نمایشگاه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در معرفی و برند شدن یک کسب‌وکار داشته باشد. چرا که در یک بازه زمانی کوتاه مدت تعداد افرادی بسیار زیادی از غرفه‌ها بازدید کرده و می‌توانند با شرکت‌ها آشنا شوند. اما صرف شرکت کردن در نمایشگاه به خودی خود نمی‌تواند برای شما مشتری‌ساز شود. داشتن تجهیزات نمایشگاهی مناسب یکی از شروط اصلی جهت شرکت کردن در نمایشگاه‌ها است.

احتمالا برای شما این حالت رخ داده که به هنگام بازدید از یک نمایشگاه، برخی غرفه‌ها به شدت توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و برخی دیگر برعکس چندان بازدیدی ندارند. یکی از بهترین تجهیزات نمایشگاهی برای داشتن غرفه بهتر، استفاده از تلویزیون شهری در غرفه‌ها بوده که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به کارایی و عملکرد استفاده از تلویزیون شهری در غرفه‌های نمایشگاهی بپردازیم. اما قبل از آن نیاز است توضیح دهیم که اصلا تلویزیون شهری چیست.

 

 

جهت اجاره تلویزیون شهری با کارشناسان ما در نمارنتر در ارتباط باشید.

 

اصلا این تلویزیون شهری نمایشگاهی چیست؟

این نوع تلویزیون‌ها در راستای تبلغات محیطی گذشته است. در گذشته بیشتر از تابلوهای فیزیکی در کنار اتوبان‌ها و خیابان‌ها برای تبلیغات استفاده می‌شد. به مرور تابلوهای تبلیغاتی LED و روش‌های دیگر جای آنها را گرفت. این روش‌های علی‌رغم مزایایی که داشتند، اما دارای معایب اساسی هم بودند. از جمله آنها عدم نشان دادن تصاویر ویدئویی و فیلم بود. علاوه بر آن امکان کنترل کردن آنها بسیار سخت بود.

به عنوان مثال، چنانچه یک تابلو تبلیغاتی دچار اشکال شود، درست کردن آن تنها از طریق حضور فیزیکی در محل امکان‌پذیر خواهد بود. این در حالی است که تلویزیون شهری این معایب را برطرف کرده است. این نوع تلویزیون‌ها همان تابلوهای LED هستند، با این تفاوت که قابلیت پخش فیلم و تصاویر رنگی را دارند. در ساخت آنها از ماژول استفاده شده و در برابر آب و اشعه ماورا بنفش به خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهند. انواع مختلفی از آنها وجود دارد که دو نوع RGB و 2RGB از جمله آنها به شمار می‌روند. تفاوت آنها در کیفیت و تنوع در رنگ‌های نشان داده شده است.

انواع مختلف این وسیله تبلیغاتی دارای کیفیت‌های متفاوت در نمایش دادن تصاویر بوده و همین دست مشتریان را برای خرید نمونه‌ای مناسب در قیمت خوب باز گذاشته است. از طرف دیگر از این وسیله می‌توان در محیط‌های مختلف و برای اهداف متفاوت استفاده کرد. اما پرطرفدارترین محیط‌ها را می‌توان به بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، باشگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر محیط‌های اینگونه دانست. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده از آن در غرفه‌های نمایشگاهی خواهیم پرداخت.

 

 

مزایای تلویزیون شهری در غرفه‌های نمایشگاهی

به طور کل مزایای زیادی در استفاده از این روش تبلیغاتی به جای روش‌های سنتی وجود دارد که در غرفه‌های نمایشگاهی می‌توانید از آنها استفاده کنید از جمله:

