اندازه و ابعاد تلویزیون شهری یکی از فاکتورهای مهمی است که در به کارگیری تابلوی دیجیتال در نظر می گیرید. اندازه صفحه با توجه به مکان قرار گیری، روشنایی، سایر فاکتورهای محیطی و نوع محتوا فرق می‌کند. شما چه سایزی از تلویزیون شهری را که در مکان مورد نظرتان اثر بخش است انتخاب می‌کنید؟

اتاق های کنفرانس بزرگ و سالن های تدریس نمایشگر in90-60 مناسب است، در حالی که اتاق های کوچکتر، نمایشگر به اندازه in 60-32 و نه بیشتر احتیاج دارد. صفحات بزرگ در اتاق های کوچک می‌تواند نامناسب باشد. برای اتاق هایی که اسلاید های پاورپوینت در آن به نمایش در می‌آید، ارتفاع تصویر حداقل 6/1 متر بیشتر از فاصله از صفحه باشد.

تصور کنید به دلیل انتخاب نامناسب سایز، متن انتخابی برای صفحه نمایشگر بزرگتر یا کوچکتر است و مخاطبین تنها قسمتی از متن را می بینند. با دانستن فاصله دید، ماتریس پیکسل و رزولوشن خواهید توانست تصمیم درستی بگیرید. نمایشگرهای LED در سایزهای متنوعی دیده می‌شود نمایشگرها از سایز کوچک نمایشگر های متنی برای استفاده در فضای داخلی گرفته تا نمایشگر های بزرگ و رنگارنگ برای دیده شدن در بزرگراه ها از فاصله دور متنوع هستند. انتخاب اشتباه اندازه نمایشگر LED برای هدف مورد نظرتان، اثربخشی آن را به مقدار زیادی کاهش می دهد.

 

فاصله دید تا تلویزیون شهری

فاصله دید را به عنوان فاکتوری مهم در تعیین اندازه نمایشگر LED در نظر بگیرید. همچنین علاوه بر این فاصله باید به اینکه چگونه تلویزیون شهری را می‌بینند، توجه کنید. آیا در حال پیاده روی آن را خواهند دید یا وقتی که ایستاده اند یا وقتی که در حال رانندگی هستند. اگر در حین رانندگی هستند سرعت ترافیک چقدر است. پاسخ به سوال ها در تعیین اینکه چه ارتفاعی و ابعادی را برای تابلوی تبلیغاتی خود انتخاب کنید، تعیین کننده خواهد بود.

هنگامی که تلویزیون (نمایشگر) شهری در فاصله ای دور از جاده یا بزرگراه قرار گرفته، انتخاب شما باید اندازه اندازه بزرگتری از نمایشگر باشد. در غیر این صورت مخاطبان هدفتان مثل موتورسوار ها برای خواندن پیام بازاریابی شما با مشکل مواجه می‌شوند. اگر هم نمایشگر LED نزدیک جاده قرار گرفته باشد نباید خیلی بزرگ باشد چون در این حالت به جای اینکه آگاه کننده باشد تنها عامل حواس پرتی و اذیت کننده برای راننده‌ها خواهد بود.

 

ماتریس پیکسل در تلویزیون شهری

یک ماتریس پیکسل نشان می‌دهد که چه تعداد ردیف، متن، تابلوی تبلیغاتی نشان خواهد داد و چه تعداد کاراکتر در فضای نمایشگر آماده نمایش خواهد شد. ماتریس پیکسل به وسیله تعداد پیکسل های افقی و عمودی محسوب می‌شود. به طور مثال یک ماتریس پیکسل 80×16 به این معنی که نمایشگر شامل 16 ردیف عمودی و 80 ردیف افقی از پیکسل است.

 

برای اجاره تلویزیون شهری کلیلک کیند.

تلویزیون شهری نمارنتر

 

رزولوشن تلویزیون شهری

رزولوشن میزان کیفیت و شفافیت تصویر است و این فاکتور بر روی قیمت تابلوی تبلیغاتی اثر می گذارد. رزولوشن بالاتر به معنی  دیودها و جریان الکتریکی بیش تر است که همین یعنی پرداخت هزینه ی بیشتر، دقت داشته باشید که در همه شرایط نباید رزولوشن بالاتر را انتخاب کنید و ممکن است حد خاصی برای شما کافی و مناسب باشد. کل رزولوشن تابلو به وسیله پیچ تعیین می‌شود. پیچ فاصله فاصله بین پیکسل ها است.

یک پیکسل می‌تواند از یک دیود تنها یا یک دسته از تعداد زیادی دیود تشکیل شود. در بعضی موارد فاصله فاصله از مرکز یک دیود تا مرکز دیود دیگرکه معمولا با میلی متر بیان می‌شود، پیچ را تعیین می‌کند. هر چه پیچ کوچکتر باشد، رزولوشن بالاتر است. فاصله دیود طولانی تر به رزولوشن کم تری نیاز دارد. در جایی که فاصله فاصله دید کم تر، رزولوشن باید بیشتر باشد.

 

هدف دیدن نمایشگر LED

در بعضی از تابلو های دیجیتال، مخاطب فقط نیاز دارد اطلاعات را به  ذهن بسپارد و نیازی به دانستن جزییات ندارد. کاربرد این صفحات در کلاس درس، نمایشگر های اطلاعاتی و نمایش محصولات است. دقت کنید که اندازه اندازه بین محتوا و نمایشگر باید متناسب باشد.

تابلوهایی هم هستند که مخاطب به دقت و از نزدیک به آن  نگاه می‌کند تا جزییات بیشتری را دریابد. برای مثال می توان از تابلوهای تصاویر پزشکی، ترسیم های فنی و کاربرد وسایل برقی نام برد که مخاطب نیاز دارد با دقت بیشتری به آن‌ها نگاه کند.

 

 

تلفن اجاره تلویزیون شهری