یکی از عوامل موثر بر رشد کسب و کار، تبلیغات موثر با استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی است. شما می‌توانید با استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری، تبلیغات خود را به صورت هدفمند و مفید انجام داده و نتایج فوق‌العاده آن را در پیشرفت کسب و کار خود مشاهده کنید.

در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی انواع روش‌های تبلیغ، استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی را به عنوان بهترین روش معرفی کرده و میزان تاثیر‌گذاری آن را مشخص کنیم.

نما رنتر با فروش و اجاره تلویزیون نمایشگاهی و شهری سعی دارد در توسعه کسب و کار شما نقش مهمی ایفا کرده و شما را به صورت کامل راهنمایی کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با نحوه اجاره سیستم صوتی، ال‌ ای دی یا ویدئو وال این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 


برای اجاره سیستم صوتی و اجاره ویدئو وال با کارشناسان ما در شرکت نمارنتر تماس بگیرید.

 

09125030253 - 09121161461


 

حضور در نمایشگاه‌ها و تاثیر آن در رشد کسب و کار

با استفاده از حضور در نمایشگاه و انجام تبلیغات موثر، می‌توان بازار هدف را جذب کرده و فروش خدمات یا محصول خود را افزایش داد. همچنین حضور در نمایشگاه باعث جذب مخاطبان جدید شده و رابطه ساز است. با استفاده از این روش می‌توان با مشتریان تعامل شخصی برقرار کرده و ضمن ارائه برند‌ها و محصولات جدید، اطلاعات لازم برای بهبود شیوه زندگی را در اختیار آن‌ها قرار داد.

تبلیغات و بازاریابی از طریق شرکت در نمایشگاه باعث فروش مستقیم شده و بسیار مقرون به صرفه است. شما می‌توانید از طریق روش‌هایی مثل توزیع بروشور، ارتباط خود را با مشتری حفظ کرده و در تمام طول سال بازاریابی کنید.

 

تبلیغات هدفمند و مفید در انواع نمایشگاه‌ها

با رعایت نکات زیر می‌توانید در رقابت موجود در میان صاحبان کسب و کار برتری کسب کرده و به رشد و توسعه بیشتری از طریق تبلیغات نمایشگاهی دست پیدا کنید.

 

تبلیغات با تلویزیون نمایشگاهی

 

1) استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی

شما می‌توانید با خرید یا اجاره انواع تلویزیون نمایشگاهی، کسب و کار خود را به صورتی ویژه تبلیغ کنید. این روش یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های بازاریابی بوده و فضای کمی را اشغال می‌کند. همچنین از فاصله دور قابل مشاهده بوده و پیام شما را به مشتری می‌رساند. شما باید از طریق این روش، با ذکر نکات مهم توجه مخاطب را جلب کرده و مشتریان زیادی جذب کنید.

2) تبلیغات زودتر از موعد نمایشگاه

شما می‌توانید در فضای باز اقدام به تبلیغات بیرونی کرده و پیام خود را برای دعوت مشتری به نمایشگاه انتقال دهید. همچنین می‌توانید حضورتان در نمایشگاه را از طریق سایت شرکت خود به کاربران اطلاع داده و با استقبال بیشتری مواجه شوید.

3) تراکت‌های رومیزی و فولدر‌های تبلیغاتی

با استفاده از تراکت‌های رومیزی، می‌توانید آگاهی مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات خود افزایش دهید. همچنین می‌توانید از فولدر‌های تبلیغاتی استفاده کرده و اطلاعات ضروری را به صورت حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار دهید.

4) ارسال کارت دعوت به مشتری

شما می‌توانید مشتریان سودآور را با ارسال کارتی مخصوص، دعوت کرده و اعتبار برند خود را به نمایش بگذارید.

5) تبلیغات داخلی

با چاپ پوستر و استفاده از آن در فضای نمایشگاه، محصولات یا خدمات تجارت خود را تبلیغ کنید.

6) در نظر گرفتن تخفیف مخصوص نمایشگاه

با ارائه کد تخفیف در ابزار‌های تبلیغاتی خود، مخاطبان زیادی جذب کرده و فروش بیشتری داشته باشید.

