در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای تجاری برای رشد موقعیت خود اقدام به راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی می‌کنند. می‌توان گفت راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی راهکاری موثر برای موفقیت یک برند در میان سایر رقبای تجاری است. صاحبان مشاغل با راه‌اندازی نمایشگاه می‌توانند بخشی از استراتژی فروش خود را هدایت کنند.

در کنار این راهکار، نصب تلویزیون نمایشگاهی در فروشگاه‌ روشی موثر برای بهبود کیفیت ارائه خدمات برند شما خواهد بود. البته این در صورتی است که به نکات مهم در آن توجه کنید. یکی از این نکات مهم انتخاب تلویزیون نمایشگاهی مناسب با ابعاد غرفه و فروشگاه و استفاده از سیستم صوتی متناسب با تلویزیون است. اگر شما نیز به دنبال راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی هستید، بهتر است بدانید که رعایت برخی دستورالعمل‌های مهم و ظریف کمک می‌کند تا در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید. در این نوشتار نکته های موثر و مهم انتخاب سیستم صوتی مناسب برای تلویزیون نمایشگاهی را بیان می‌کنیم.

 اهمیت غرفه‌های نمایشگاهی در پیشرفت تجاری

 حضور صنایع مختلف در نمایشگاه‌های صنایع روش مناسبی برای نشان دادن برند کاری شما است. در این بین طراحی غرفه تاثیر بسیار خوبی روی عملکرد شما خواهد داشت. برای این کار باید از فرصتی که در دست دارید نهایت استفاده را کنید. رعایت برخی اصول مانند نورپردازی‌های مناسب و طراحی بهینه غرفه نمایشگاهی شما را در جذب و جلب نظر مخاطبان موفق می‌کند. اما علاوه بر این موارد، استفاده درست و بهینه از ابزار کار مانند تلویزیون نمایشگاهی را نباید فراموش کرد.

تلویزیون نمایشگاهی دسته‌ای از تلویزیون شهری است که برای محیط سرپوشیده استفاده می‌شود. تلویزیون‌های  out door نمایش خوبی از تصاویر ارائه می‌دهند. اما برای پخش صدا کارکرد ندارند. اما می‌توان از تلویزیون in door با قابلیت همزمان صدا و تصویر استفاده کرد. البته تلویزیون‌های نمایشگاهی برای داشتن عملکرد بهتر نیاز به سیستم صوتی مناسب دارند. در ادامه نکات مهم در انتخاب سیستم صوتی مناسب تلویزیون نمایشگاهی را بیان می‌کنیم.

 

5 نکته انتخاب سیستم صوتی تلویزیون نمایشگاهی

  • متراژ غرفه‌ نمایشگاهی چقدر است؟

 یکی از نکات اصولی در راه‌اندازی غرفه نمایشگاهی، میزان فضایی است که برای معرفی خود نیاز دارید. در صورتی که صنعت کاری شما در حوزه مواد غذایی باشد، متراژ زیادی برای کار نیاز نیست. در این صورت می‌توانید از یک تلویزیون نمایشگاهی با ابعاد کوچک متناسب با متراژ غرفه استفاده کنید. در نتیجه سیستم صوتی مورد نیاز شما هم نباید چندان قوی باشد.

 اما در صورتی که در حوزه مبلمان، وسایل خانگی و مواردی از این دست فعالیت دارید، نیاز به غرفه با متراژ بزرگ دارید. در این صورت برای ارائه اطلاعات جدید به مخاطبان و نشان دان برند کاری خود توسط تلویزیون نمایشگاهی نیاز به سیستم صوتی قوی و مناسب دارید.

 در این شرایط سیستم صوتی باید به خوبی صدا را در تمامی غرفه پخش کند. علاوه بر آن ابعاد تلویزیون نمایشگاهی نیز باید به میزان کافی بزرگ باشد تا در جذب مخاطب تاثیر مثبت داشته باشد.

تلویزیون نمایشگاهی

 

  • تلویزیون نمایشگاهی را کجا نصب ‌کنیم؟

ممکن است شما برای ارائه اطلاعات، تلویزیون نمایشگاهی را در فروشگاه برپا کنید. در این صورت باید صدای سیستم صوتی آن طوری باشد که آرامش و لذت را به خریداران و مخاطبان القا کند. در نتیجه خاطره خوبی از خرید در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

 در غرفه‌های نمایشگاهی شلوغ نیز نباید صدای سیستم به قدری بلند باشد که ناخوشایند جلوه کند. فراموش نکنید که هدف اصلی استفاده از تلویزیون نمایشگاهی و سیستم صوتی مناسب آن، جلب توجه مشتریان به برند تجاری شما است.

  • بلندگوهای مناسب نصب کنید.

 در فروشگاه و غرفه‌های نمایشگاهی برای راه اندازی تلویزیون نمایشگاهی، بلندگوی مناسبی استفاده کنید. بلندگوها باید عملکرد و کیفیت مورد نیاز را داشته باشند می‌توانید از بلندگوهای سقفی توکار، سقفی روکار، بلندگوی دیواری و یا بلندگوی دکوراتیو استفاده کنید.

