امروزه در حوزه‌های مختلف کاری و انواع خدمات و کالاها با تبلیغات روزافزون روبرو هستیم. تمامی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کالاها و خدمات مختلف به دنبال فروش محصولات خود به بهترین شکل ممکن هستند. شرکت‌های تولیدکننده کالاها و خدمات روش‌های مختلفی را برای تبلیغ و نمایش محصولات خود به کار می‌برند. برخی از این روش‌ها با وجود هزینه زیادی که دارند، تاثیر چندانی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی ندارند. اما برخی دیگر از روش‌های تبلیغی راهکاری موثر و مناسب هستند که راندمان فروش را به شکل خوبی افزایش می‌دهند.

از سوی دیگر ساختمان‌های تجاری به دنبال جذب مشتری به روش‌های مختلف هستند. هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف کالاهای خانگی و... به دنبال روشی موثر برای فروش کالاها و خدمات خود هستند. یکی از راه‌های جالب برای جذب مشتری و مخاطبان به سمت فروشگاه، مرکز خرید و... طراحی نمای ساختمان با استفاده از نماهای جذاب است. نمای سنگی، کامپوزیتی، سیمانی، سنگ، شیشه از جمله نماهایی هستند که می‌توان با کمک آن نمای ساختمان را زیبا و جذاب کرد. البته این نماها فقط زیبا هستند و کاربرد دیگری ندارند.

اما یکی از نماهای جالب، زیبا و کاربردی در ساختمان‌های تجاری و فروشگاهی، استفاده از تلویزیون‌ شهری LED است. این تلویزیون‌ها راهکار مناسبی برای تبلیغ محصولات و در عین حال ایجاد طرحی زیبا در نمای ساختمان است. در این نوشتار از نمارنتر تلویزیون و نمایشگرهای LED را به عنوان طراحی جذاب و خاص ساختمان معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما بمانید.

 

تلویزیون LED نمای ساختمان

 

رقابتی نو با نمایشگرهای شهری

دنیای امروز دنیای رقابت میان برندهای مختلف تولید کالاها و خدمات است. در این میدان رقابت بسیار سخت برای اینکه موفق باشید باید هر روز به دنبال روشی خلاقانه‌ و جدید برای تبلیغ محصولات تولیدی خود باشید. بهتر است بدانید که توقف و عقب ماندن از سایر رقبا به معنای شکست در این میدان پر هیاهو است.

 آنچه در تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد، ایجاد شرایطی برای جلب توجه مخاطبان و مشتریان به سمت محصولات شما است؛ به طوری که مخاطب به خوبی جذب برند، نوع خدمت و خصوصیات محصول شما باشد. در این صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که تا مدت‌ها مشتری خود را از دست نخواهید داد.

برای تبلیغ و معرفی محصولات راهکارهای متفاوتی وجود دارد. می‌توانید از رسانه‌های عمومی مانند رادیو، تلویزیون به معرفی محصول خود بپردازید. همچنین استفاده از بنرهای تبلیغی، بیلبوردها، پوسترهای دیواری، تبلیغات ترانزیتی، عروسک‌های تن‌پوش تبلیغاتی و یا مبلمان شهری روش‌های مختلف تبلیغ هستند. همچنین انجام تبلیغ در مراکز فروشگاهی و خرید، هتل‌ها، داروخانه‌ها، پیست‌های اسکی و یا هر مکان عمومی دیگر، راهکارهای مختلف تبلیغی هستند.

