غرفه‌ های نمایشگاهی برای پیشبرد اهداف خود و فروش بهتر و بیشتر محصولات هر روز باید روش‌های نوینی را تجربه کنند. کشورهای صنعتی جهان برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان و معرفی محصولات جدید استفاده از صفحات نمایشی ویدیو آن را تجربه کردند.

در حال حاضر روش‌های قدیمی اطلاع رسانی مانند پوسترهای تبلیغاتی، بروشورها و اعلامیه‌ها به پایان رسیده است. هم اکنون با کمک روش‌های نمایش تصویری پیشرفته و با کیفیت بسیار خوب و ایده آل، می‌توان تبلیغات دیجیتال و اطلاع رسانی محصولات و خدمات را انجام داد. غرفه‌های نمایشگاهی نیز بیش از گذشته به داشتن چنین سیستم‌های پیشرفته و نوینی نیاز پیدا می‌کنند؛ سیستم‌های دیجیتالی که بتوان در مراکز اداری، تفریحی، اقتصادی و تجاری به کار برد و ارائه خدمات بهتر را در پی داشته باشد. با توجه به اهمیت این سیستم دیجیتال، در این مقاله از نما رنتر 15 دلیل مختلف استفاده از ویدیو وال در غرفه‌های نمایشگاهی را بررسی می‌کنیم.

 

15 دلیل استفاده از ویدیو وال در غرفه نمایشگاه

  • قابل استفاده در همه سازمان‌ها: سیستم نمایش ویدیو وال سیستمی عریض و یکپارچه است که در تمامی اماکن تجاری و فروشگاهی، غرفه‌های نمایشگاهی، ارگان‌های اداری و ... می‌توان از آن استفاده کرد. دارندگان غرفه‌های نمایشگاهی نیز به راحتی می‌توانند با نصب و راه اندازی سیستم ویدئو وال نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند.
  • تبلیغات موثر: برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی راهکاری برای معرفی برند، محصولات و خدمات جدید خود به مشتریان است. برای داشتن یک تبلیغ تجاری مناسب باید روش‌های مدرن . موثر را به کار برد.

 یکی از روش‌های موثر استفاده از نمایشگرهای ویدیو وال است. غرفه‌های نمایشگاهی از روش‌های متفاوتی مانند پوستر، اعلامیه و بروشور می‌توانند استفاده کنند. این روش‌ها به میزان کمی روی مخاطب تاثیر دارند. اما جالب است بدانید تصاویر متحرک و رنگ‌های متعدد به میزان بیشتری در ذهن مخاطب باقی می‌ماند. به عبارت بهتر معرفی برند تجاری و محصولات جدید با کمک فیلم و تصاویر بیشتر از بروشور و کارغذهای تبلیغاتی در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.

 تصاویر آن‌قدر قدرتمند هستند که می‌توانند مشتریان و مخاطبان بالقوه را به مشتریان بالفعل آینده تبدیل کنند. ویدیو وال نیز قابلیت‌های متعددی برای معرفی برند تجاری شما دارد. این روش تبلیغی هزینه تبلیغات تجاری شما را در بلند مدت به میزان زیادی کاهش می‌دهد. از سوی دیگر عمر مفید بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت بالای نمایشگر، هزینه خرید این محصول را در بلندمدت توجیه می‌کند.

ویدیو وال در غرفه نمایشگاه

برای اجاره تلویزیون نمایشگاهی کلیک کنید.

 

  • قابلیت‌های نمایش: این سیستم صنعتی به راحتی قابلیت نمایش تصاویر و ویدئوهای متفاوت و از ورودی‌های مختلف را دارد. همچنین ورودی‌های ویدیویی را می‌توان در فرمت‌های مختلف در این سیستم به نمایش گذاشت.

 نکته جالب توجه دیگر این که این سیستم به راحتی می‌تواند در ۲۴ ساعت روز و تمام روزهای سال فعالیت کند و از ورودی‌های مختلف نمایش همزمانی داشته باشد. از سوی دیگر یک واسط گرافیکی در ویدیو وال به کار رفته تا امکان دسترسی آسان و سریع و مدیریت منعطف تصاویر، قابل انجام باشد.

