با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید، استفاده از روش‌های جدید تبلیغاتی حرف اول را در کسب‌وکارها می‌زند. پیش از این تبلیغات به صورت بنرهای بزرگ، پوستر و بروشور انجام می‌گرفت. با پیشرفت تکنولوژی روش‌های جدیدتری برای تبلیغات به وجود آمده است.

این روش‌ها هزینه کم‌تر و بازخورد بیش‌تری نسبت به روش‌های قدیمی دارند. همچنین این روش‌ها در زیبایی جلوه محیط تاثیرگذار هستند. ازجمله این روش‎‌ها میتوان به ویدئو وال اشاره کرد. از این روش در مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ بسیار استفاده می‌شود.

مجموعه‌های بسیاری به ارائه این ابزار برای تبلیغات می‌پردازند. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به نما رنتر اشاره کرد. نمارنتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از این محصول حداکثر بازدهی تبلیغات را تجربه کنید. شما می توانید با استفاده از این مجموعه به اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال بپردازید. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی روش تبلیغاتی پر بازده به کمک ویدئو وال بپردازیم.

 

برای اطلاع از قیمت ویدئو وال کلیک کنید.

 

آیا ویدئو وال برای مراکز خرید بزرگ قابل استفاده است؟

از مهم‌ترین کاربردهای ویدئو وال میتوان به نصب آن‌ها در مراکز خرید بزرگ اشاره کرد. اگر به دنبال ایجاد یک ارتباط مناسب با مشتری هستید و می‌خواهید به افزایش ضریب نفوذ کسب‌وکار خود بپردازید، نصب این نمایشگر می‌تواند ایده‌ای بسیار مؤثر برای رقابت با رقبا باشد. این نمایشگرها از لحاظ پیکربندی، سیستم انعطاف‌پذیری را به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین مشاغل و افرادی که می‌خواهند از روشی تاثیرگذار برای افزایش استقبال مشتریان خود استفاده کنند، می‌توانند از این روش بهره ببرند.

این دستگاه‌ها از لحاظ عملکرد محصولی همه کاره محسوب می‌شود. این نمایشگر‌ها می‌توانند برای تبلیغات و حتی سرگرمی مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که مشتریان همواره به دنبال کسب تجارب جدید در خرید هستند، این دستگاه‌ها می‌توانند تاثیرگذاری بالایی روی آن‌ها داشته باشند. ایجاد سرگرمی و لذت خرید یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازده تبلیغات است.

از این دستگاه‌ها در بیشتر مراکز خرید مدرن استفاده می‌شود. بهره‌گیری از گرافیک بالا، نما تصویری جذاب و پوبانمایی تصاویر می‌تواند تاثیرگذاری استفاده از این محصولات را چند برابر کند. هنگامیکه در یک فروشگاه بزرگ یا مرکز خرید در حال گشت‌وگذار و خرید هستید، وجود صفحه بزرگ با گرافیکی بالا و تصاویر زنده  توجه شما را به خود جلب می‌کند. بسیاری از برندها از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات خود را روی ویدئو وال به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل است که این تلویزیون‌های بزرگ یکی از پرطرفدارترین ایده‌های تبلیغاتی در مراکز خرید بزرگ محسوب می‌شود.

 

ال ای دی وال در مراکز خرید

 

ویژگی های منحصر به فرد ویدئو وال برای پاساژ ها و فروشگاه های بزرگ شهری

۳ ویژگی که باعث شده نصب این ویدئو وال مزایایی به همراه داشته باشد:

جذب مخاطب بیش تر

مخاطبین دنیای امروز، اطلاعات زیادی دارند و جلب توجه آن‌ها سخت‌تر شده است. یکی از ابزار‌های موثر در فروشگاه‌ها و مراکز خرید، همین تلویزیون‌های بزرگ هستند. استفاده از ویدئو وال در پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ شهری می‌تواند روی بازده تبلیغات برندها تاثیرگذار باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده از این ابزارهای تبلیغاتی می‌توان به جلب توجه خریداران اشاره کرد. با افزایش رقابت، جلب نظر مشتریان به کاری دشوار تبدیل شده است. استفاده از این ابزارهای تبلیغاتی به فروشندگان اجازه می‌دهد که بتوانند تصاویر کمپین و تبلیغات سفارشی خود را برای ارائه خدمات در اختیار مشتریان قرار دهند.

استفاده از این روش نسبت به روش‌های قدیمی تبلیغات که روی پوستر و بنرها انجام میشد، بیش‌تر توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. براساس بررسی‌های انجام‌گرفته از هر 10 مشتری 8 نفر آن‌ها تحت تاثیر این دستگاه‌ها قرار می‌گیرند. این نمایشگرها به دلیل آنچه در هنگام خرید به خریداران نشان می‌دهند،  نظر آن‌ها را در مورد خریدی که انجام می‌دهند، تغییر خواهد داد.

