در حال حاضر با رشد روزافزون تبلیغات انواع کالاها و خدمات متفاوت روبرو هستیم. شرکت‌های تولید کننده کالاها و خدمات روش‌های متفاوتی را برای تبلیغ و نمایش محصولات خود انتخاب می‌کنند. برخی از این روش‌ها ممکن است چندان موفقیت آمیز نباشد و فقط هزینه‌های زیادی بر دوش شرکت تحمیل نماید؛ اما برخی دیگر از روش‌های تبلیغی راهکار موثر و با قیمتی مناسبی هستند و راندمان فروش را به شکل خوبی افزایش می‌دهند.

 دنیای امروز دنیای رقابت میان برندهای مختلف است. برای اینکه موفق باشید باید هر روز به دنبال روش خلاقانه‌ای برای تبلیغات محصول تولیدی خود پیدا کنید. مکث و توقف در این مسیر به معنای عقب‌گرد و کاهش سود است. آنچه که در تبلیغات بسیار مهم است ایجاد شرایطی برای جلب توجه مردم است، به طوری که مخاطب به خوبی جذب برند، نوع خدمت و خصوصیات محصولی باشد که شما ارائه می‌دهید.

 برای تبلیغات راهکارهای متفاوتی وجود دارد. از جمله آن‌ها تبلیغ محصولات از طریق بیلبوردها، پوسترهای دیواری، تبلیغات ترانزیتی، عروسک‌های تن‌پوش تبلیغاتی، مبلمان شهری، انجام تبلیغ در مراکز فروشگاهی و خرید، هتل‌ها، داروخانه‌ها، پیست‌های اسکی و ... است. اما در میان تمامی روش‌های تبلیغی در محیط‌های باز نمایشگاهی استفاده از تلویزیون شهری ضد آب روش جالب توجه و موفق است. به همین جهت در این مقاله قصد داریم درباره تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه برای تبلیغ در محیط باز نمایشگاه اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

تلویزیون شهری ضد آب مخصوص فضای باز

نمایشگرهای دیجیتال در سطح شهر و محیط‌های باز برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه این رسانه‌های تبلیغاتی توانسته موفق ظاهر شود، نسبت به سایر روش‌های تبلیغی محیطی با اقبال بیشتری روبرو شده است.

این نمایشگرها در تمام طول روز به طور مداوم در حال تبلیغات کالا و خدمات مختلفی هستند. می‌توان آن‌ها را در محیط‌های متفاوتی مانند نمایشگاه‌ها، سینماها، بزرگراه و ... دید. این مسئله موجب می‌شود که تلویزیون شهری تقریبا تمامی شرایط آب و هوایی متفاوت را تجربه کند. گرما، سرما، باد، باران و رطوبت تنها بخشی از شرایطی است که ممکن است به این ابزار تبلیغاتی جالب توجه به آسیب وارد کند.

در کنار شرایط خاص آب و هوایی باید سایر صدمات مانند ضرباتی که ممکن است به خاطر برخورد اجسام به تلویزیون شهری وارد شود، در نظر گرفت. شاید در نظر گرفتن این شرایط موجب شود که تلویزیون شهری را برای انجام تبلیغاتی خود فراموش کنید و به دنبال راهکار دیگری باشید. اما باید گفت در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه نگرانی شما در این باره را حل خواهد کرد.

 

تلویزیون شهری ضد ضربه

تلویزیون شهری ضد آب چه مزایایی دارد؟

یک تلویزیون شهری در صورتی می‌تواند شما را در امر فروش و بازاریابی محیطی موفق کند که راندمان کاری بالا و مقاومت بالا داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که تلویزیون شهری با آن مواجه است، شرایط آب و هوایی نامساعد رطوبت و بارندگی است. در گذشته برای رفع این مشکل از پوشش و سایبانی برای آن استفاده می‌شد. اما واقعیت این است که این روش چندان موثر نیست و بعد از مدتی تلویزیون دچار مشکل می‌شود.

در حال حاضر با استفاده از تلویزیون شهری ضد آب امنیت تبلیغات محیطی در فضاهای باز نمایشگاهی که مستعد رطوبت و آب هستند کاملا تامین می‌شود. اگرچه استفاده از سایه بان و حصار بیرونی تا حدودی می‌تواند جلوی باران و رطوبت را بگیرد، اما اگر تلویزیون شهری ضد آب مورد استفاده قرار بگیرد خرابی احتمالی تلویزیون شهری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

 

تلویزیون شهری برای فضای باز

 مزایای تلویزیون شهری ضد ضربه

علاوه بر آنکه توجه به شرایط آب و هوایی و مقاومت تلویزیون شهری در مقابل آن مهم و مطرح است، ضد ضربه بودن نمایشگر شهری نیز مهم است. تلویزیون شهری ضد ضربه در حالت کلی مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد؛ ولی برای اینکه مقاومت آن در برابر ضربه و آسیب‌های محیطی کاهش پیدا کند، انجام چند راهکار می‌تواند صدمات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.اولین کار این است که تا حد امکان تلویزیون را در محلی نصب کنیم که از دسترس افراد دور باشد و پرتاب اجسام تیز و سنگین نتواند به آن ضربه وارد کند. مسئله دیگر توجه به تلویزیون شهری در هنگام جابجایی آن است. به خصوص اینکه در مدل‌های indoor بیشتر نیاز به دقت در جابجایی احساس می‌شود.