اما در این بین یکی از روش‌های تبلیغی در محیط‌های باز نمایشگاهی، استفاده از تلویزیون شهری به عنوان نمای ساختمان است. این روش جذاب و جالب، روشی موفق است که توجه مخاطبان را به شکل خوبی به سمت خود جلب می‌کند. علاوه بر آن جالب است بدانید که مشتریان تصاویر و نمای ساختمان فروشگاهی شما را به خوبی در ذهن ثبت می‌کنند و در آینده برند  و مرکز تجاری شما را برای خرید انتخاب می‌کنند. در ادامه با این نمایشگرهای LED بیشتر آشنا می‌شویم.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

نمای ساختمان با تلویزیون شهری

 

نمای جذاب ساختمان با تلویزیون شهری LED

نماهای معماری همان چیزی است که نگاه عموم مردم ابتدا آن را می‌بیند. شاید این موضوع برای ساختمان‌های اداری و یا مسکونی اهمیت چندانی نداشته باشد، اما برای ساختمان‌های تجاری و فروشگاه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

زمانی که چشم‌ها به نمای ساختمان تجاری می‌افتد، باید نمایی زیبا و جذاب ببینند. زیرا مردم تمایل دارند که  یک کتاب را با توجه به جلد آن قضاوت کنند!

 به همین دلیل  معماران تمام تلاش خود را می‌کنند تا نماهای جذاب و به یاد ماندنی برای ساختمان‌های مختلف تجاری ایجاد کنند که عملکرد آن ساختمان را منعکس کند. روش جالبی که امروزه مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته و در حال افزایش است، استفاده از انواع LEDها و عناصر روشنایی  و به طور خاص نمایشگرهای LED است.

در حالت کلی امروزه نمایشگرهای شهری و دیجیتال در سطح شهر و محیط‌های باز برای تبلیغ کالاها و خدمات برندهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمایشگرها تا به امروز به خوبی نشان دادند که در ارائه تبلیغات موثر و موفق وارد شدند و نسبت به سایر روش‌های تبلیغی با اقبال و موفقیت بیشتری روبرو شده‌اند.

نمایشگرهای شهری LED در تمام طول روز به طور مداوم در حال تبلیغ کالا و خدمات مختلف هستند و در اماکن مختلف مانند نمای باشگاه‌ها، سینماها، بزرگراه و ... دیده می‌شوند. اما صاحبان کسب و کارهای مختلف مانند فروشگاه‌های تجاری، مراکز تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها، فوت کورت‌ها و... می‌توانند این امکان جالب را برای معرفی محصولات و برند کاری خود استفاده کنند.

تصور کنید که یک هتل و یا رستوران برای زیبایی و جذاب کردن نمای ساختمان خود می‌تواند از روش‌های مختلفی استفاده کند. اما ساخت نمای ساختمان هتل، رستوران و یا مراکز خرید با کمک نمایشگرهای شهری LED راهکاری موفق برای جذاب و زیبا کردن نمای ساختمان است. علاوه بر آن بدون هیچ هزینه اضافی دیگری در تمام طول روز و روشنایی مصنوعی شب، محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنید. به همین راحتی!

 

نمای جذاب ساختمان با تلویزیون شهری LED

 

ویژگی‌های تلویزیون شهری برای نمای ساختمان

نمایشگرهای LED شهری در دو نوع کلی INDOOR و OUTDOOR به کار می‌روند. نمایشگرهای ایندور برای محیط داخلی نمایشگاه‌ها، استخرها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز تجاری و... استفاده می‌شوند. اما نمایشگرهای out door با مقاومت بسیار بیشتر و توانایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برای فضای بیرونی نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری به کار می‌رود.

در این بین برای ایجاد نمای ساختمان با کمک نمایشگرهای LED باید از نوع مقاوم و ضد آب این تلویزیون‌ها استفاده کرد. تلویزیون شهری تقریبا تمامی شرایط آب و هوایی متفاوت را تجربه می‌کند. شرایط مختلفی مانند گرما، سرما، باد، باران و رطوبت تنها بخشی از شرایطی است که ممکن است به این ابزار تبلیغاتی آسیب وارد کند.

 علاوه بر شرایط خاص آب و هوایی باید تلویزیون شهری توان تحمل سایر صدمات مانند برخورد اجسام سخت و تیز را داشته باشد. شاید این شرایط موجب شود که تلویزیون شهری را برای انجام تبلیغات و استفاده به عنوان نمای ساختمان تجاری خود فراموش کنید و به دنبال راهکار دیگری باشید. اما بهتر است بدانید که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه، تلویزیون شهری ضد آب و ضد ضربه تولید شده و به عنوان نمای ساختمان استفاده می‌شوند. در نتیجه نگرانی شما در این باره را کاملا حل خواهد کرد.

