این روزها تعداد صفحه نمایش‌های 3 بعدی یا همان تلویزیون های سه بعدی (3D) که بتوان تصویر را به‌صورت 3 بعدی و چشم غیرمسلح در آن دید، در شهر بسیار زیاد شده است. این نمایشگرها نه تنها زیبایی شهر را چند برابر می‌کنند، بلکه بهترین گزینه برای تبلیغات شهری برندهای مختلف هستند. نمایشگرهایی که با اتصال دو یا چند نمایشگر به حالت تخت یا به شکل L به هم متصل شده‌اند و با گوشه‌های منحنی خود در بخشی از یک ساختمان نصب می‌شوند.

 

ویدئو وال 90 درجه نمای خاصی از تصاویر را نشان می‌دهد که روی ذهن مخاطب تا حد زیادی تاثیرگذار است و توجه همه مردم را به خود جلب می‌کند. در این مطلب از نمارنتر همراه ما باشید تا با ال ای دی وال 90 درجه بیش‌تر آشنا شوید. شما می‌توانید برای تبلیغات شهری، تبلیغ در نمایشگاه‌ها، رویدادها و... تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از نمارنتر اجاره کنید.

 

 

قیمت اجاره ویدئو وال در تهران

 

منظور از ویدئو وال 90 درجه چیست؟

به نمایشگر led با زاویه راست یا نمایشگر led به شکل L با زاویه‌های راست، ویدئو وال 90 درجه می‌گویند. اصلی‌ترین ویژگی ال ای دی وال 90 درجه این است که صفحات آن شامل دو نمایشگر بوده که به‌صورت عمودی به یکدیگر متصل شدند. این ویدئو وال به شکل دو نمایشگر که به‌صورت افقی به یکدیگر متصل شدند هم فروخته و اجاره داده می‌شود.

چرا از تلویزیون شهری 90 درجه استفاده کنیم؟

عملکرد بهتر نسبت به نمایشگرهای ال ای دی معمولی: در تولید تلویزیون شهری 90 درجه از دو یا چند نمایشگر تخت استفاده شده که صفحه نمایش زاویه دار با ابعاد بزرگ را به وجود آوردند. محتوای پخش شده در این تلویزیون‌ها جذاب‌تر هستند؛ زیرا جلوه بصری آن مخاطب را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد و جلوه نمایش تصاویر در آن فوق‌العاده است. در مقایسه با صفحه نمایش‌های تخت LED معمولی، توجه مردم و مخاطبان را خیلی بیش‌تر به خود جذب می‌کند.

 

گوشه‌های واقعی و بدون درز در نمایشگر: اتصال دو نمایشگر باعث نشده تصاویر تکه تکه دیده شوند. همچنین در گوشه‌های بیرونی ال ای دی وال 90 درجه از یک ماژول منحنی شکل بدون درز استفاده می‌شود که سطحی صاف و منحنی شکل دارد. تجربه بصری 3 بعدی و برجسته در نمایشگر این ویدئو وال می‌تواند تجربه حسی واقعی‌تر و تکان‌دهنده‌تری را ارائه دهد.

 

زاویه دید واقعی و گسترده‌تر: طراحی منحصربه‌فرد ماژول سطح منحنی می‌تواند به‌صورت کاملا هوشمندانه، دو صفحه نمایش را به یک کل متصل کند. گوشه‌های ویدئو وال 90 درجه به‌گونه‌ای طراحی شده که با ساختمان‌ها با زوایای مختلف هماهنگ شده و به‌صورت صاف و بدون درز در گوشه‌ها نصب می‌شود. این مدل ویدئو وال نه تنها امکانات بیش‌تری را برای تبلیغات به وجود می‌آورد، بلکه زاویه دید موثر نمایشگر را افزایش می‌دهد و جلوه هنری و بصری نمایشگر بیش‌تر از مدل‌های معمولی است.

 

 

سخن پایانی

اکنون که با تلویزیون شهری 90 درجه آشنا شدید، به تاثیر آن بر افزایش فروش محصول خود، تبلیغ بهتر و موثرتر برند و جلب توجه بیش‌تر از سوی مخاطب پی بردید. اگر شما هم قصد دارید به شکلی موثر تر تبلیغات محیطی برند خود را انجام دهید، باید از روش‌های جدیدی مانند ویدئو وال 90 درجه استفاده کنید.

این نمایشگرها با گوشه‌های بیرونی منحنی شکل، تصاویر را به‌صورت منسجم ارائه می‌دهند و حواس هر بیننده‌ای را به خود پرت می‌کنند. این روزها با افزایش قیمت تجهیزات جانبی برای تبلیغات محیطی و تلویزیون‌های شهری پیشنهاد می‌کنیم این لوازم را اجاره کنید. برای این کار کافی است از طریق راه‌های ارتباطی نمارنتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا برای اجاره تلویزیون‌های شهری و همه آنچه را که برای بیش‌تر دیده شدن برند خود نیاز دارید، اجاره کنید.