اگر شما هم صاحب یک کافه یا رستوران هستید، قطعا از راه‌های مختلفی برای تبلیغ برند خود و جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کنید. همچنین سرگرمی‌های متنوعی را در محل کافه یا رستوران خود در نظر گرفتید تا مشتریان بیش‌تری داشته باشید.

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند، ویدئو وال و تلویزیون‌ شهری هستند. تلویزیون‌های شهری و ویدئو وال‌ها، صفحاتی هستند که در ابعاد بزرگ یا کوچک نصب می‌شوند و با پخش تصاویر و ویدئوهای از قبل تعیین شده، توجه مخاطبان زیادی را جلب می‌کنند.

در این مطلب از سایت نمارنتر همراه ما باشید تا توضیح دهیم استفاده از این محصولات چه تاثیری در جلب توجه بیش‌تر مشتریان و افزایش فروش شما دارد. نمارنتر یک سایت فروشگاهی است که انواع تلویزیون‌های شهری و ویدئو وال‌ها را به فروش می‌رساند.

 

بهترین قیمت اجاره تلویزیون شهری را از گروه نمارنتر بخواهید؛ 09125030253 و 09121161461

 

چرا ازتلویزیون شهری و ویدئو وال درکافه و رستوران استفاده می‌کنیم؟

ازتلویزیون‌های شهری و ویدئو وال‌ها می‌توان به عنوان ابزاری ارتباطی با مشتریان استفاده کرد. به طور کلی تکنولوژی‌های جدید به وجود آمدند تا صاحبان کسب وکار‌ها بتوانندراحت‌تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. از مزیت‌های استفاده از این تلویزیون‌ها در کافه ورستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

پخش ویدئو و تصاویر

تلویزیون شهری با استفاده از بیلبورد‌های ال ‌ای دی، تبلیغات شما را به یک تجربه تعاملی تبدیل می‌کند. شاید روش‌هایی مانند تبلیغات در اینترنت نسبت به روش‌های سنتی راحت‌تر باشد، ولی فقط برخی از کاربران تبلیغات شما را می‌بینند. با نصب ویدئو وال یا تلویزیون شهری می‌توانید توجه تمام مشتریان را به ویدئو یا تصاویر مورد نظرتان جلب کنید.

برای مثال اگر می‌خواهید اطلاعاتی از رستوران یا غذاها را در اختیار مشتریان قرار دهید، می‌توانید این تلویزیون‌ها را به کار بگیرید. اگر شما هم قصد دارید در یک تالار پذیرایی از ویدئو وال یا تلویزیون شهری استفاده کنید، می‌توانید تصاویر و ویدئوهای مرتبط با مراسم در حال برگزاری را در این صفحات به اجرا درآورید.

 

اطلاع‌رسانی تاثیر‌گذار در زمان مناسب

این وسیله تبلیغاتی نه تنها به کسب‌وکار‌ها کمک می‌کند تا پیام‌های خود را به‌صورت جامعه محورمنتقل کنند، بلکه باعث ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان شده و به بهبود عملکرد تبلیغاتی کمک می‌کند. گاهی برای رستوران‌ها و کافه‌ها پیش می‌آید که می‌خواهند مشتریان قدیمی و همیشگی خود را از افتتاح یک شعبه جدید مطلع کنند یا به آن‌ها اطلاع دهند که در تاریخ مشخصی قصد برگزاری جشن یا برنامه‌ای خاص داریم، تلویزیون شهری و ویدئو وال بهترین گزینه برای اطلاع رسانی موثر در زمان مناسب می‌شود.

 

ارائه تبلیغات مربوطه

یکی از اصلی‌ترین راه‌های تبلیغات شما، معرفی کسب‌وکارتان از طریق مشتریانتان است. اگر شما هم از طریق نصب ویدئو وال یا تلویزیون شهری در کافه و رستوران به تبلیغ کسب‌وکار خود بپردازید، می‌توانید تعداد مشتریانتان را تا چند برابر افزایش دهید. شما می‌توانید با شعارهای تبلیغاتی جذب، ارائه اطلاعاتی درباره کسب‌وکارتان و افتخارات کافه یا رستوران خود، تاثیر تبلیغات را بر مشتریان و مخاطبان افزایش دهید. همچنین با تبلیغ کسب‌وکارهای دیگر در ویدئو وال‌های رستوران، تالار یا کافه خود به کسب درآمد بپردازید.

 

سرگرم کردن مشتریان

اگر کسب‌وکاری دارید که در آن مشتریان باید دقایق زیادی را برای دریافت خدمات شما منتظر بمانند، احتمال این وجود دارد که در طراحی دکوراسیون خود، فضایی مناسب را به عنوان بخش انتظار مشتریان در نظر بگیرید. شما می‌توانید در این بخش از رستوران یا کافه خود، ویدئو وال یا تلویزیون‌های شهری را نصب کنید و با پخش ویدئوهای مختلف، شرایط مناسبی را برای سرگرم ساختن مشتریان فراهم کنید.

 

نمایش منوی رستوران یا کافه به کمک تی وی وال یا ویدئو وال

خیلی از صاحبان کافه و رستوران‌های لوکس و زیبا از گم شدن منوهای کاغذی یا آسیب آن‌ها ناراضی هستند. به همین دلیل ویدئو وال و تلویزیون‌های شهری را نصب می‌کنند تا منوی مجموعه خود را به نمایش درآورند. اجرای منوی رستوران در این تلویزیون باعث می‌شود مشتریان برای مشاهده منو خیلی منتظر نمانند و مشاهده آیتم‌های منو برای همه مشتریان امکان‌پذیر باشد. همچنین در منوهای ویدئویی و تصویری در این صفحات بزرگ نمایش، به راحتی امکان تغییر قیمت هم وجود دارد.

