تابلو روان یکی از انواع ابزار تبلیغات است که با استفاده از تکنولوژی دیجیتال انواع متن، عکس، فیلم، افکت و ... را برای نمایش تبلیغات محصول به کار می‌گیرد. شما روزانه با گذر از معابر و خیابان‌های شهر با انواع مختلفی از تابلوهای روان روبرو می‌شوید. درواقع تابلوهای روان به‌منظور تبلیغات محصول نوعی هویت و اعتبار به تولیدکننده می‌بخشند. اما باید دقت داشته باشید که استفاده از تکنولوژی و خلاقیت در آن برای جذب مشتری نقش به سزایی دارد. تابلو روان با نام‌های دیگری مانند تابلو LED، تابلو دیجیتال، تابلو الکترونیکی، تابلو متحرک و ... نیز شناخته می‌شود که با هدف تبلیغات و یا اطلاع‌رسانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این محصول که ما آن را به‌صورت یک نمایشگر LED می‌بینیم از تعدادی ماژول‌های LED به هم چسبیده شده تشکیل می‌شود. ماژول‌های LED با کمک کابل دیتا بر روی یک قاب در کنار هم قرار می‌گیرند و صفحه‌نمایش تابلو را به وجود می‌آورند. این شیوه تبلیغاتی با کاربری آسان می‌تواند تمامی اطلاعات مربوط به محصول و هم‌چنین تولیدکننده یا فروشگاه را در خود جای دهد و برای مشتری به نمایش درآورد.

تابلو روان در سه شکل تک‌رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و تمامی رنگ‌ها یا به‌اصطلاح فول کالر برای مصارف گوناگون از یک فروشگاه ساده تا شرکت‌های تجاری بزرگ طراحی و تولید می‌شود.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی مشخصات تابلو روان

ویژگی های تابلو روان

تابلو روان با نام تابلو دیجیتال در بازار شناخته می‌شود. در این بخش سعی ما بر این است در مورد ویژگی‌های این محصول توضیحاتی را ارائه دهیم تا با خیال آسوده خرید مطمئن را انجام دهید.

 

  • وجود رنگ‌های مختلف

تابلوی روان قابلیت پشتیبانی 16 میلیون رنگ مختلف و نمایش هم‌زمان آن را دارد و هیچ محدودیتی در تعداد رنگ‌های آن وجود ندارد. کاربرد طیفی از رنگ‌های متفاوت، متضاد و مکمل یکدیگر برای به نمایش درآوردن افکت‌ها و انیمیشن‌های جذاب برای جذب مشتری از بهترین ویژگی این محصول به شمار می‌آید.

 

  • شدت نور بالا و کیفیت نمایش بهتر در روز و شب

جایگزین کردن لامپ‌های LED در این محصول به‌منظور تولید نور بیشتر موجب شده تا در برابر تابش نور خورشید قابلیت نمایش و نوردهی باکیفیتی داشته باشد و در بازار از رقبای قدیمی و پرمصرف خود مانند تابلو‌های نئونی، مهتابی و ... گوی سبقت را برباید. به خاطر عدم وجود اشعه ماورا بنفش و مادون‌قرمز در این نوع لامپ و شدت نور بالا می‌توان از تابلو روان در مراکزی مانند شرکت‌ها و فروشگاه‌ها که نور متمرکز وجود دارد؛ استفاده کرد.

 

  • قابلیت برنامه‌ریزی

به‌منظور استفاده از متن، تصاویر گرافیکی، افکت و ... در تبلیغات خود، تابلو روان به یک برنامه نیاز دارد. دادن دستورات و برنامه مشخص تبلیغاتی به تابلو توسط کامپیوتر انجام می‌شود. درواقع دستور نمایش رنگ، متن، تصویر و افکت‌ها توسط برد کنترل یا همان برد اصلی به ماژول‌های LED داده می‌شود و درنهایت بر روی تابلو روان به نمایش درمی‌آید.