 هر کدام از این بلندگوها و عملکرد متفاوتی دارند. به طور مثال بلندگوی دیواری صدای با کیفیت کمتری دارد. ولی بلندگوهای سقفی و دکوراتیو کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهند. البته قیمت بلندگوی دیواری نسبت به نوع دکوراتیو سقفی آن ارزان‌تر است.

  • کار را به متخصص بسپارید

 بهتر است برای نصب سیستم صوتی تلویزیون in door، این کار را به متخصصین این حوزه بسپارید. مسلما آن‌ها می‌توانند در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل، نصب سیستم صوتی را انجام دهند.

  • آمپلی فایر با کیفیت نصب کنید.

 وظیفه و کارکرد آمپلی فایرها تقویت صدا و ارسال آن به بلندگوها است. اگر متراژ غرفه نمایشگاه و یا فروشگاه بزرگ است، نیاز به تلویزیون نمایشگاهی با ابعاد بزرگ‌تر دارید. در کنار آن حتما باید از سیستم صوتی قوی‌تری استفاده کنید. برای این کار باید باند و اسپیکر بیشتری به کار ببرید تا خروجی صدا قوی‌تر و رساتر باشد. به همین دلیل باید آمپلی فایر و اسپیکر هم صدای قوی داشته باشد.

 هنگام خرید آمپلی فایر برای تلویزیون نمایشگاهی به وات و توان خروجی، حالت استریو، حالت موازی و حالت بریج آمپلی فایر دقت کنید. بهتر است برای نصب آمپلی فایر در غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاه‌ها نیز از متخصصان باتجربه کمک بگیرید.

تلویزیون‌های شهری در یک دسته بندی کلی به دو نوع نمایشگاهی و شهری تقسیم می‌شوند تلویزیون‌های شهری ابزاری برای نشان دادن تصاویر هستند. به همین دلیل در ساخت و تولید آن‌ها به کیفیت تصویر و تنوع رنگ‌ها بیشتر دقت می‌شود.

همچنین در این تلویزیون‌ها موضوع مهم کیفیت و استحکام تلویزیون در برابر شرایط محیطی و دمایی و نور شدید آفتاب است. اما در تلویزیون نمایشگاهی ارائه تصویر و صدای با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. تلویزیون نمایشگاهی با ابعاد کوچکتر از نوع شهری، ابزاری مناسب برای استفاده در فروشگاه‌های تجاری است.


تلویزیون غرفه نمایشگاه

چرا سیستم صوتی تلویزیون نمایشگاهی مهم است؟

 در غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاه‌ها یکی از راه‌های موثر برای جلب نظر مخاطب، استفاده از تلویزیون نمایشگاهی است. هر چقدر که میزان کیفیت تصاویر و تنوع رنگی در تلویزیون بیشتر باشد، به میزان بهتری می‌توان تصاویر با کیفیت را نشان داد. اما در کنار این مسئله نمی‌توان صدای خوب و مناسب را نادیده گرفت. مسلما تصاویر در کنار صدا به میزان بیشتری در جذب مخاطب موثر هستند.

 به عبارت دیگر هدف شما از راه‌اندازی غرفه نمایشگاهی نشان دادن بهتر برند کاری و خدمات تجاری است. برای ارائه درست اطلاعات به مخاطبان، استفاده از تلویزیون نمایشگاهی توصیه می‌شود. اما در کنار آن باید اطلاعات جدید را به صورت هیجان انگیزی در اختیار مخاطبان قرار دهید. تصاویر جذاب و نمایش بصری مناسب در کنار صدای با کیفیت بر روی صفحات تلویزیون نمایشگاهی یکی از محورهای جذب مشتری است.

 علاوه بر آن اگر شرایطی فراهم کنید که مشتریان بتوانند با فناوری لمسی به وب سایت، فیلم‌ها و تصاویر دسترسی پیدا کنند، مسیر موفقیت خود را نزدیک‌تر خواهید کرد.

 تلویزیون نمایشگاهی راهکار مناسبی برای ارائه اطلاعات جدید به مخاطبان و مشتریان است. در صورتی که قصد استفاده از تلویزیون نمایشگاهی در فضای فروشگاه و غرفه‌های نمایشگاهی دارید؛ حتما صدا و تصویر را در کنار هم به کار ببرید. در این صورت کیفیت تبلیغات و بازاریابی به میزان زیادی افزایش می‌یابد. البته با توجه به متراژ غرفه‌های نمایشگاهی و نوع کسب و کار خود باید از تلویزیون نمایشگاهی با ابعاد مناسب استفاده کنید. در کنار آن صدا و سیستم صوتی باید متناسب با ابعاد تلویزیونی نمایشگاهی باشد. تناسب میان صدا و تصویر عامل موثری در بالا بردن کیفیت تبلیغات تجاری خواهد بود. توجه به همین نکات ریز، دقیق و مهم می‌تواند شما را در میان رقبا متمایز و موفق کند.

 تماس با ما