در دنیای امروز استفاده از روش‌های تبلیغاتی جدید برگ برنده‌ای برای جذب مخاطبین است؛ اینکه افراد بتوانند از تریبونی متفاوت برند شما را ببینند تا همیشه آن را به یاد داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هم هست که صاحبان برندهای مختلف همواره به دنبال پیدا کردن یک مدیر تبلیغاتی خلاق هستند که با استفاده از شیوه‌های جدید آن‌ها را از سایر رقبا پیش بیندازد. ساخت ال ای دی وال یکی از اتفاقاتی است که دنیای تبلیغات را زیر و رو کرده و این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که مسحور دیدن این لامپ‌های رنگارنگ و جذاب نشود.

این نوع ال ای دی‌ها را می‌توان در سیستم‌های ویدئو وال یا تلویزیون‌های بزرگ شهری استفاده کرد یا آن‌ها را در ساختاری مختلف کنار هم چید و تصاویر نورانی جذاب و متفاوتی را به بیننده نمایش داد. در حالت اول یعنی زمانی که یک تلویزیون بزرگ در شهر قرار دارد که از فاصله‌ای دور می‌توان محتوای درون آن را دید، مردم علاقه بیشتری نسبت به تماشای تبلیغات نشان می‌دهند و این‌گونه است که کسب‌وکار شما برای همیشه در ذهن مخاطب می‌ماند. نکته مهم این است که باید برای اجاره ال ای دی وال به شرکتی تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید.

نمارنتر یک شرکت معتبر در زمینه اجاره انواع ویدئو وال و تلویزیون شهری بوده و انواع تلویزیون و ویدئو وال نمایشگاهی و کنسرتی را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این شرکت همچنین خدمات نصب و راه‌اندازی انواع ویدئو وال را با کیفیت مناسبی انجام داده و امکان وظیفه تولید محتواهای جذاب تبلیغاتی و اپراتوری را نیز بر عهده می‌گیرد. تجربه نمارتنر نشان داده است که اجاره ال ای دی وال در فضاهای شهری یکی از بهترین راهکارها برای تبدیل شدن به برندی ماندگار است. در ادامه این مطلب در خصوص تاثیرات این ابزار بر روی تبلیغات و میزان اثرگذاری آن صحبت خواهیم کرد.

 

ال ای دی LED وال چیست؟

ویدئو وال یا همان ال ای دی، یک تلویزیون بسیار بزرگ شهری است که از به هم پیوستن تعداد زیادی نمایشگر کوچک تشکیل شده و تصویری یکپارچه را به نمایش می‌گذارد. از این نمایشگر می‌توان در فضای خیابان‌ها، پاساژها، مراکز کنسرت، مجتمع‌های آموزشی و سایز مراکز تفریحی برای نمایش محتوای تبلیغاتی یا حتی فیلم و سریال و مسابقات فوتبال استفاده کرد. ساختار اصلی این تلویزیون‌ها از ال ای دی وال تشکیل شده که خود آن‌ها را نیز می‌توان به‌صورت جداگانه در صنعت تبلیغات استفاده کرد.

 

تاثیرات LED وال در تبلیغات

دیدن تصاویر در نمایشگرهایی به بزرگی یک شهر که هرکسی از هر فاصله‌ای می‌تواند بدون هیچ مشکلی تصاویر روی آن را ببیند، حتما برای بسیاری از ما جذاب خواهد بود. به همین دلیل هم هست که ویدئو وال در پاساژها و مراکز تفریحی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. در این بخش بررسی می‌کنیم که این تلویزیون‌ها چه امکاناتی دارند که باعث ایجاد تمایز در تبلیغات و جذب مخاطبین می‌شود؟

درباره تاثیرات تبلیغات محیطی با تلویزیون شهری بیشتر بخوانید.

 

تبلیغات با نمایشگر شهری

 

  • گستره رنگی متنوع

ال ای دی وال قطعه اصلی تشکیل‌دهنده ویدئو وال‌هاست که دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید هر تصویری را در آن نمایش دهید. این تلویزیون‌ها امکان نمایش تصاویر بدون تغییر رنگ و با جلوه‌های نوری ویژه را برای همه مخاطبین فراهم می‌کنند. علاوه بر این خود این ال ای دی‌ها به‌تنهایی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد. رنگ‌های متنوع آن‌ها و امکان استفاده از چندین رنگ در یک پنل با نورپردازی‌های متفاوت چیزی است که می‌تواند برای نمایش یک تبلیغ متفاوت بسیار کاربردی باشد.

 

  • مصرف انرژی پایین

حتما تا اینجای مقاله به این فکر کرده‌اید که استفاده از چنین نمایشگرهای بزرگی حتما تعداد صفرهای قبض برق شما را چندین برابر خواهد کرد؛ اما باید بدانید که اصلا این‌طور نیست. به دلیل استفاده از تعداد زیادی ال ای دی در این تلویزیون‌ها، مصرف برق آن‌ها بسیار پایین است و به همین دلیل یک روش به‌صرفه برای تبلیغات شما و البته کسب درآمد از تبلیغات به حساب می‌آید. درواقع صاحبان هتل‌ها یا پاساژها می‌توانند با نمایش تبلیغات بر روی ویدئو وال‌ها، با هزینه نسبتا کم درآمد بسیار خوبی از تبلیغات به دست بیاورند.