تمامی اطلاعات محتوایی، دریافت و ارسال به ماژول‌ها توسط برد کنترل انجام می‌‌شود. انتخاب رنگ، سرعت حرکت متون، انواع افکت‌ها، تصاویر گرافیکی و ... قابلیت تغییر توسط خود فرد را دارند و با داشتن دانش اندکی از کامپیوتر می‌توانید این کار را انجام دهید. در برخی از تابلو روان‌های هوشمند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته شما می‌توانید ارتباط مستقیم با کیبورد داشته باشید و دستورات واردشده را به‌صورت مستقیم و هم‌زمان بر روی نمایشگر خود مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید؛ تکنولوژی تلویزیون های جدید

 

  • قابلیت اجرا در مکان‌های مختلف

استفاده از تابلو روان تنها به سر درب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه از آن می‌توان در سالن‌ها، شرکت‌های اداری، مترو، اتوبوس و ... استفاده کرد و تصاویر جذاب و موردنظر تبلیغات محصول خود را برای جذب مشتری و در معرض دید قرار داد.

 

ویژگی تابلو روان

 

  • کارایی مفید با ولتاژ پایین و کاهش مصرف برق

منبع تامین برق نمایشگر این تابلوها پاور است. بیشتر تابلوهای روان با ولتاژ 5 ولت کار می‌کنند. پاور استفاده‌شده در تابلو، برق 220 ولتی شهری را دریافت و به برق 5 ولت تبدیل می‌کند. با توجه به تعداد ماژول‌های به‌کاررفته در تابلو و میزان قدرت جریان دهی پاور استفاده‌شده می‌توان از 1 یا چندین پاور در تابلوی الکترونیکی استفاده کرد.

استفاده از لامپ‌های LED در این محصول باعث شده است تا به ولتاژ بالا نیاز نداشته باشید و درنهایت به مصرف برق کمتر منجر می‌شود. برق مصرفی در تابلو روان به دلیل ماژول‌های LED موجود در آن و با میزان ولتاژ دریافتی پایین تا 80 درصد نسبت به انواع قدیمی خود کمتر است. بدین منظور می‌توان در تمامی طول شبانه‌روز بدون نگرانی از آن استفاده کرد.

 

  • بازدهی بالا

مصرف برق پایین لامپ‌های LED، عدم نیاز به ولتاژ بالا در تابلو روان و درنهایت صرفه‌جویی در مصرف برق در این نوع تابلو برای تولید نور نسبت به انواع تابلو نئونی، مهتابی و ... موجب شده تا در بازار تبلیغات کسب‌وکارهای گوناگون بتواند جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهد. نور در لامپ‌های LED در همه فضا پخش نمی‌شود و متمرکز است و با تعداد لامپ‌های کم نیز می‌تواند نور متمرکزتر و قابلیت نمایش باکیفیت‌تر را تولید کند. در کنار مصرف پایین برق می‌توان بازدهی بالای تبلیغات را با استفاده از این محصول نتیجه‌گیری کرد.

 

  • اجرا در ابعاد مختلف

توجه به اندازه تابلو تبلیغاتی بر اساس متراژ و مساحت محل موردنظر می‌تواند در نوع جذب مشتری شما دخیل باشد. تابلو روان در ابعاد و اندازه‌های گوناگون قابلیت طراحی و تولید دارد؛ اما توجه به مساحت محیط مورداستفاده نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌نحوی‌که در متراژهای کوچک استفاده از یک تابلوی بزرگ و یا بالعکس می‌تواند نتیجه عکس در تبلیغات شما داشته باشد.

 

  • عدم تولید گرما

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در فضای بسته بدون نگرانی از وارد شدن آسیب به آن می‌تواند یکی از دلایل انتخاب تابلو روان باشد. به کار بردن لامپ‌های LED در ساختار آن و تولید حرارت کم توسط آن‌ها موجب شده تا مصرف‌کننده بدون نگرانی از گرم شدن تابلو به‌راحتی از آن در محیط‌های بسته و به‌صورت شبانه‌روزی استفاده نماید.

 

  • مضر نبودن تابلو روان

همان‌طور که می‌دانید لامپ‌های LED دارای پرتوهای فرابنفش و مادون‌قرمز نیستند و به همین علت با استفاده از آن در تابلو روان اشعه‌های مضر تولید نمی‌شود و آسیبی به افراد حاضر در آن محیط وارد نمی‌کند و ازنظر سلامت و ایمنی تایید شده است.

 

  • جذب مشتری بیشتر

همه ما می‌دانیم که اکثر افراد جامعه از حافظه دیداری قوی و بالایی برخوردار هستند و از طرف دیگر بازدهی بالای تبلیغات بصری نشان می‌دهد اگر تبلیغی به‌صورت دیداری انجام شود تاثیر و ماندگاری بهتری در ذهن افراد دارد. پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری در عرصه کسب‌وکارها، رونق بازار دیجیتال و روی کار آمدن تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی موجب شد تا با تولید محتواهای تبلیغاتی خلاق، باکیفیت و عرضه آن با سرعت بالا، تولیدکنندگان بیشتری به‌منظور تبلیغات محصولات خود به این شیوه روی آورند.