 

قیمت مناسب

استفاده از نمایشگرهای بزرگ با پویانمایی زنده نسبت به روش‌های تبلیغاتی قدیمی نظیر پوستر و بنرها مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. چاپ و نصب لوگوهای تبلیغاتی و ارائه خدمات به این روش به زمان و هزینه بسیاری نیاز دارد. بنابراین استفاده از روش‌های تبلیغاتی چاپی نسبت به این محصولات گران‌تر هستند. استفاده از نمایشگرهایی پویانمایی زنده به سرمایه‌گذاری اولیه بیش‌تری نسبت به روش‌های تبلیغاتی قدیمی نیاز دارد اما در درازمدت سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از تبلیغات می‌شود. بنابراین با استفاده از این روش در طولانی مدت می‌توانید به سود بیش‌تری دست یابید.

 

حضوری موثر در میان رقبا

با بهره‌گیری از این نمایشگر می‌توانید به رقابت در فروشگاه‌های مدرن بپردازید. با توجه به افزایش رشد خرید آنلاین باید برای فروش بیش‌تر، روش‌های تبلیغاتی را تغییر داد. آنچه سبب خرید بیشتر خریداران می‌شود، تجربه به یاد ماندنی از خرید است. استفاده از نمایشگرهای صنعتی یا نصب ویدئو وال می‌تواند تجربه خریدی بهتر را برای خریداران به ارمغان آورد.

 

ویدئو وال برای فروشگاه های بزرگ

 

نحوه اجاره ویدئو وال برای صاحبان مراکز خرید معروف

از آنجایی که خرید این نمایشگرها با هزینه بسیاری روبرو است، اجاره ویدئو وال می‌تواند روشی مناسب برای صاحبان مراکز خرید معروف باشد. با اجاره این نمایشگرها می‌توانید از هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کنید. این نمایشگرها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید خدمات خود را به خوبی به افراد نمایش داده و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. بنابراین بسیاری از مراکز خرید به دنبال این هستند که به اجاره تلویزیون نمایشگاهی بپردازند.

این تلویزیون‌ها با پویانمایی و تصاویر زنده‌ای که دارند، افراد را سرگرم کرده و تجربه خوبی از خرید را به آن‌ها می‌بخشد. از جمله مراکزی که به اجاره ویدئو وال به مشتری می‌پردازند، میتوان به شرکت نما رنتر اشاره کرد. این شرکت از بزرگ‌ترین واردکنندگان این نمایشگرها هستند. بنابراین شما می‌توانید در مراکز خرید با ابعاد مورد نیاز اقدام به اجاره نمایشگرها کنید.

توجه داشته باشید که برای اجاره این نمایشگر، اموری مانند نگهداری و تحویل سالم برعهده مشتری است. بنابراین سیستم به صورت سالم و روشن در اختیار مشتری قرار گرفته و پس از پایان دوره اجاره به صورت صحیح از مجموعه تحویل گرفته می‌شود. در طول اجاره نمایشگر امکان استقرار پرسنل نصب در مرکز خرید وجود دارد.

 با استقرار پرسنل نصب و راه‌اندازی، در صورت وجود مشکل کارکنان مجموعه می‌توانند به سرعت به بررسی و رفع آن بپردازند. کارشناسان مجموعه با استقرار در مرکز خرید موردنظر، مطابق با نیاز مشتری به افکت‌گذاری روی تلویزیون‌های بزرگ شهری نیز پرداخته و به جلب نظر مشتریان کمک بسیاری می‌کنند.

درباره انواع تلویزیون شهری داخل سالن چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ کلیک کنید.

 

نمارنتر؛ معروف ترین شرکت فروش و اجاره ویدئو وال در تهران و سایر شهرستان ها

راهی نوین برای تبلیغات کسب و کارها در دنیای امروز، همین ویدئو وال ها هستند. خرید و فروش ویدئو وال‌های بزرگ برای صاحبین مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ، ضروری است. از این رو برای نمایش بهتر و ارائه خدماتی با کیفیت، توصیه می‌کنیم این تلویزیون‌های بزرگ را امتحان کنید.

اگر قصد دارید که فروش خود را با استفاده از روشی جدید بالا ببرید، اجاره تلویزیون شهری می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. در مراکز خرید و فروشگاه‌های مدرن شاهد استفاده گسترده از این نمایشگرهای بزرگ هستیم. این نمایشگرها می‌توانند به سرگرم کردن مشتریان بپردازد. بنابراین آن‌ها مدت زمان بیش‌تری را در فروشگاه شما سپری خواهند کرد. با انجام این کار شانس خرید از فروشگاه شما افزایش می‌یابد. اگر قصد دارید که از این نمایشگرها استفاده کنید، اما بودجه کافی را در اختیار ندارید، می‌توانید به اجاره تلویزیون ویدئو وال بپردازید.

شرکت‌های متعددی به اجاره این دستگاه به مشتریان می‌پردازند. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به نمارنتر اشاره کرد. از مزایا این مجموعه میتوان به حضور پرسنل در فروشگاه شما اشاره کرد. بنابراین در صورت ایجاد مشکل، پرسنل مجموعه به سرعت به برطرف کردن آن می‌پردازند. این روش نسبت به روش‌های قدیمی و مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و بازدهی بیش‌تری در فروش شما خواهد داشت.

 

قیمت اجاره ال ای دی وال