 

انواع تلویزیون شهری نمای ساختمان

تلویزیون‌های شهری  که برای نمای ساختمان به کار می‌روند دارای دو نوع مختلف معمولی و شفاف هستند. مدل شفاف این نمایشگرها در صورت خاموشی، نمای ساختمان را به طور کامل نشان می‌دهد و از این نظر زیبا هستند. اما نمایشگرهای معمولی به طور کامل نمای ساختمان را می‌پوشانند و در صورت خاموشی نیز در نمای ساختمان مشاهده می‌شوند و نمای اصلی ساختمان دیده نمی‌شود.

این تفاوت‌ها فقط در نمایش نمای ساختمان متفاوت هستند. اما هر دو مدل قابلیت کامل نمایش آگهی، تیزرهای تبلیغاتی به صورت عکس و فیلم و... دارد. همچنین تصاویر و فیلم‌ها را با روشنایی بالا به نمایش می‌گذارند و در نور شدید آفتاب و در طول روز مشکلی در نمایش تصاویر ندارند.

این تلویزیون‌ها قابلیت تولید 16 میلیون رنگ مختلف را دارند. به همین دلیل تصاویر، عکس و فیلم‌های نمایشی روی این تلویزیون‌ها با بالاترین کیفیت رنگ نشان داده می‌شود. تلویزیون‌های شهری مخصوص نمای ساختمان از استاندارد IP 65 برخوردار است. این استاندارد به معنای مقاومت بالای نمایشگر نمای ساختمان در برابر آب، گرد و خاک و ضربه است.

تلویزیون شهری مخصوص نمای ساختمان با درجه‌های کیفیتی مختلف از نظر رزولوشن، دات پیچ و ... تولید می‌شود. همچنین در بیشتر مواقع برای نمای ساختمان از دات پیچ‌های 6 و 5 استفاده می‌شود.

 

تلویزیون شهری

 

مزایای نمایشگرهای شهری LED برای نمای ساختمان

این ابزار تبلیغاتی مدرن که  مدتی است مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته، روشی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات است. به طور کلی افراد هنگام عبور از اماکن مختلف و در محیط شهری جذب تصاویر رنگی و متحرکی می‌شوند که در اطراف خود در شهر می‌بینند. جالب است بدانید در علم روانشناسی ثابت شده که تصاویر حک شده در ذهن افراد از بین نمی‌رود؛ در نتیجه در انتخاب آن‌ها برای خرید و تصمیمات بعدی در آینده تاثیرگذار است.

 تصاویر متحرک و زنده تأثیر بیشتری نسبت به تصاویر ثابت و بنرهای تبلیغاتی دارند؛ به طوری که ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار می‌کنند. تمام این مسائل استفاده از تلویزیون نمایشگاهی LED را برای تبلیغات و به عنوان نمای خاص و جذاب ساختمان توجیه می‌کند. اما به غیر از این موارد، مزایای قابل توجه دیگری در استفاده از نمایشگرهای شهری به عنوان نمای ساختمان وجود دارد که در ادامه بیان می‌شوند.