 

مشاهده مسابقات به‌صورت دسته جمعی

احتمالا این روزها شما هم دیده‌اید که کافه و رستوران‌های خاص شهرهای مختلف با نمایش مسابقاتی مانند فوتبال یا مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس، مشتریان زیادی در یک روز خاص دارند. شما هم می‌توانید ویدئو وال یا تلویزیون‌های بزرگ شهری را در رستوران یا کافه خود نصب کنید و از این طریق تعداد مشتریانتان را افزایش دهید.

افراد زیادی علاقه دارند که به جای تماشای این مسابقه‌ها یا تلویزیون در خانه و آن هم به‌صورت تکی، این مسابقات را در جمع‌های بزرگ تماشا کنند. همچنین شما می‌توانید در برخی از روزهای هفته و با دعوت افراد خاص، از مشتریانتان بخواهید در جلسات نقد فیلم شرکت کنند. در این صورت هم افراد بیش‌تری کسب‌وکار شما را می‌شناسند و هم تعداد مشتریانتان بیش‌تر می‌شود.

 

پخش تصاویری ازغذا‌های موجود در منو

با توجه به تنوع غذایی موجود در کافه‌ها و رستوران‌ها و اسامی که به تازگی وارد منوها شدند، انتخاب بهترین غذا برای مشتریان کمی سخت می‌شود. به خصوص برخی از غذاهایی که خیلی از افراد نمی‌دانند ترکیبات موجود در آن‌ها چیست. شما می‌توانید از ویدئو وال یا تلویزیون‌های شهری در کافه یا رستوران خود استفاده کنید و تصویر نهایی هر یک از آیتم‌های منو را همراه با محتویات موجود در آن، نمایش دهید. در این صورت مشتریان راحت‌تر غذای مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و همه مخاطبان، شما را به امکانات ویژه رستورانتان می‌شناسند.

 

اجاره ویدئو وال

 

در چه بخش‌هایی از کافه‌ها و رستوران‌ها می‌توان از تلویزیون و ویدیو وال استفاده کرد؟

تلویزیون‌های شهری می‌توانند در مکان‌های مختلفی در کافه و رستوران‌ها نصب شوند تا به جذب مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آن‌ها کمک کنند. برخی از مکان‌های مناسب برای نصب نمایشگرهای شهری در کافه ورستوران‌ها عبارتند از:

بخش‌های داخلی

  • دیوار‌های داخلی: می‌توان ازتلویزیون‌های بزرگ برای نمایش تصاویر و ویدئو‌های مرتبط باموضوع کافه یا رستوران، پخش موسیقی زنده یا ویدئو‌های سرگرم‌کننده یا نمایش نظرات مشتریان قبلی استفاده کرد.
  • بالای پیشخوان: این مکان برای نمایش منوی رستوران، قیمت‌ها، اقلام ویژه و تبلیغات مناسب است.
  • نزدیک میزها: تلویزیون‌های کوچک‌تر را در نزدیکی میز‌ها قرار می‌دهند تا اطلاعات مربوط به سفارش یا سرگرمی‌های دیگر را به مشتریان ارائه دهند.

 

بخش‌های خارجی

  • نمای بیرونی کافه یا رستوران: تلویزیون‌های شهری بزرگ می‌توانند در نمای بیرونی رستوران یا کافه نصب شوند تا توجه رهگذران راجلب کرده و آن‌ها را به ورود به کافه و رستوران ترغیب کنند.
  • پاسیو یا فضای باز: با نصب تبویزیون در پاسیو و فضای باز، مشتریان حین غذا خوردن از تماشای محتوای سرگرم‌کننده لذت می‌برند.

 

 

انتخاب بهترین مکان برای نصب تلویزیون شهری در کافه ورستوران

  • اندازه تلویزیون را متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کنید.
  • در صورت نیاز از بلند گو‌های با کیفیت برای پخش صدا استفاده کنید.
  • تلویزیون را درمکانی قرار دهید که به راحتی توسط مشتریان دیده شود.
  • تلویزیون را در معرض تابش مستقیم نور خورشید یا نور مصنوعی قرار ندهید.

 

نکاتی برای به کار‌گیری تلویزیون‌های شهری در کافه و رستوران

  • از تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا استفاده کنید تا تصاویر بدون نقص و به وضوح نمایش داده شوند.
  • از محتوای مناسب با زمان و مکان استفاده کنید.
  • از محتوا‌هایی استفاده کنید که کوتاه و جذاب باشند.
  • تلویزیون را درمکانی قرار دهید که به راحتی توسط مشتریان قابل رویت باشد.
  • از تنظیم صدای مناسب مطمئن شوید تا مزاحمتی برای مشتریان ایجاد نکند.
  • تلویزیون را تمیز نگه دارید.
  • نرم‌افزار تلویزیون را به موقع به روز‌رسانی کنید.
  • قبل از خرید تلویزیون از قیمت آن مطلع شوید.

 

در این مطلب به طور کامل درباره استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری صحبت کردیم. شما می‌توانید از طریق سایت نمارنتر به اجاره این تلویزیون‌ها به‌صورت اینترنتی بپردازید. نمارنتر یک سایت اینترنتی است که سیستم‌های تصویری را به مشتریان خود اجاره می‌دهد.

 

اجاره تلویزیون ال ای دی داخل سالن