سیستم صوتی یکی از نیازهای اساسی برای برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها و هیئت‌ها است. حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که سیستم صوتی خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟ یک سیستم صوتی خوب و حرفه‌ای شامل بلندگو، اسپیکر خوب و یک باند می‌شود. با استفاده از سیستم‌های صوتی شما می‌توانید خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن حاضرین در مراسم ایجاد کنید. اما کم تر کسی می‌تواند تمام اجزای یک سیستم صوتی حرفه‌ای را در کنار هم داشته باشد. شما می‌توانید با اجاره سیستم صوتی حرفه‌ای تمام اجزا را کنار هم داشته باشید.

با توجه به مهم بودن کیفیت صدا در هر مراسم و جشن، اجاره لوازم صوتی موضوع بسیار مهمی برای هر شخص، سازمان و یا اداره‌ای است. سعی کنید لوازم صوتی با کیفیت بالا و پر قدرت را اجاره کنید. معمولا بدلیل هزینه بالای لوازم و تجهیزات صوتی با کیفیت، اجاره این مدل از وسایل کمتر اتفاق می‌افتد و اکثر مشتریان به دنبال لوازم و تجهیزات با کیفیت و قیمت پایین‌تر هستند.

شرکت نمارنتر تمام وسایل مورد نیاز شما برای یک سیستم صوتی حرفه‌ای را برایتان مهیا می‌کند فقط کافیست با یک تماس از مشاوران مجرب راهنمایی بگیرید تا بهترین راه را پیش رویتان بگذارند. قیمت اجاره سیستم صوتی به عواملی چون تعداد نفرات، باز و یا بسته بودن فضایی که سیستم صوتی در آن استفاده می‌شود و نوع مراسم (جشن، سمینار، هیئت و...) بستگی دارد.

 

اجزای سیستم صوتی

معمولا یک سیستم صوتی حرفه‌ای، از محصولاتی در برندهای مختلف تشکیل می شود. وجود هر یک از این لوازم و همچنین کیفیت بالای هر کدام، لازمه داشتن یک سیستم صوتی حرفه ای و خوب است. هر یک از این کالاها را در ادامه برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • منبع صدا (میکروفن، پورت صدای پخش‌کننده موسیقی، تونر و ...)
  • آمپلی فایر
  • اسپیکر یا بلندگو

 

اجاره سیستم صوتی تهران

 

منبع صدا

منبع صدا که می‌تواند هر نوع دستگاه انتقال یا پخش صدا مثل میکروفن، سی‌دی یا دی‌وی‌دی پلیر، یا حتی موبایل باشد، بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید در ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و بدون نقص نقش دارد. کیفیت صدای خروجی تا حد زیادی وابسته به منبع صدا است. شاید تا به حال در مجالسی بوده‌اید که پخش صدا در آنها کیفیت بدی داشته است و باعث تشویش و اضطراب حاضرین شده است. دلیل این تجربه بد می‌تواند منبع صدای بی‌کیفیت یا ناهماهنگ با سیستم صوتی باشد. با توجه به ورودی آمپلیفایر، برای مثال در آمپلیفایرهای معمولی، منبع صدا می‌تواند یک پورت ورودی باشد که با کابل میکروفن تغذیه می‌شود.

در آمپلی فایرهای پیشرفته معمولا چندین پورت ورودی صدا برای دستگاه‌ها و منابع صدای مختلف، از جمله وای‌فای یا بلوتوث هم وجود دارد که از گوشی موبایل یا دستگاه‌های الکترونیک تغذیه می‌شوند. بعضی از افراد تصور می‌کنند منبع صدا بخش خیلی مهمی نیست و اسپیکرها اهمیت بیشتری دارند. اما با یک میکروفن بد که صدای باد را بهتر از صدای گوینده منتقل می‌کند، اسپیکرها نمی‌توانند معجزه کرده و صدایی شفاف و گیرا ارائه دهند. برای همین موقع اجاره سیستم صوتی بهتر است حتما به منبع صدا و کیفیت عملکرد آن توجه شود.

میکروفن‌های حرفه‌ای که قیمت بالایی هم دارند، برای ارائه بهترین خروجی صدا با قدرت بالا طراحی و ساخته می‌شوند. استفاده از یک میکروفن حرفه‌ای و پیشرفته اولین قدم برای داشتن یک تجربه صوتی رضایت‌ بخش است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

آمپلی فایر

آمپلی فایر دستگاهی است که سیگنال‌های صوتی را دریافت کرده و آنها را برای پخش از اسپیکر یا بلندگوها تقویت می‌کند. آمپلیفایرها به دو دسته استاندارد و یکپارچه تقسیم می‌شوند. یک آمپلی فایر استاندارد از چند بخش دریافت کننده صدا، پردازش صدا، و خروجی صدا تشکیل می‌شود. بخش پاور آمپلی فایر همان بخشی است که صدا را پردازش کرده و به خروجی و اسپیکر تحویل می‌دهد. آمپلیفایرهای یکپارچه همان طور که از نام آن معلوم است، یک دستگاه واحد هستند.

