امروزه تلویزیون شهری یکی از ابزارهای بسیار کارآمد برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی کسب و کارهایی است که به دنبال دریافت سود و مشتری بیشتر هستند. با پیشرفت تکنولوژی، خلاقیت در زمینه بازاریابی و برندینگ نیز وارد شکل جدیدی از خود شده است و انواع مختلف تلویزیون شهری و نمایشگاهی به خوبی در این زمینه مفید و کارآمد هستند. البته استفاده از مزایای این ابزار تبلیغاتی قوی نیاز به این دارد که تلویزیون شهری به طور مداوم تحت مراقبت، نگهداری و سرویس باشد. در این حالت برای اینکه بتوانید هر چه بیشتر از خدمات این ابزار تبلیغاتی بهره رو ببرید، باید به دنبال خرید محصول از شرکتی باشید که خدمات پس از فروش مناسبی برای محصولات خود ارائه دهد. همچنین سرویس تلویزیون شهری یکی از مسائل مهم در افزایش عمر مفید این دستگاه است. به همین دلیل در این نوشتار قصد داریم درباره نگهداری، خدمات پس از فروش و سرویس تلویزیون های شهری اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

 سرویس تلویزیون شهری

 هر وسیله الکترونیکی نیاز به مراقبت، سرویس و نگهداری دارد. این مسئله درباره تلویزیون های شهری نیز صدق می‌کند. به همین دلیل موقع خرید تلویزیون شهری و اجاره تلویزیون شهری این نمایشگرهای غول پیکر حتما سعی کنید از یک تولیدکننده و فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید. در این صورت می‌توانید خدمات پس از فروش مناسب و سرویس تلویزیون شهری به صورت ادواری را برای نمایشگاه های شهری داشته باشید. با انجام سرویس و خدمات پس از فروش، تلویزیون شهری به طور کامل توسط تعمیر کار متخصص مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد. در این ارزیابی موضوعات متفاوتی مورد بررسی قرار می‌گیرند. میزان ولتاژ برق ورودی به دستگاه، شرایط محیطی نصب تلویزیون و مواردی از این دست بررسی می‌شود. اگر نیاز به تعمیر، تعویض یا اصلاح در قطعاتی باشد، تعمیرکار این کار را انجام دهد.

 به طور مثال برق مصرفی مورد نیاز برای این نمایشگرها برقی با قدرت ۲۰ وات است. این مسئله در تست سرویس تلویزیون شهری به صورت کامل بررسی می‌شود تا دستگاه نوسانات برقی نداشته باشد. همچنین تمامی قطعات به طور کامل ارزیابی می‌شوند که نیاز به تعمیر یا تعویض نداشته باشند. اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، سرویس کار این کار را انجام داده و جلوی هزینه‌های بیشتر و بزرگتر را می‌گیرد.

در نظر داشته باشید که تعمیر و سرویس تلویزیون شهری کاری کاملا تخصصی است و قطعات به کار رفته در این دستگاه ها حساس هستند. به همین دلیل نباید از سرویس کاران غیرمجاز و یا با تجربه کم برای این کار کمک بگیرید. از سوی دیگر توجه کنید که با سرویس تلویزیون شهری به صورت ادواری جلوی هزینه‌های بزرگتر و بیشتر گرفته می‌شود. یک تعمیرکار و سرویس کار مجرب در روند ارزیابی و بررسی ایرادات تلویزیون شهری، شیوه نگهداری صحیح از دستگاه، شیوه رفع ایرادات معمولی و ساده و بسیاری موارد دیگر را به شما آموزش می‌دهد. این کار میتواند عمر مفید دستگاه‌ را به میزان بیشتری بالا می‌برد و از هزینه‌های بعدی جلوگیری می‌کند.

تلویزیون شهری

 سرویس کار تلویزیون شهری چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

تلویزیون های شهری و نمایشگاهی قطعات بسیار ریز و حساسی دارند و این نمایشگرها ابزاری آسیب‌پذیر به حساب می‌آیند. در این شرایط اگر نگهداری این ابزار تبلیغاتی، مراقبت های لازم انجام نشود، عمر مفید آن‌ها به میزان زیادی کاهش می‌یابد. از سوی دیگر با توجه به حساسیت بالای قطعات نمایشگرها نیاز به حضور فردی مجرب برای سرویس دوره‌ای آن‌ها احساس می‌شود.