 

 انواع مدل‌های تلویزیون شهری ضد آب

این تلویزیون‌ها به طور کلی در دو نوع indoor و out door ساخت و تولید می‌شوند. مدل indoor برای محیط‌های سرپوشیده استفاده می‌شود. اماکن سرپوشیده همانند سالن‌های کنفرانس، آمفی تئاتر، مترو، فروشگاه، تالارها، مجالس و .. از این نوع ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود و البته ضد آب و ضد ضربه نیستند. علاوه بر آن در اکثریت مواقع این نوع تلویزیون‌ها فاقد آفتاب‌گیر هستند.

اما اگر شما قصد داشته باشید برای محیط باز نمایشگاهی از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنید مدل out door نیاز شما را برآورده خواهد کرد. مدل  out door یک تلویزیون شهری ضد ضربه و ضد آب است که در محیط‌های باز نمایشگاهی مانند چهارراه، بزرگراه‌، پارک، اتوبان و غیره قابلیت نصب و اجرا دارد. همچنین روی هر پیکسل تلویزیون شهری ضد آب آفتاب‌گیر نصب شده است. این امکان بر روی این ابزار تبلیغاتی شهری موجب می‌شود که حتی در نور شدید آفتاب نیز تصاویر به راحتی و وضوح کامل نمایش داده شود. مزیت ضد آب و ضد ضربه بودن در تلویزیون شهری ضد آب موجب می‌شود که قیمت آن نسبت به تلویزیون شهری indoor بیشتر باشد. همچنین نصب آفتاب‌گیر بر روی تلویزیون شهری ضد ضربه و ضد آب قیمت آن را تا حدودی بیشتر از تلویزیون‌های شهری مخصوص محیط‌های داخلی می‌کند.

 مدلهای تلویزیون شهری

 

 یک تلویزیون شهری خوب چه خصوصیاتی دارد؟

 برای اینکه بتوان از این ابزار تبلیغاتی شهری به بهترین شکل بهره برد، باید برخی فاکتورها در آن وجود داشته باشد تا استفاده، خرید و اجاره کردن آن را توجیه کند. در ادامه فاکتورهای مهم و اصلی تلویزیون شهری خوب بیان می‌شود:

_ یک تلویزیون شهری باید ضد آب باشد تا هنگام بارش باران دچار آسیب نشود. از سوی دیگر تلویزیون شهری به علت اینکه در محیط باز قرار دارد، بیشتر تحت تاثیر آلودگی هوا و محیط قرار می‌گیرد و سریعا آلوده می‌شود. آلودگی تصویر تلویزیون به معنای کیفیت پایین تصاویر است. مسلما تصاویر با کیفیت و مبهم نمی‌تواند تبلیغات و بازاریابی موثر و خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد؛ به همین دلیل باید تلویزیون شهری ضد آب باشد تا شستشوی دوره‌ای آسیبی به آن وارد نکند. این مزیت در تلویزیون‌های تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه کاملا رعایت شده است.

_ تلوزیون شهری باید ضد ضربه باشد تا برخورد اجسام مختلف در محیط باز نمایشگاه آسیبی به آن وارد نکند. از سوی دیگر نور شدید آفتاب در ساعاتی از روز ممکن است مانع نمایش با کیفیت تصویر باشد. در این شرایط باید  تلویزیون‌های شهری قابلیت نشان دادن تصاویر با وضوح کامل در نور مستقیم آفتاب را داشته باشند.

_ استفاده از قطعات با کیفیت و مرغوب در تلویزیون شهری عمر و ماندگاری آن را بالا خواهد برد و از سوی دیگر باید خدمات پس از فروش مناسب و بدون قید و شرطی برای مشتریان در نظر گرفته شود.

_ قیمت این نوع ابزار تبلیغاتی گران است. البته مزایای قابل توجه آن در بازاریابی مناسب کالا و خدمات موجب بازگشت سرمایه خواهد شد. اما به علت قیمت بالا باید فروشنده روش‌های مختلفی برای فروش اجاره و ارائه محصول در نظر بگیرد.

_ در نهایت اینکه یک تلویزیون شهری ضد آب باید دارای طرح‌های جذاب باشد و علاوه بر آن به شرایط ایمنی و فونداسیون و پایه قوی هم باید توجه شود؛ به طوری که دارای تایید نظام مهندسی باشد.