آمپلی فایر یکی از بخش‌های مهم سیستم صوتی است که نقش زیادی در تجربه حاضرین در یک مراسم دارد. درست مثل منبع صدا، اگر کیفیت عملکرد آمپلیفایر بالا نباشد خروجی صدا هم نمی‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد. برای همین در هنگام اجاره سیستم صوتی توجه به کیفیت و عملکرد آمپلی فایر تاثیر زیادی روی کیفیت صدای مراسم دارد. سیستم‌های صوتی نما رنتر با آمپلی فایرهای قدرتمند و باکیفیت اجاره داده می‌شوند تا مشتریان عزیز تجربه رضایت‌بخشی از سیستم صوتی در مراسم خود داشته باشند.

نمارنتر جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی روز دنیا را به مشتریان خود عرضه می‌کند. آمپلی فایرهای این سیستم‌ها با قدرت و کیفیت بسیار بالایی کار می‌کنند تا مشتریان و مهمانان آنها تجربه صدایی رسا و باکیفیت را در مراسم خود داشته باشند.

اسپیکر

همه اسپیکر را می‌شناسند و در خانه خود انواع مختلف آن را برای کاربردهای مختلف دارند. اسپیکر بخش کلیدی سیستم صوتی است که صدا از طریق آن پخش می‌شود. فقط قدرت صدای اسپیکرهای سیستم‌های صوتی نیست که باعث تمایز آنها از نمونه‌های خانگی می‌شود، کیفیت صدا هم نقش مهمی در آنها دارد.

اسپیکرهای استریو به نحوی عمل می‌کنند که اجزای صدا بین آنها تقسیم می‌شود و حاضرین در مراسم تجربه‌ای لذت بخش و واقعی از پخش صدا خواهند داشت. اجاره سیستم صوتی از نما رنتر به معنای اطمینان پیدا کردن از داشتن باکیفیت‌ترین و قدرتمندترین اسپیکرها است. با این حساب می‌توانید مطمئن باشید آنهایی که عقب می‌نشینند هم به خوبی صدای مراسم را دریافت کرده و از آن لذت می‌برند.

سیستم‌های صوتی نمارنتر با میکروفن‌ها، دستگاه‌های پخش، آمپلیفایر و البته اسپیکرهایی با عملکرد عالی به مشتریان عزیز تحویل داده می‌شوند. با توجه به اهمیت سیستم صوتی در یک مراسم باشکوه، این سیستم‌ها قبل از ارائه به مشتری تست شده و در صورت ضعف یا نقص در عملکرد، اجاره داده نمی‌شوند. نمارنتر علاوه بر سیستم‌های صوتی، بیلبوردهای شهری و ویدئو وال‌های باکیفیت را برای مراسم‌های گوناگون به‌صورت اجاره‌ای عرضه می‌کند.

سیستم‌های صوتی پیشرفته نمارنتر هم متناسب با خدمات فنی و تکنولوژیک سطح بالای این برند از کیفیت کاملا رضایت‌بخشی برخوردار هستند. برای همین اگر برای مراسم خود به یک سیستم صوتی قدرتمند و قابل‌اطمینان نیاز دارید تا با آرامش خاطر در هنگام مراسم از مهمانان پذیرایی کنید، با نما رنتر تماس گرفته و برای تاریخ موعود خود سیستم صوتی را سفارش دهید.

 

قیمت اجاره تجهیزات صوتی چقدر است؟

یکی از موارد مهمی که برای اجاره سیستم‌های صوتی، ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده، قیمت اجاره سیستم‌های صوتی است. شما با توجه به بودجه خود باید تجهیزات صوتی مورد نظر را انتخاب کنید. آیتم‌های مختلفی بر قیمت اجاره سیستم‌های صوتی تاثیرگذار است. برخی از این آیتم‌ها شامل تعداد کل نفرات، فضای موجود و نوع مراسم و … می‌باشد. مدل و برند سیستم صوتی هم تاثیر مستقیمی بر قیمت و هزینه اجاره تجهیزات صوتی دارد. نوع سیستم، ابعاد و قدرت آن و تعداد سیستم و باند مورد نیاز هم موجب افزایش قیمت اجاره می‌شود.

 

برای اجاره تجهیزات صوتی به چه مواردی باید توجه کرد؟

اجاره انواع سیستم‌های صوتی پیشرفته در ظاهر شاید کار بسیار آسانی باشد، اما کاربران لازم است که در هنگام اجاره اینگونه سیستم‌ها به مواردی توجه کنند. این موارد را به خاطر بسپارید تا در هنگام اجاره به مشکل نخورید. برخی از این موارد عبارتند از:

  • سیستم صوتی یا باندی که انتخاب می‌کنید باید تمامی استانداردهای کافی را داشته باشد.
  • تنها تجهیزات صوتی کیفیت بالایی دارند که از متریال و مواد اولیه خوب و مقاوم ساخته شده اند.
  • تمامی قطعاتی که در طراحی سیستم‌های صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از ساخت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی هم دارند؛ بنابراین نگران خرابی آن نباشید.
  • سیستم صوتی که قصد اجاره‌ی آن را دارید باید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و نباید هزینه بالایی برای شما داشته باشد.

 

یکی دیگر از خدمات نما رنتر اجاره تلویزیون شهری در ابعاد مختلف و در نوع داخل سالن و فضای باز می‌باشد.

 

http://namarenter.com/Content/8775/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C.html