 یک سرویس کار در روند بررسی ادواری تلویزیون شهری مواردی از قبیل زیر را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد:

  • بررسی نوسانات برقی: نوسانات برقی می‌تواند باعث خرابی دستگاه شود. به طور معمول برق ۲۰ وات مورد نیاز این دستگاه‌ها است و این مسئله به طور کامل توسط سرویس کار ارزیابی می‌شود.
  • بررسی دستگاه از نظر میزان رطوبت محیط اطراف: اگر تلویزیون شهری در جایی نصب شده باشد که در شرایط مرطوب قرار بگیرد، امکان خرابی و صدمه به دستگاه به میزان زیادی افزایش می‌یابد. سرویس کار پشت‌تلویزیون شهری را به طور کامل ارزیابی می‌کند؛ زیرا عوامل خارجی از این قسمت می‌توانند به تلویزیون نفوذ کنند و باعث خرابی آن شوند.
  • بررسی ماژول‌ها: ماژول‌ها قطعات بسیار حساس، شکننده و ظریف هستند. در سرویس تلویزیون شهری سرویس کار تمامی ماژول ها را از نظر سلامت مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در صورتی که پیکسلی در ماژول ها سوخته باشد، آن را تعویض می‌کند تا نمایش تصاویر با اختلال همراه نباشد.
  • بررسی LEDها: ال ای دی به کار رفته در تلویزیون شهری بعد از مدتی امکان دارد که بسوزد. البته تمامی آن‌ها با هم دچار مشکل نمی‌شوند. سرویس کار صفحه نمایشگر تلویزیون را از نظر میزان رنگ، رزولیشن و شفافیت بررسی می‌کند. اگر هر کدام از LEDها سوخته باشد، آن‌ها را تعویض می‌کند. علاوه بر آن زاویه دید LEDها هم ارزیابی می‌شود که به شکل بهتری تصاویر نشان دهد. در حالت معمول زاویه ۱۱۰ درجه بهترین زاویه دید در ارائه و نشان دادن تصاویر تلویزیون شهری است.
  • تنظیم تصاویر نمایشی: اگر تصمیم دارید که تصاویر و متون نمایشی بر روی تلویزیون شهری را تغییر دهید می‌توانید از سرویس‌کار بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. علاوه بر آن سرعت فریم تصاویر نیز می‌توان تغییر داد تا نمایش بهتری از تصاویر نشان داده شود.

اجاره تلویزیون شهری

 تلویزیون‌های شهری ابزاری کارآمد برای ارائه بهتر محصولات و معرفی کالا و خدمات کسب و کار شما به مخاطبان هستند. از سوی دیگر در برابر قدرت بالایی که این کالاها در بازاریابی و برندینگ دارند، قیمتی متعادل و مناسب دارد. اما در عین حال نیاز به مراقبت، نگهداری و سرویس تلویزیون شهری به صورت ادواری وجود دارد. برای این کار خودتان نمی‌توانید به تنهایی دست به کار شوید؛ زیرا تلویزیون های شهری اجزا و قطعات حساس شکننده و آسیب پذیری دارند. در عین حال نباید از سرویس کاران تازه کار و نابلد نیز برای این کار کمک گرفت. بهتر است که از سرویس کاران مجرب خدمات دریافت کنید تا در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعات، از قطعات با کیفیت استفاده کنند. این کار می‌تواند هزینه‌های شما را در بلند مدت کاهش داده و عمر مفید تلویزیون شهری را به میزان قابل ملاحظه افزایش دهد. شرکت نمارنتر یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان تلویزیون های شهری و نمایشگاهی است. این شرکت با دارا بودن کارشناسان زبده و متخصص، تعمیر و سرویس دوره‌ای تلویزیون شهری را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. در صورتی که برای سرویس تلویزیون شهری نیاز به کمک دارید می‌توانید از خدمات مشاوره، تعمیر و سرویس کارشناسان نمارنتر استفاده کنید.

 تماس با ما