 ویژگیهای تلویزیون شهری

 

 قیمت تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه

 در تعیین قیمت تلویزیون شهری ضد ضربه فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار هستند. ساخت یک تلویزیون شهری ضد آب هزینه بالایی دارد و از سوی دیگر عوامل مختلف موجب اختلاف قیمت در انواع آن‌ها خواهد شد. از جمله این عوامل اسکلت تلویزیون شهری ضد آب، جنس ستون استفاده شده برای نگهداری و ثابت نگه داشتن آن، ابعاد و اندازه تلویزیون، کیفیت قطعات استفاده شده در ساخت آن، تراکم رنگ و کیفیت تصویر، چگونگی نمایش تصاویر به صورت تراکم و رزولوشن، پایه‌های استفاده شده برای نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ضد ضربه است.

 موارد ذکر شده جزء عوامل مهم و اصلی در تعیین قیمت تلویزیون شهری به حساب می‌آیند. البته ممکن است برخی عوامل دیگر نیز در این زمینه تاثیرگذار باشد. ولی به طور کلی قیمت خرید و اجاره یک تلویزیون شهری ضد ضربه بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود. هرچه ابعاد بیشتری مورد نظر خریدار باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

 

 مزایای تلویزیون شهری ضد آب در تبلیغات محیطی

 این ابزار تبلیغاتی مدتی است که مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است تا با کمک آن به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند. به طور کلی افراد هنگام عبور از اماکن مختلف و در محیط شهری جذب تصاویر تلویزیون شهری ضد ضربه خواهد شد. در علم روانشناسی ثابت شده که تصاویر حک شده در ذهن افراد از بین نمی‌رود و مطمئنا در انتخاب آن‌ها در آینده تاثیرگذار است.

 تصاویر متحرک و زنده تأثیر بیشتری نسبت به تصاویر ثابت و بنرهای تبلیغاتی دارند و ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار می‌کنند. تمام این مسائل استفاده از تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه را برای تبلیغات و محیط نمایشگاهی توجیه می‌کند. اما به غیر از موارد ذکر شده مزایای قابل توجه دیگری در استفاده از نمایشگرهای شهری وجود دارد که در ادامه بیان می‌شوند.

  • وضوح تصویر در تلویزیون شهری ضد آب بسیار بالا است. به همین دلیل در شرایط آفتابی روز و تاریکی شب به راحتی و وضوح تصاویر قابل مشاهده هستند.
  • تصاویر در تلویزیون شهری ضد ضربه به صورت افکت‌های متحرک نمایش داده می‌شود. این مسئله باعث می‌شود که برای افراد دید خوب و واضحی فراهم کند. علاوه بر آن مخاطبان علاقه‌مند به خواندن نوشته‌ها و دیدن تصاویر متحرک آن می‌شوند.
  • کیفیت بالای تصاویر و تنوع رنگی بسیار عالی موجب می‌شود که تبلیغات به بهترین شکل نمایش داده شود. ذکر این نکته مهم است که تنوع رنگی این تلویزیون شهری ضدآب ۱۶ میلیون رنگ است و این به معنای یک تبلیغ با کیفیت و بی‌نظیر است.
  • نمایشگرهای شهری امواج مضر از خود متصاعد نمی‌کنند و ضرری به محیط زیست و سلامت افراد وارد نمی‌شود.
  • مصرف برق در تلویزیون شهری ضد ضربه بسیار کم و مقرون به صرفه است.
  • این روش تبلیغی با تمامی مزایای قابل توجهی که دارد، قیمت بسیار کمتری نسبت به برخی روش‌های تبلیغی مانند چاپ بنر و پوستر دارد. البته در کنار آن بازدهی بازاریابی بسیار بیشتری نیز نسبت به سایر روش‌ها دارد.
  • عمر مفید تلویزیون شهری ضد آب بالا است و امکان تعمیر و نگهداری آن به آسانی فراهم می‌شود.
  • افراد بسیاری در طول روز از فاصله دور و نزدیک تصاویر و نوشته‌های ثابت و متحرک روی نمایشگر شهری را می‌بینند. با این کار شما به راحتی و بدون اینکه فضای شهر را آلوده و نامرتب کنید، تبلیغات و بازاریابی محصولات خود را انجام داده‌اید. این روش نسبت به چاپ بنر، پوستر، کاغذ و تراکت‌های تبلیغاتی تاثیر بسیار بیشتری داشته و سطح شهر آلوده نخواهد شد. فراموش نکنید که دوستداران محیط زیست هیچ‌گاه تبلیغ کاغذی را نمی‌پسندند. استفاده از تلویزیون شهری ضد آب به زیبایی شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی کمک خواهد کرد.

 علاوه بر تمامی موارد ذکر شده باید ضد آب و ضد ضربه بودن، زاویه دید کامل و مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف را به تمامی مزایای تلویزیون شهری ضد ضربه اضافه نمود.

 قیمت تلویزیون شهری

دنیای امروز دنیای تبلیغات است. برای پیروزی در میدان رقابت باید به تجهیزات مدرن و روز مسلح بود. یکی از روش‌های مدرن، پیشرفته و موثر در زمینه بازاریابی و در محیط باز نمایشگاهی استفاده از تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه است. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعال هستند، اما توجه به کیفیت محصول و خدمات پس از فروش مناسب موجب می‌شود که به دنبال انتخاب گزینه مناسب و بهتر باشیم.

 تماس با ما