  • اطلاع‌رسانی: یکی از مهم‌ترین دلایل حضور در غرفه‌های نمایشگاهی کارکرد اطلاع‌رسانی است. اما وجود غرفه‌های متعدد در کنار شلوغی بیش از حد برخی از نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا انجام این کار نیازمند برخی راهکارها باشد. استفاده از تلویزیون‌ها و پخش تصاویر و نمایش فیلم‌های رنگی بیش از هر چیزی می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. هر اندازه که اندازه تلویزیون بزرگ‌تر باشد، بهتر می‌تواند قابلیت اطلاع‌رسانی داشته باشد. استفاده از آنها می‌تواند در داخل غرفه‌ها، جلو درب یا در راهروها باشد. با استفاده از این وسیله می‌توان هم آمار و ارقام مربوط به کسب‌وکار را در قالب نمودار و جداول به مشتری نشان داد و هم اینکه می‌توان تصاویر و ویدئوهای مربوط به محصولات و روش ساختشان را نمایش داد.
  • جذابیت: آن چیزی که تلویزیون‌های شهری را برای تبلیغات مناسب می‌کند، جذابیت آنها است. قابلیت پخش تصاویر و ویدئوهای رنگی باعث می‌شود تا مخاطبان در هر نقطه‌ای به آن توجه کنند که داخل نمایشگاه‌ها نیز از این قضیه مستثنی نیست. این یک واقعیت انکارناپیر بوده که جذابیت در بازاریابی نقش زیادی در جذب مشتری دارد. ساده‌ترین نوع این تلویزیون‌ها حتی از بهترین و جذاب‌ترین وسایل دیگر مانند تابلوها یا نمایشگرهای ال ای دی تصاویر را بهتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. از آن گذشته کیفیت نمایش تصاویر و ویدئوها در آنها بسیار بهتر از سایر روش‌ها و وسایل دیگر است که به جذابیت‌شان افزوده است.
  • قابلیت چیدمان بهتر: یکی از دردسرهای همیشگی در غرفه‌های نمایشگاهی کمبود فضای کافی است. چرا که هر اندازه هم فضای غرفه‌ها بزرگ باشد، باز هم با کمبود فضا روبرو خواهید شد. تلویزیون شهری بهترین راهکار برای استفاده بهینه از فضا است چرا که به روش‌ها و صورت‌های مختلف می‌توان آن را در داخل غرفه‌ها نصب کرد. به عنوان مثال، می‌توان در سقف، کف و بر روی دیوارهای غرفه آنها را نصب و استفاده کرد.
  • کنترل بهتر: به طور کل یکی از بهترین مزایای این روش از تبلیغات، داشتن قابلیت کنترل و تسلط بیشتر است. به گونه‌‌ای که شما می‌توانید با استفاده از موبایل خود نیز آنها را کنترل کنید یا آنکه از طریق سیستم کامپیوتر و لب تاپ برای کنترل تلویزیون اقدام کرد. این مساله علاوه بر راحتی و سهولت در استفاده باعث شده تا افراد بتوانند کنترل بیشتری بر روی تبلیغات صورت گرفته داشته و آنها را تعویض یا بروزرسانی کنند. از آنجا که در محیط‌های نمایشگاهی نیاز است تا از تصاویر و فیلم‌های متنوع برای شناساندن کسب‌وکار خود استفاده کرد، به راحتی می‌توان نسبت به تعویض آنها اقدام کرد.

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

 

نکات مهم در خرید یا اجاره تلویزیون نمایشگاهی

به طور کل در خرید این وسیله تبلیغاتی نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید یا اجاره به آنها دقت شود. از جمله آنکه باید متناسب با اندازه غرفه آنها را تهیه کرد. طول و عرض غرفه‌ها به ما نشان می‌دهند که چه اندازه‌ای متناسب خواهد بود. علاوه بر آن، توجه به طول و عرض تلویزیون، کیفیت نمایش تصاویر و ویدئوها نیز باید مدنظر قرار بگیرد. قیمت نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید یا اجاره هر محصولی از جمله این نوع تلویزیون‌ها است.

به تعریف، مزایا و نکات مهم در خرید این وسیله تبیلغاتی اشاره کردیم. بهتر است برای تهیه آن به این نکات توجه کرده و حتی افراد خبره مشورت بگیرید. اما چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، تهیه یکی از آنها برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در غرفه‌های نمایشگاهی است.

 

تماس با ما