  • کاربری‌های متعدد: خطوط مختلف تولیدی کارخانجات، اتاق فرمان نفت، پتروشیمی و گاز، استودیوهای پخش تلویزیونی و بسیاری مراکز دیگر می‌تواند سیستم ویدیو وال را برای نمایش تصاویر استفاده کنند. علاوه بر آن فرودگاه‌ها، مراکز نظامی، پادگان‌ها، زندان‌ها مترو، تاکسیرانی و ... نیز امکان استفاده از ویدئو وال را دارند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: مراکز تجاری و غرفه‌های نمایشگاهی با کاربرد این سیستم شاهد صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی هستند. این سیستم حداقل ۳۰ درصد کمتر از حد معمولی مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. علاوه بر آن عمر این سیستم معادل ۵۰ هزار ساعت است. در حالی که پنل‌های خانگی عمر مفیدی معادل ۱۵۰ هزار ساعت دارند. این عدد در ویدیو وال نشان دهنده عمر مفیدی معادل سه برابر بیشتر از پنل خانگی است.
  • مقاومت و استحکام بالا: ویدیو وال یک سیستم دیجیتالی با مقاومت بالا در برابر ضربه است. به همین دلیل در غرفه‌های نمایشگاهی به راحتی می‌توانید این سیستم را برای نمایش تصاویر تبلیغاتی استفاده کنید و نگرانی از آسیب دیدگی آن نداشته باشید. عموما غرفه‌های نمایشگاهی اماکن شلوغ و پرتردد هستند که امکان آسیب دیدن وسایل برقی و دیجیتالی به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر با حرکت به سمت تجارت مدرن نمی‌توان سیستم‌های دیجیتالی جدید را حذف کرد. خوشبختانه ویدیو وال نسبت به تلویزیون‌های خانگی مقاومت و استحکام بسیار بیشتری در مقابل ضربه و آسیب دارد. پس به راحتی می‌توانید در غرفه‌های نمایشگاهی این سیستم را نصب کنید.
  • قابلیت‌های بی شمار در نمایش تصاویر: اگر به دنبال نصب ویدیو وال در غرفه نمایشگاهی هستید، به قابلیت‌های آن در نمایش تصاویر اطمینان داشته باشید. در حال حاضر سیستم دیجیتالی ویدیو وال قابلیت کنترل کامل با کمک تبلت و گوشی‌های اسمارت فون را دارد.

 از سوی دیگر می‌توانید از پنل ips استفاده کنید. همچنین باید قابلیت بی نظیر صفحات لمسی (تاچ اسکیرین) را به قابلیت‌های نمایش ویدیو وال اضافه کرد. این سیستم مدرن دیجیتالی تصاویر آنلاین را به خوبی نمایش می‌دهد و سرعت پاسخگویی و ارائه نمایش در آن حدود ۸ میلی ثانیه است. این عدد به معنای سرعتی قابل قبول و مناسب در ارائه تصاویر در ویدیو وال است.

 علاوه بر موارد ذکر شده با کمک یک کنترل بی سیم و از راه دور تلویزیون غرفه نمایشگاهی قابل کنترل و مدیریت است. همچنین امکان نمایش چند تصویر همزمان و یا یک تصویر در کل صفحه ویدیو وال وجود دارد. تمام این قابلیت‌های سیستم ویدیو وال امکان نمایش تبلیغاتی با کیفیت را برای شما فراهم می کند.

 

ویدیو وال

 