استفاده از رنگ‌های مختلف، انواع افکت‌ها، تصاویر گرافیکی و انیمیشن‌ها در تابلو روان و نمایش اطلاعات کامل محصولات از نام برند گرفته تا مشخصات محصول و ... به‌صورت متنی، تصویری و یا با افکت‌های مخصوص باعث شد تا ماندگاری بیشتری در بین افراد داشته باشد و در میزان فروش و جذب مشتری تاثیرگذار باشد.

 

  • قابل‌استفاده در محیط باز

همان‌طور که گفته شد ماژول‌های LED بر روی یک قاب از جنس فلزی قرار می‌گیرند. اهمیت استفاده از قاب به دلیل ضد آب بودن و استاندارد بودن آن موجب شده تا ضمن نصب راحت ماژول‌ها بر روی آن، مصرف‌کننده با خیالی آسوده از آن در محیط باز استفاده نماید و نگران آسیب‌دیدگی در برابر باران، برف و رطوبت نباشد. علاوه بر این تابلو روان با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید هم چنان باکیفیت بالا می‌تواند مطالب را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید؛ تلویزیون شهری برای فضای باز

 

قیمت تابلو روان

 

شرکت نمارنتر، تولیدکننده انواع تابلوهای روان

شرکت نمارنتر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تابلوهای تبلیغات شهری و تلویزیون‌ بزرگ شهری برای نمایش تبلیغ محصول شما است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به‌کارگیری کارشناسان و متخصصین آگاه و کارآزموده توانسته با کمک تولید تابلوهای شهری در انواع و اندازه‌های مختلف به تولیدکنندگان در امر جذب مشتری کمک شایانی کند.

علاوه بر این شرکت نمارنتر آمادگی ارائه محصولات و خدمات پس از فروش ازجمله نصب و راه‌اندازی تابلو و تلویزیون‌های شهری و LED، اجاره تلویزیون‌های شهری، خدمات نگهداری و راه‌اندازی این محصولات را ارائه می‌دهد. همچنین خدماتی مانند تولید محتواهای با خلاقیت بالا و جذب حداکثر مشتری، تولید انواع بیلبوردها و سازه‌های مبلمان شهری را نیز برای شهروندان فراهم نموده است.

 

در این مقاله سعی شد تا در مورد تابلو روان و ویژگی‌های آن اطلاعات کافی و لازم را در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از قطعات مختلف در تابلو روان، استفاده از نیروهای کارآزموده و آگاه به طراحی و نصب تابلوهای روان لازم و ضروری است. همچنین با توجه به میزان بازدهی بالای تولیدکنندگان در استفاده از تابلو روان، سازندگان و افراد مرتبط با آن از بازار کار خوبی بهره می‌برند.

ویژگی‌هایی ازجمله مصرف برق پایین، شدن نور بالا و تولید تصویر نهایی باکیفیت، عمر مفید طولانی، قابلیت نصب در هر فضا و مکانی، عدم نیاز به ولتاژ بالا، عدم تولید گرما، جلوگیری از وارد شدن آسیب به افراد، امکان تولید در ابعاد مختلف، استفاده از طیف رنگی گسترده در نمایش مطالب و از همه مهم‌تر قابلیت برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی تابلو روان موجب شده است تا در بین بازاریان و کسبه به‌منظور تبلیغات محصولات خود به‌صورت 24 ساعته از محبوبیت خاصی بهره ببرد.

استفاده از تابلو روان تنها به تبلیغات کسب‌وکارها و استفاده در بازار، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری محدود نمی‌شود بلکه از آن به‌منظور اطلاع‌رسانی‌های مختلف در سطح شهر، بزرگراه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، مترو و ... نیز استفاده می‌شود. نکته مهم اینجا است که این تابلوها باید توسط یک گروه حرفه‌ای انجام شود؛ گروه نمارنتر یکی از بهترین‌ها در این حوزه است که می‌تواند در اجرای طرح‌های باکیفیت و مدرن به شما کمک کند.

 

اجاره تلویزیون شهری داخل سالن