 

ویدئو وال و تلویزیون شهری در نمایشگاه

امروزه استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای اطلاع‌رسانی بهتر، ضروری بوده و نقش مهمی در توسعه و رشد کسب و کار‌ها دارد. یکی از روش‌های نوین تبلیغات، استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی است. شما می‌توانید از طریق اجاره انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال بازاریابی بیزینس خود را به صورت گسترده و در فرمت‌های گوناگونی انجام دهید. به طور کلی سیستم ویدئو وال شامل سه بخش نمایشگر، کنترلر و نرم‌افزار است.

نمایشگر

این بخش باعث ارائه تصویری یکپارچه در مقیاسی بزرگ شده و انواع گوناگونی چون الی سی دی، ال‌ ای دی و... را شامل می‌شود. هر کدام از این نمایشگر‌ها به لحاظ رزولوشن، روشنایی، هزینه و... متفاوت بوده و اندازه آن‌ها نیز متغیر است.

کنترلر

کنترلر، منبع محتوایی شما را به نمایشگر متصل کرده و باعث پخش اطلاعات مورد نظر شما می‌شود. این بخش با استفاده از رابط کاربری قابل دسترس، پردازش تصاویر را انجام داده و امکان تعیین مقیاس، سازماندهی و تنظیم آن‌ها را فراهم می‌کند.

نرم‌افزار

این بخش از سیستم به عنوان یک رابط باعث کنترل صفحه نمایش، پردازشگر و منابع محتوایی می‌شود. همچنین باعث دسترسی به منابع محتوا و موارد در حال پخش شده و تنظیمات مربوط به روشنایی، زوم، برش و... را کنترل می‌کند. با استفاده از این بخش می‌توان از جلوه‌های گرافیکی استفاده کرده و جذابیت تصاویر در حال پخش را افزایش داد.

 

علل استفاده از ویدئو وال

شما می‌توانید با استفاده از این ابزار، تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و با وضوح بالایی به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید به سادگی به video wall دسترسی پیدا کرده و از تکنولوژی آن در جهت رسیدن به اهداف کسب و کار خود بهترین استفاده را ببرید. عملکرد بالا، انعطاف‌پذیری زیاد و قابلیت تعاملی از جمله دلایلی است که شما را برای استفاده از این سیستم ترغیب می‌کند.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

 

مزایای استفاده از ویدئو وال، تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی

در ادامه شما را با مزایای استفاده از این ابزار نمایشی آشنا کرده و نقش موثر آن را در تبلیغات بررسی می‌کنیم. با استفاده از این تلویزیون‌ها از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

وضوح بالای تصاویر

شما می‌توانید با بکارگیری این سیستم، تصاویر مورد نظر خود را در ابعاد بزرگ و با وضوح بالایی به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید بدون کاهش کیفیت، مقیاس تصاویر را بالا برده و جزئیات آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

پردازش قدرتمند

ویدئو وال یا تلویزیون شهری به پردازشگر خارجی مجهز بوده و در مقایسه با سایر نمایشگر‌ها از قدرت بیشتری برخوردار است.

روشنایی بی‌نظیر

این سیستم‌ها نسبت به ویدئو پروژکتور‌ها و سایر اجزای نمایش، روشنایی و کنتراست بالاتری داشته و حساسیت کم‌تری به نور دارند.

قابلیت اطمینان

استفاده از متریال با کیفیت و کارکرد طولانی مدت و بی‌وقفه از مزایای به کارگیری ویدئو وال است. این ابزار به دلیل مقاوم بودن در برابر فشار و ضربه می‌تواند بر روی زمین و محل رفت و آمد نیز نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیر و نگهداری آسان

تلویزیون‌های شهری و ویدئو وال‌ها به دلیل طراحی مناسب خود کم‌ترین نیاز را به تعمیر و نگهداری داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند. این ابزار‌ها به دلیل برخورداری از حداقل میزان تعمیر و بازبینی هزینه اضافه‌ای نداشته و زمان زیادی از شما نمی‌گیرند.

تنوع در شکل و ابعاد

این ابزار نمایشی انواع مختلفی از صفحات مسطح، منحنی، سه بعدی و... را شامل شده و از نظر ابعاد از تنوع بالایی برخوردار است. همچنین قابلیت نصب در امکان مختلفی را دارا بوده و انعطاف بیشتری در پخش تصاویر دارد.