  • محافظت از سیستم: برای استفاده از ویدئو وال در غرفه‌های نمایشگاهی نگران فضای بسته و افزایش دمای این سیستم در فصول گرم سال و هوای گرم سالن نباشید. این سیستم با امکانات مدرن خود مجهز به یک فن داخلی است. این خنک کننده از افزایش دمای سیستم جلوگیری می‌کند و به عبارت دیگر عمر مفید دستگاه را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد.
  • چراغ‌های LED در ویدیو وال: یکی از راه‌ها برای افزایش عمر مفید این دستگاه و کاهش مصرف انرژی در آن، نصب چراغ‌های LED در پنل ویدیو وال است. این چراغ‌ها باعث کاهش مصرف و کاهش در حرارت تولیدی نمایشگر می‌شود.
  • روشنایی بیشتر: کیفیت تصاویر نمایشی در این سیستم دیجیتالی جدید در حد مناسبی است. با استفاده از ویدئو وال در غرفه‌های نمایشگاهی می‌توانید از کیفیت بالای تصاویر تبلیغاتی اطمینان داشته باشید. میزان روشنایی و کنتراست صفحه نمایش ویدیو وال بسیار مناسب و مطلوب است. به طوری که روشنایی آن نسبت به تلویزیون‌های خانگی حدود ۱.۵ برابر است. این عدد روشنایی و کیفیتیبالاتر تصاویر تبلیغاتی را به ارمغان می‌آورد.
  • قابلیت پخش تصاویر ضبط شده: اگر قصد پخش تصاویر آنلاین بر روی ویدیو وال را دارید؛ امکان ضبط تصاویر وجود دارد. صاحبان غرفه نمایشگاهی به راحتی می‌توانند تصاویر تجاری و تبلیغاتی را با فرمت‌های AIV، MKV،DVIX، VCD،DVD، MOV، DAT  ضبط کنند.
  • نصب نمایشگر در سطوح مختلف: در غرفه‌های نمایشگاهی ممکن است برای نصب ویدئو وال مکان مسطح و صاف پیدا نکنید. جالب است بدانید که ویدیو وال را می‌توان بر روی سطوح مختلف زاویه دار، منحنی، تخت و صاف نصب کرد و مشکلی برای سیستم ایجاد نشود.
  • رزولوشن بالا در ویدیو وال: پخش تصاویر در این سیستم نمایشگاهی کیفیت و روشنایی بسیار خوبی دارد. به طوری که می‌توان تصاویر تجاری و تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی را با کیفیت بسیار بالاتر از فول اچ دی نمایش داد. تصاویر در ویدیو وال به صورت 4K و 8K نمایش داده می‌شود.
  • برندهای مختلف تولید ویدیو وال: برای تهیه نمایشگر ویدیو وال انواع مختلفی از این سیستم در بازار وجود دارد که برندهای متفاوت اقدام به تولید آن کردند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگ و مطرحی مانند پاناسونیک، سامسونگ، شارپ، فیلیپس و ال‌جی اقدام به تولید و عرضه نمایشگر ویدیو وال می‌کنند. محصولات تولیدی هر کدام از این برندها کارکرد و قابلیت‌های متفاوتی دارد. همچنین در سایزهای متفاوت ارائه می‌شود. وجود برندهای متفاوت دست شما را در انتخاب نمونه مناسب باز می‌گذارد.
  • انتخاب ویدیو وال برای غرفه نمایشگاهی: عموم غرفه‌های نمایشگاهی به دنبال نشان دادن برند تجاری خود و نمایش محصولات و خدمات هستند. ابزارهای مختلفی برای نمایش خدمات تجاری و تبلیغات وجود دارد. اما یکی از روش‌های موثر و سریع در نشان دادن تبلیغات تجاری مناسب، استفاده از سیستم نمایشگاهی ویدیو وال است.

 البته باید صاحبان غرفه نمایشگاهی دقت کنند که نمونه مناسب را انتخاب کنند. انتخاب ویدیو وال مناسب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. این فاکتورها مواردی مانند ابعاد غرفه نمایشگاهی، محل مناسب نصب سیستم، تعداد دوربین‌ها، میزان تردد افراد و ... است. با توجه به هر کدام از فاکتورها می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد.

 

ویدیو وال در نمایشگاه

برای قیمت اجاره تلویزیون شهری کلیک کنید.

 

 نکات مهم در تعیین ابعاد ویدیو وال در یک غرفه نمایشگاهی

 برای استفاده و نصب سیستم نمایشگر ویدیو وال باید به نکات ریزی دقت کرد:

_ در حالت کلی فضای غرفه نمایشگاهی تعیین کننده ابعاد و اندازه نمایشگر مناسب است. از سوی دیگر باید مکان نشستن اپراتور ویدیو وال هم در نظر گرفت.

_ محاسبه دقیق نزدیک‌ترین و دورترین فاصله اپراتور اراضی محل ویدیوال در ابعاد نمایشگر اهمیت دارد.

_ برای انتخاب نمایشگر مناسب در غرفه‌های نمایشگاهی باید به توانمندی ویدیو وال نصب شده دقت کنید. اگر به دنبال نمایش نوشته‌های ریز روی تصویر هستید، باید نمایشگر ویدیو والیی انتخاب کنید که در رزولوشن و کیفیت پخش تصاویر مشکلی نداشته باشد.

_ برای نمایش تصاویر با کیفیت و داشتن یک ویدیو وال بادوام، کم مصرف و با کیفیت بهتر است نمایشگر را از برندهای مطرح تهیه کنید تهیه کنید. البته در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب محصول نیز اهمیت دارد.

 

غرفه‌های نمایشگاهی برای معرفی برند تجاری خود می‌توانند از روش‌های متفاوت تبلیغاتی استفاده کنند. یکی از روش‌های موثر، با کیفیت و مناسب برای موفقیت در میان رقبا استفاده از نمایشگرهای ویدیو وال است. در حال حاضر برندهای متعددی از این محصول در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت‌ها و ابعاد متفاوتی دارند. نما ررنتر یکی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات تلویزیون نمایشگاهی است. این شرکت با سابقه درخشان، کادر متخصص و ماهر نمایشگرهای ویدیو وال و سایر تلویزیون‌ شهری و نمایشگاهی را در برندهای متفاوت ارائه می‌دهد. اگر برای غرفه نمایشگاهی خود به دنبال یک نمایشگر مناسب هستید با مشاوران نما رنتر تماس بگیرید.

 

شرکت خدمات ویدیو وال