 

اجاره ویدئو وال

 

  • امکان اتصال به شبکه

یکی از امکانات جذاب این تلویزیون‌ها که حتما مخاطبین شما را جذب خواهد کرد، امکان اتصال آن‌ها به شبکه است. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین تبلیغات یکسانی را بر روی همه ویدئو وال‌های موجود در فروشگاه پخش کنید یا محتوای آنلاین را از طریق اینترنت بر روی آن‌ها بفرستید. این ویژگی جذاب به تنوع بیشتر محتواهای نمایش داده شده و کاهش هزینه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

 

  • قدرت بالا در جذب مشتری

بر اساس تحقیقات انجام‌شده در حوزه تبلیغات، افراد نسبت به تصاویر واکنش بیشتری نشان داده و آن‌ها را راحت‌تر به ذهن می‌سپارند. امروز پخش یک ویدئوی متفاوت و تاثیرگذار یا نشان دادن تصاویر بدون متن مخاطبان بیشتری را نسبت به یک ویدئوی سخنرانی یا متن‌های طولانی جذب می‌کند. تصاویر رنگارنگ می‌توانند ذهن مخاطب را تحریک کرده و او را به‌صورت ناخودآگاه به سمت ویدئو وال جذب کنند. ضمن اینکه نمایش تصاویر پویا و متحرک بر روی ویدئو وال یا رقص نورهای ال ای دی وال تاثیر بیشتری نسبت به تصاویر ثابت بنرها و بیلبوردها خواهد داشت.

 

  • مقاومت در برابر گردوغبار، برف و باران

ویدیو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری ممکن است در فضای باز خیابان‌ها یا پارک‌ها قرار داده شوند و به همین دلیل در برابر نفوذ گردوغبار و ذرات آلودگی هوا و برف و باران کاملا مقاوم هستند. این موضوع در کنار مصرف انرژی پایین باعث می‌شود که طول عمر این تلویزیون‌ها بالا برود. به همین دلیل هزینه‌ای که در ابتدا برای خرید این تلویزیون‌ها می‌شود، در درازمدت کاملا به‌صرفه خواهد بود.

 

  • هزینه تعمیرات به‌صرفه

تعمیر ال ای دی وال کاری تخصصی است؛ اما سخت و زمان‌بر نیست. به همین دلیل اگر مشکلی در ویدئو وال ایجاد شود، می‌توان با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان آن را برطرف کرد. به همین دلیل هم هست که خرید این تلویزیون‌ها برای بسیاری از صاحبان هتل‌ها، رستوران‌ها، پاساژها و مراکز تفریحی و تجاری کاملا به‌صرفه خواهد بود. ضمن اینکه با توجه به وجود شرکت‌های فعال در زمینه ساخت ال ای دی وال تامین ابزارهای موردنیاز نیز راحت بوده و خدمات پس از فروش مناسبی برای این تلویزیون‌های شهری ارائه می‌شود.

 

برای اجاره تلویزیون نمایشگاهی کلیک کنید

ویدئو وال

 

چگونه می‌توان تبلیغات خود را بر روی ویدئو وال پخش کرد؟

طبیعتا امکان خرید و نصب ویدئو وال برای همه کسب‌وکارها وجود ندارد و این کار اصلا لازم هم نیست. برای تبلیغ برند خود با استفاده از ویدئو وال نیاز به اجاره ال ای دی وال برای مدتی معلوم دارید. هزینه این اجاره بستگی به محل پاساژ یا مرکز تفریحی دارد و اینکه چه تعدادی از افراد ممکن است آن را ببینند. همچنین این موضوع که چند بار و برای چه مدتی تبلیغ نمایش داده شود نیز از مواردی است که در میزان اجاره تاثیر خواهد گذاشت. تعرفه این تبلیغات توافقی است؛ اما با توجه به بازخورد خوبی که می‌گیرد، هم برای صاحب تبلیغ و هم برای صاحب ویدئو وال به‌صرفه خواهد بود.

 

برای استعلام قیمت ال ای دی وال یا اجاره آن به کجا مراجعه کنیم؟

نمارتنر یکی از بهترین تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع ویدئو وال با استفاده از ال ای دی وال است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز اقدام به ساخت ال ای دی وال و اجرای آن در قالب طرح‌های تبلیغاتی مختلف کرده است. این شرکت تنها تولیدکننده، واردکننده و نصاب ویدئو وال نیست و تیمی قوی در زمینه تولید محتوای تبلیغاتی نیز دارد.

شما می‌توانید با خیال راحت کل پروژه ساخت و نصب ویدئو وال را به نمارنتر بسپارید و از بابت هزینه کار نیز نگران نباشید. چراکه قیمت‌های این مجموعه در مقایسه با رقبا بسیار کمتر است و با قیمت مناسب ویدئو وال خود را سفارش دهید. ضمن اینکه خدمات تعمیر ال ای دی وال به‌صورت تخصصی و با کمترین قیمت نیز ارائه می‌شود تا در صورت بروز هر مشکلی دیگر نگران پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر و کاربلد نباشید.

 

اجاره نمایشگر شهری