  • افراد در طول روز از کنار ساختمان تجاری شما عبور می‌کنند و تصاویر و نوشته‌های ثابت و متحرک روی نمایشگر شهری را می‌بینند. با این روش جالب و راحت بدون اینکه فضای شهر را آلوده و نامرتب کنید، محصولات و خدمات مورد نظر خود را تبلیغ و معرفی می‌کنید. در نتیجه این روش نسبت به چاپ بنر، پوستر و... تاثیر بیشتری دارد و سطح شهر را آلوده نخواهد کرد.
  • در این نمایشگرها، تصاویر فیلم‌ها و عکس‌ها به صورت افکت‌های متحرک نمایش داده می‌شود. این مسئله باعث می‌شود که برای افراد دید خوب و واضحی فراهم کند.
  • نمایشگرهای شهری برای نمای ساختمان به هیچ وجه، امواج مضر از خود متصاعد نمی‌کنند و ضرری در محیط زیست و سلامت افراد ایجاد نمی‌کنند.
  • مصرف برق در این نمایشگرها کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • با استفاده از این نمایشگرها به عنوان نمای ساختمان هزینه‌های تبلیغاتی و نمای ساختمان به شدت کاهش پیدا می‌کند .به عبارت دیگر با هزینه کردن در این نمایشگرها علاوه بر ایجاد نمایی خاص و جذاب برای ساختمان تجاری و مراکز خرید، هزینه دیگری بابت تبلیغات پرداخت نمی‌کنید.
  • عمر مفید این تلویزیون‌ها بالا است و امکان تعمیر و نگهداری آن راحت و آسان است.
  • وضوح تصویر در نمایشگرهای شهری بسیار زیاد است و در شرایط آفتابی روز و تاریکی شب به راحتی و با وضوح کامل، تصاویر مختلف قابل مشاهده هستند.
  • این نمایشگرها به همراه ضد آب و ضد ضربه بودن، زاویه دید بالایی ایجاد می‌کنند.

 

اجاره تلویزیون شهری

 

 خصوصیت یک نمایشگر LED شهری مناسب برای نمای ساختمان

  • یک نمایشگر شهری مناسب برای نمای ساختمان باید ضد آب باشد تا هنگام بارش بازان و رطوبت محیط دچار مشکل و آسیب نشود. همچنین آلودگی‌های شهری به مرور باعث الودگی و ایجاد گرد و خاک روی تلویزیون می‌شود. به همین دلیل نمایشگر مناسب نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد تا موقع شستشو با آب آسیبی نبیند.
  • برخورد اجسام سخت به تلویزیون‌های شهری موضوعی است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت. در این شرایط برای اینکه مشکلی برای این نمای ساختمان تبلیغاتی ایجاد نشود، تلویزیون شهری باید مقاومت مناسب در برابر برخورد اجسام تیز داشته باشد.
  • قطعات به کار رفته در نمایشگر نمای ساختمان باید دارای کیفیت بالا و مقاومت مناسب باشد تا عمر مفید آن افزایش پیدا کند و به طور مداوم نیاز به تعمیر و تعویض نداشته باشد.
  • فروشنده نمایشگر شهری LED برای نمای ساختمان باید خدمات پس از فروش مناسبی بدون قید و شرط برای مشتریان در نظر بگیرند.

 

در این نوشتار از نمارنتر روشی جدید برای تبلیغ کالاها و خدمات معرفی شد. استفاده از نمایشگرهای شهری به عنوان ابزاری تبلیغاتی در اماکن مختلف استفاده می‌شود. اما در حال حاضر استفاده از این تلویزیون‌های شهری به عنوان نمای ساختمان، روشی جالب و بسیار جذاب و کاربردی برای تبلیغات مناسب است.

دنیای امروز دنیای تبلیغات است و برای پیروزی در رقابت با سایر رقبای کاری باید به تجهیزات مدرن و روز مجهز بود. یکی از روش‌های مدرن، استفاده از تلویزیون شهری و نمایشگرهای LED به عنوان نمای ساختمان است. نمایشگرهایی که مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، رطوبت، ضربه و آسیب‌های محیطی دارد.

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید نمایشگرهای شهری فعال هستند. در این بین نما رنتر با ارائه خدمات متعدد در زمینه نصب و اجاره تلویزیون شهری برای نمای ساختمان، تعمیر، تعویض، نگهداری و سرویس آن‌ها، تبلیغاتی با کیفیت برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم قصد دارید نمایشگر شهری نمای ساختمان داشته باشید، با مشاوران و کارشناسان نمارنتر تماس بگیرید.

 

 

تلویزیون شهری نمارنتر