوند.

نمایشگر شهری فضا خارج

اگر حساسیت خاصی روی مخاطبین خود ندارید؛ استفاده از نمایشگرهای شهری فضا خارج برای تبلیغات به شما توصیه می­ شود. افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی فضا خارج برای انواع مختلف محصولات و خدمات صورت می­ پذیرد؛ زیرا استفاده از این نوع ال ای دی، باعث می­ شود که تبلیغات شما در دسترس عموم مردم قرار بگیرد و همه بتوانند محصولات و خدمات شما را ببینند.

از معایب استفاده از نمایشگر شهری فضا خارج می­ توان به این موضوع اشاره کرد که با توجه به در دسترس عموم قرار داشتن و همچنین بزرگتر بودن این نوع ال ای دی LED، باید بودجه بیشتری را برای اجاره آنها در نظر داشت.

 

نمایشگر شهری فضا داخل

این نمایشگرهای داخل سالن در فضاهای بسته مانند پاساژها و سایر مراکز سرپوشیده مورد استفاده قرار می­ گیرد. توجه داشته باشید که مزیت اصلی استفاده از این مدل، این است که رزولوشن بالاتری نسبت به نمایشگر شهری فضا خارج دارد و از این رو امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر را فراهم می­ کند.

از معایب این نمایشگر می­توان به این مورد اشاره کرد که با توجه به استفاده در فضاهای داخلی، نمی­توان انتظار داشت که عموم مردم با تبلیغات شما مواجه شوند. افزایش فروش از طریق نمایشگرهای شهری فضا داخل فقط برای برندهایی مناسب است که مخاطب خاص دارند و از این رو، در فضاهای مشخص شده تبلیغات خود را نشان می ­دهند.

 

نمایشگرهای شهری

 

مزایا اجاره نمایشگرهای ال ای دی

همانطور که گفته شد؛ هر یک از انواع نمایشگرهای شهری مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ اما در این بخش می­خواهیم دلایل استفاده از ال ای دی برای انجام تبلیغات را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که این نوع از تبلیغات، با توجه به گستردگی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بودجه بالایی می­ طلبد. برخی از دلایلی که سبب افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی می­ شوند؛ در ادامه ذکر شده­ اند:

  • امکان ارائه تصاویر متنوع با کیفیت بالا
  • قرار داشتن در دسترس عموم مردم
  • امکان استفاده از روش­های مختلف تبلیغات مانند ویدئو
  • مصرف انرژی بسیار پایین

این موارد، فقط تعدادی از مزایا استفاده از نمایشگرهای شهری هستند که می­توانید با اجرا یک یا تعداد کمی از آنها، از این موارد برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود، بهره­ مند شوید.

 

مدل های نمایشگر شهری فضا خارج و داخل

باید بدانید که تاثیرگذاری تبلیغات شما علاوه بر چگونگی انجام آن، به مدل انتخابی تلویزیون شهری برای انجام این تبلیغات نیز بستگی دارد. این موضوع از اهمیت بالایی در افزایش فروش از طریق نمایشگر شهری برخوردار است. مدل­ های مختلف نمایشگر ال ای دی شامل سه نوع پرتابل، رنتال و دکوراتیو می­ شوند.

نمایشگر ال ای دی پرتابل

این نمایشگرهای کوچک معمولا وسایل نقلیه نصب می ­شوند و مناسب تبلیغات دائمی نیستند. از این مدل اکثرا برای کمپین ­های کوتاه مدت استفاده می ­شود؛ این روش تبلیغاتی همچنین مناسب محصولات یا خدماتی که در زمان خاصی از سال مورد استفاده قرار می ­گیرند نیز است.

نمایشگر ال ای دی رنتال

تلویزیون شهری رنتال به راحتی قابل اجاره و نصب در نواحی مختلف شهر است؛ از این رو به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل­ ها به شمار می ­رود و تاثیر بسزایی در افزایش فروش از طریق نمایشگر ال ای دی گذاشته است. این مدل از تلویزیون ­های شهری، برای کمپین­ های طولانی و کوتاه مدت قابل استفاده هستند و به راحتی می­توان از آنها استفاده کرد.