نمایش انواع گوناگون محتوا

از طریق این دستگاه می‌توان از کامپیوتر‌ها، دوربین‌ها و... طیف وسیعی از فرمت‌های گوناگون را دریافت کرده و آن‌ها را از طریق یک پلتفرم در دسترس به صورت همزمان نمایش داد.

نمایش محتوا پویا

دسته‌بندی نمایشگر‌ها برای نمایش تصاویر گوناگون، تعیین ابعاد هر دسته از تصاویر و پخش همزمان یک تصویر بر روی تمام نمایشگر‌ها از جمله مزایای استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی است.

قابلیت دستکاری محتوا

شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون و ال‌ ای دی‌های نمایشگاهی محتوای نمایش را مدیریت و دستکاری کنید. بزرگنمایی، برش، کنترل ابعاد نمایش و... از جمله ویژگی‌های قابل تغییر در این ابزار‌ها است.

سایر قابلیت‌های ویدئو وال

علاوه بر موارد گفته شده طراحی مناسب، عمر مفید بالا، مقاومت در برابر ضربه، نور، رطوبت و... از دیگر مزایای استفاده از این سیستم است. همچنین با به کارگیری تلویزیون شهری می‌توان آن را از راه دور و از طریق تبلت یا موبایل کنترل کرده و چیدمان متنوع تصاویر را مدیریت کرد.

این ابزار از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار بوده و کیفیت پخش بالایی دارد. همچنین شامل روشنایی و کنتراست بالایی بوده و قابلیت نصب در حالت‌ها و مکان‌های مختلفی را دارد. شما می‌توانید با استفاده از ال‌ ای دی، مصرف انرژی و حرارت تولیدی را کاهش داده و تصاویر مورد نظر خود را با فرمت‌های مختلفی پخش کنید.

 

کاربرد سیستم‌های ویدئو وال و تلویزیون‌های شهری

این ابزار‌های متنوع و پر کاربرد می‌توانند در محیط‌های مختلفی به عنوان سیستم‌های نظارتی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و... استفاده شوند.

  • سیستم‌های نظارتی

از جمله سازمان‌ها و مراکزی که به سیستم‌های نظارتی پیشرفته احتیاج دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراکز کنترل شهری مثل اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و...
  • انواع مراکز صنعتی مثل سد‌ها، نیروگاه‌ها، پتروشیمی و...
  • مراکز نظامی مثل پایگاه‌ها، پادگان‌ها، مرزبانی و...

 

  • سیستم‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و خدماتی

این سیستم‌ها می‌توانند به منظور تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فرودگاه، راه آهن، موسسات مالی، پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مراکز تحقیقاتی و درمانی، اماکن مذهبی، مراکز اقامتی، مجمتع‌های تجاری، مراکز تفریحی، فرهنگی، ورزشی و… به کار گرفته شوند. همچنین می‌توانند در نمای بیرونی ساختمان با هدف افزایش جذابیت بصری و جلب توجه مخاطب به کار گرفته شده یا در سالن‌های کنسرت، همایش، فضا‌های نمایشگاهی، آمفی تئاتر و… مورد استفاده قرار بگیرند.

 

سخن پایانی

در پایان به یاد داشته باشید که اطلاع‌رسانی دیجیتال، جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی مثل بیلبورد، تابلو و پوستر است. با استفاده از این روش می‌توان توجه مخاطب را جلب کرده و تبلیغات خود را به طور دلخواه به انجام رساند. بخش زیادی از فروش خدمات یا محصولات شما از طریق بازاریابی صحیح انجام شده و نما رنتر با فروش انواع تلویزیون شهری نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند. این شرکت با ارائه و فروش انواع تلویزیون نمایشگاهی می‌تواند به تبلیغات هدفمند و مفید شما کمک کرده و کسب و کار شما را توسعه دهد. همچنین با اجاره انواع تلویزیون شهری و نمایشگاهی، امکان استفاده از این ابزار تبلیغاتی را برای تمام صاحبان کسب و کار فراهم کرده است.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی