به نمایشگر‌های بزرگی که در دیوار‌های پشتی صحنه دیده می‌شوند، تلویزیون شهری گفته می‌شود. این نمایشگر‌های بزرگ بستر مناسبی برای نشان دادن محتوای ویدئویی زنده، تبلیغات و کلیپ‌های مورد علاقه شرکت‌کنندگان هستند.

کارگردان هنری و طراح صحنه در سالن کنسرت‌های مختلف، از انواع تلویزیون شهری داخل سالن استفاده می‌کنند تا بدین وسیله تمام افراد بتوانند با مشاهده تصاویر پخش زنده، اتفاقات صحنه‌های مختلف و چهره خواننده‌ها و نوازندگان را از نزدیک ببینند.

ال‌ ای دی‌ها و نمایشگر‌های بزرگ که برای مشاهده محتوای نمایش داده شده کاربرد دارند، امروزه تبدیل به بخش جدایی ناپذیر سالن‌های کنسرت شده‌اند. در این مطلب از گروه نمارنتر همراه ما باشید تا استفاده از نمایشگرهای بزرگ و ال ای دی‌ها را در مکان‌هایی مانند سالن کنسرت بررسی کنیم. 

 

برای اجاره سیستم صوتی حرفه ای سالن کنسرت کلیک کنید.

 

بهترین نمایشگر و سیستم تصویری برای سالن کنسرت

برای بهبود تجربه جمعی در کنسرت‌ها، از سیستم‌های تصویری و ال‌ ای دی‌های بزرگ و باکیفیت استفاده می‌شود. در حال حاضر ویدئو وال‌ها بخش جدایی ناپذیر پخش زنده هستند و نه تنها در کنسرت، بلکه در همایش‌ها و گردهمایی‌های مختلف نیز استفاده می‌شوند. 

تلویزیون‌های شهری، ویدئو وال‌ها، نمایشگر‌های بزرگ و ال‌ ای دی‌ها همگی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویری هستند که جزئیات مهم صحنه و اجرا را به نمایش می‌گذارند. بدین ترتیب تماشاگرانی که در انتهای سالن نشسته‌اند هم به خوبی در جریان اتفاقات صحنه قرار می‌گیرند. با توجه به جمعیت بالای شرکت‌کنندگان در کنسرت، نمایشگر‌های ال‌ ای دی در سالن‌ها قرار دارند تا تعامل مخاطبان را بهتر و بیش‌تر کنند. 

در گذشته این نمایشگر‌ها تنها در سالن‌های پیشرفته وجود داشتند، اما امروزه تمام سالن‌های اجرا و تمرین موسیقی به این سیستم‌ها مجهز هستند. انواع ویدئو وال‌ و ال‌ ای دی وال‌ با برخورداری از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات در سالن‌های کنسرت نصب و به کار گرفته می‌شوند. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگرها، داشتن رزولوشن بالا و حداکثر روشنایی است. سیستم تصویری باید کیفیت بالایی داشته باشد تا تصاویر پخش زنده را به خوبی به مخاطبان نمایش دهد. از این رو هر چه تصاویر کیفیت، وضوح و روشنایی بالاتری داشته باشند، مخاطبان بیش‌تری را سرگرم می‌کنند. 

یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات نمایشگر‌های ال‌ ای دی بزرگ، امکان پخش چند محتوای ویدئویی در کنار هم است. بدین ترتیب مخاطب می‌تواند به طور همزمان تصاویر بخش‌های مختلف کنسرت و اتفاقات مهم صحنه را ببیند.

 

برای اطلاع از قیمت ویدئو وال کلیک کنید.

اجاره ال ای دی بزرگ برای سالن کنسرت

 

اجاره انواع نمایشگرهای ال ای دی برای سالن کنسرت

خوشبختانه این روز‌ها دسترسی به تلویزیون‌های شهری و نمایشگر‌های ال‌ ای دی بزرگ آسان شده است. از این رو انواع ویدئو وال در فضا‌های بسته‌ای مثل سالن‌های کنسرت به‌صورت ثابت یا متحرک و برای کاربرد‌های اجرایی و نمایشی به کار ‌می‌روند. صاحبان سالن‌های کنسرت یا برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها می‌توانند انواع تلویزیون‌های شهری را از سایت نمارنتر اجاره کنند. 

نمایشگر‌های ثابت

همانطور که وجود صحنه، میکروفن و اسپیکر در سالن ضروری است، نمایشگر ال‌ ای دی ثابت هم به یک عضو جدایی ناپذیر از کنسرت‌ها تبدیل شده‌اند. نمایشگرهای ثابت شامل صفحاتی ایستاده هستند که در یک جا قرار می‌گیرند. 

نمایشگر‌های متحرک

در بسیاری از کنسرت‌های بزرگ طراح هنری با استفاده چند نمایشگر متحرک در فضای سالن، تمام اتفاقات صحنه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. این کار برای مخاطبان تجربه به یادماندنی و لذت بخشی از شرکت در کنسرت به یادگار می‌گذارد. از طرفی کیفیت کنسرت را بالا برده و باعث برقراری ارتباط بیش‌تر با برنامه‌های جذاب و متنوع سالن می‌شود. 

 

کاربرد نمایشگر و ال‌ ای دی در سالن‌های بزرگ

امروزه نمایشگر‌های غول پیکری مثل ویدئو وال در سالن‌های سرپوشیده و تالار‌ها وجود دارند. این تجهیزات تصویری به خوبی برنامه‌های جمعی و زنده را به نمایش می‌گذارند. از این رو نقش مهمی در جذب مخاطب و سرگرم کردن آن‌ها دارند. این نمایشگر‌های بزرگ که بخش جدایی ناپذیر تجربه‌های جمعی هستند، با داشتن ابعاد بزرگ در تالار‌ها و سالن‌های کنسرت قابل استفاده هستند. از طرفی امکان مشاهده جزئیات و اتفاقات تمام بخش‌های صحنه را فراهم کرده‌اند. 

خرید ویدئو وال در سالن کنسرت

ویدئو وال‌ها برای پوشش دادن رویداد‌های زنده کاربرد دارند و اتفاقات مهم صحنه را نمایش می‌دهند. از این رو می‌توانند تمام شرکت‌کنندگان و مخاطبان را در جریان تمام رویداد‌ها و اتفاقات قرار دهند.

تلویزیون‌های شهری و نمایشگر‌های ویدئو وال با داشتن مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متمایز، عملکرد بهتری از نمایشگر‌های خانگی دارند و با داشتن مدل‌های گوناگون در موارد زیر به کار ‌می‌روند:

 

سالن کنسرت و آمفی تئاتر

اولین مکان‌هایی که به تلویزیون شهری مجهز شدند، سالن‌های کنسرت و آمفی تئاتر بودند. در حال حاضر نمایشگر‌های این سالن‌ها دارای روشنایی، نور کافی و امکانات پخش صدا هستند.

با این وجود ممکن است طراح یا کارگردان هنری احساس کند که با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌تر می‌تواند کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهد. در این شرایط برای تقویت قابلیت‌های تلویزیون شهری می‌تواند به صورت موقت تجهیزات حرفه‌ای‌تر را اجاره کند.

 

پلاتو‌ها و صحنه‌ها

یکی دیگر از کاربرد‌های انواع تلویزیون شهری، برای برگزاری کنسرت در پلاتو‌ها و صحنه‌ها است. این روز‌ها ویدئو وال‌ها از اجزای اصلی تجربیات جمعی و زنده هستند و با توجه به داشتن ابعاد مختلف می‌توانند برای تماشاگران زیادی به کار بروند. استفاده از این نمایشگر‌ها باعث می‌شود تا هنرمندان روی صحنه احساس حرفه‌ای بودن کرده و تمرکز بهتری روی نقش خود داشته باشند.

 

مزایای استفاده از ویدئو وال در سالن کنسرت

یکی از اصلی‌ترین عناصر اجرایی در رویداد‌های جمعی زنده، تلویزیون‌های شهری هستند که در کنسرت‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده جمعی استفاده می‌شوند. تلویزیون‌های شهری در مقایسه با سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز سالن، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. از طرفی می‌توانند جذب مخاطبان شما را تا حد زیادی افزایش دهند. با توجه به اهمیت تاثیر جذابیت‌های بصری، استفاده از ویدئو وال در سالن‌های آمفی تئاتر، کنسرت، پلاتو‌ها و تالار‌های عمومی ضرورت دارد. 

این نمایشگر بزرگ با داشتن امکانات مربوط به تنظیم نور و صدا، در ابعاد مختلف طراحی شده و با قیمت‌های فوق‌العاده ارزانی اجاره داده می‌شود. از طرفی به سادگی نصب شده و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. بدین ترتیب می‌تواند علاوه بر جذب مخاطب، کیفیت برنامه‌ها را افزایش داده و با حرفه‌ای کردن صحنه، باعث بهبود تجربه جمعی شرکت‌کنندگان شود. به طور کلی مزایای استفاده از تلویزیون‌های شهری شامل موارد زیر است:

  • ابعاد گوناگون
  • افزایش مخاطب
  • ایجاد جذابیت بصری
  • هزینه مقرون به صرفه
  • سهولت نصب و استفاده
  • قابلیت تنظیم امکانات نور، صدا و...

 

اجاره ویدئو وال برای سالن کنسرت

 

نصب نمایشگر‌های بزرگ و ال‌ ای دی‌ها در سالن‌های مختلف

برگزار‌کنندگان برنامه‌های جمعی می‌توانند با سفارش یا اجاره تلویزیون‌های شهری، نمایشگر‌های ال‌ ای دی یا ویدئو وال، از طریق پخش تصاویر زنده باعث به دست آوردن یک تجربه‌ ایده‌آل شوند. در این میان به کارگیری یک تیم حرفه‌ای که با نصب و اجرای این تجهیزات آشنا است، می‌تواند از بروز مشکلات فنی جلوگیری کرده و رضایت حداکثری مخاطبان را به دست بیاورد.

کارگردان یا طراح هنری صحنه در برنامه‌های جذاب و متنوعی مثل کنسرت، تئاتر، همایش و... با اعتماد به یک تیم حرفه‌ای و معتبر از خدمات خرید، اجاره، نصب، اجرا و تنظیم تلویزیون شهری بهره‌مند می‌شود. بدون شک برخورداری از راهنمایی‌ها و کمک‌های پشتیبان فنی باعث می‌شود تا پخش زنده بدون هیچ مشکل و با بالاترین کیفیت به اجرا گذاشته شود. شما هم می‌توانید برای اجاره این نمایشگرها در سالن‌های کنسرت، همایش و هر مکان دیگری از طریق سایت نمارنتر به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. 

 

سخن پایانی

امروزه با توجه به کاربرد گسترده تلویزیون‌های شهری در سالن‌های مختلف، تقریبا هیچ کنسرتی بدون وجود این تجهیزات برگزار نمی‌شود. استفاده از چند نمایشگر ال‌ ای دی با پوشش دادن تمام اتفاقات صحنه، باعث جذب مخاطبان بیش‌تری می‌شود. از این رو استفاده از ویدئو وال برای برگزاری یک برنامه حرفه‌ای و سرگرم کردن مخاطبان ضروری است. بدین ترتیب هم هنرمندان با اعتماد به نفس بیش‌تری برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند، هم مخاطبان بیش‌تر محو تماشای اجرای آن هنرمند می‎شوند و در هر لحظه با دریافت تصاویر پخش زنده از جزئیات اتفاقات جذاب روی صحنه اطلاع پیدا می‌کنند.