نمایشگر ال ای دی دکوراتیو

این مدل نمایشگر شهری، همانطور که از نام آن پیداست؛ بیشتر به منظور زیبایی ­سازی فضاهای مختلف استفاده می­ شود اما از آن می ­توان به عنوان روشی برای تبلیغات نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید که این نمایشگرها در مکان­های خاصی نظیر استادیوم­های ورزشی به کار می ­روند؛ از این رو مخاطبین آن دسته خاصی از مردم هستند.

 

قیمت اجاره نمایشگر شهری در تهران

 

نقش تلویزیون شهری در افزایش فروش

ال ای دی هایی که در سرتاسر شهر وجود دارند؛ به خوبی نشان­ دهنده پیشرفت فناوری و تکنولوژی در انواع حوزه­ ها هستند که این موضوع، اهمیت استفاده از این قبیل محصولات در انجام تبلیغات را نمایان می­ کند. باید بدانید که این پیشرفت، نقش تایید کنند در افزایش فروش از طریق نمایشگرهای شهری داشته است؛ تا جایی که از این روش به عنوان یکی از موثرترین متدهای تبلیغاتی یاد می­ شود.

تلویزیون­های شهری، معمولا در پربازدید ترین نقاط شهر نصب می­ شوند؛ از این رو شما می­ توانید با اجاره حتی یک نمایشگر ال ای دی نیز تبلیغات خود را انجام دهید و فروش محصولات یا خدمات خود را چند برابر کنید. بدیهی است که برای تضمین و فروش بیشتر، باید تعداد تلویزیون­ های شهری که برای تبلیغات اجاره کرده­اید را نیز افزایش دهید.

این ابزارهای تبلیغاتی با به کارگیری برترین روش­های روز دنیا، قابلیت کنترل از راه دور را دارند و از این رو به عنوان یکی از راحت­ ترین روش­های تبلیغاتی به شمار می­ روند. این یکی دیگر از دلایلی است که افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی، به روشی مطمئن و کارآمد تبدیل شده است.

 

هزینه اجاره نمایشگر ال ای دی

همانطور که گفته شد؛ نمایشگرهای شهری در شلوغ­ترین مراکز شهر نصب و راه­ اندازی می ­شوند تا تعداد مخاطبین بیشتری را به خود اختصاص دهند. از این رو باید در نظر داشته باشید که اجاره این ال ای دی ­ها تنها برای پروژه­ های تبلیغاتی بزرگ انجام می­ شود که بودجه بالایی را به خود اختصاص داده­ اند.

البته توجه داشته باشید که هزینه اجاره تلویزیون شهری و تمام این نمایشگرها با یکدیگر برابر نیست و هر یک با توجه به مکانی که در آنجا نصب شده ­اند و همچنین فناوری­ هایی که برای ساخت آنها به کار رفته است؛ با یکدیگر متفاوت هستند. افزایش فروش از طریق نمایشگرهای شهری یکی از بزرگترین اهداف این دسته از پروژه­ های تبلیغاتی است؛ و این امر در صورتی امکان پذیر است که به آن بودجه کافی اختصاص یابد.

 

چرا باید از نمایشگرهای ال ای دی استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد؛ نمایشگرهای ال ای دی به عنوان ابزاری برای تبلیغات شهری استفاده می­ شوند که قابلیت نشان دادن محصولات یا خدمات را به تعداد زیادی از افراد دارند؛ این در حالی است که در صورت عدم استفاده از این ابزار تبلیغاتی، باید پروژه­ های زیادی را برای جلب توجه تعداد مشابه از مخاطبین انجام دهید.

ضمانت افزایش فروش از طریق نمایشگرهای ال ای دی نیز یکی دیگر از دلایلی است که توجه صاحبین برندهای زیادی را به این روش تبلیغاتی جلب کرده است. دلایل اصلی انجام هر پروژه تبلیغاتی می­ تواند شامل مواردی نظیر معرفی محصولات یا خدمات یا افزایش فروش آنها باشد که تمام این موارد به راحتی قابل اجرا با نمایشگرهای شهری هستند.

توجه داشته باشید که برای به سرانجام رساندن یک پروژه تبلیغاتی موفق، شما به کارآمدترین روش برای معرفی برند خود نیاز دارید. استفاده از نمایشگرهای شهری می­ تواند مناسب­ترین انتخاب برای نشان دادن محصولات و خدماتی باشد که بودجه تبلیغاتی مناسبی دارند و قابلیت ارائه به تعداد زیادی از مردم نیز برای آنها فراهم است.

 

فروش و اجاره تلویزیون های شهری