ویدئو وال در واقع بصورت نمایشگرهای پنلی بوده که از قرار گرفتن پنل های کوچک در کنار هم تشکیل می‌شود و امکان ایجاد یک نمایشگر بزرگ شهری را برای استفاده در فضاهای بزرگ می دهد.ویدیئو وال‌ها که از پنل‌های LED تصویری نمایشگری تشکیل می‌شود که دارای قدرت نمایش تصویری و وضوح بالایی هستند. از اینرو از این نمایشگاهی شهری بزرگ برای منظورهای مختلف از جمله امور آموزشی، تبلیغات نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی، سمینارها و کنسرت‌ها و کنترل تردد و اتاق های کنترل و سرور قابل استفاده می‌باشد.

ویدیو وال شهری و اجاره قیمت ویدئو وال آن که بعضی اوقان به نام تلویزیون شهری هر دو برای اطلاع رسانی و در حوزه تبلیغات استفاده می‌شوند. ویدئو وال جزء اولین محصولاتی است که در حوزه تبلیغات به این سبک مورد استفاده قرار گرفته است و علاوه بر فروض آن بصورت اجاره‌ای از از ویدیو وال در مصارف نمایشگاه و غرفه سازی، همایش و سمینار استفاده می‌گردد. ویدئو وال‌ها قابل استفاده در مراسم همایش‌ها و نمایشگاه، کنسرت‌ها برای نمایش و پرزنت کردن اطلاع رسانی و نورپردازی‌های داخل غرفه‌ها و استیچ ها قابل استفاده می‌باشد.

اجاره ویدیو وال و قیمت آن

اجاره ویدیو وال که در عموم جامه جا افتاده است در واقع همان تلویزیون شهری است. ویدیو وال‌ها با توجه به آنکه مصرف آنها کوتاه مدت بوده است اکثر کاربران آن برای اجاره استفاده می کنند قیمت ویدئو وال نیز با توجه به ابعاد میزان وضوح داخل سالن و خارج سالن بودن آن قیمت‌های متفاوتی دارد.

  1. مصارف اجاره ویدئو وال‌ها بیشتر برای
  2. برگزاری سن های کنسرت و استیج ها مراسم ها
  3. تلویزیون و ویدیووال مخصوص غرفه های نمایشگاهی (داخل سان و فضای باز)
  4. اجاره ویدیو وال در همایش‌ها، کنفرانس ها و سمینارو میزگردهای مختلف جهت پرزنت در ابعاد بزرگ
  5. استفاده از ویدیئو وال در مجتمع و مراکز تجاری
  6. فروش ویدئووال برای اتاق های کنفرانس
  7. استفاده از ویدیئو وال در اتاق های سرور، مانیتورینگ دوربین استفاده دارد.

 

ویدئو وال

ویدیو وال شهری نما رنتر

ویدیو وال شهری نما رنتر در داخل و خارج سالن استفاده می‌شود. مکان های عمومی بزرگ همچون استادیوم ها بهترین مکان برای استفاده از این محصول نما رنتر می‌باشد. اتاق های کنترل یکی دیگر از مکان هایی است که قابلیت استفاده از ویدئو وال را دارند.

از دیگر مکان‌هایی که قابلیت استفاده از ویدئو وال را دارند می‌توان مکان‌های ذیل را نام برد که با هم مرور می‌کنیم:

1- کلیه سازمان‌ها و ارگان‌ها

2- مراکز حفاظتی

3- فرودگاه‌ها

4- پایانه‌های مسافربری و مترو‌ها

5- کنسرت ها، تالارهای عروسی

6- بیمارستان‌ها، بانک‌ها و موزه‌ها

و بسیاری اماکن دیگر که معمولا جمعیت زیادی از افراد به این ویدیو وال‌ها دید دارند.

برخی به اشتباه و به دلیل اطلاعات غلط تصور می کنند ویدیو وال‌ها منسوخ شده هستند این درحالیست که نسل قدیمی ویدئووال‌های شهری منسوخ شده هستند و در حال حاضر با رفع ایرادات مشخص شده نسل جدیدی از این محصول تولید و روانه بازار شده است.

برای مثال video wall منسوخ شده از چندین مانیتور تشکیل شده بودند که باعث ایجاد ناهماهنگی و شکاف در تصویر پخش شده می شد. یکی دیگر از معایب ویدیو وال‌های قدیمی استفاده از آن تنها بصورت تخت بود اما امروزه قابلیت استفاده در شکل های مختلف مانند منحنی وجود دارد.

شناخت مشکل؛ خود راه حل مشکل است! مشابه مثال بالا تمام ایرادات ویدئو وال‌ها شناسایی و به مرور برطرف گردیند.

ویدئو وال‌های جدید با استفاده از ترکیب پنل های led توانایی ایجاد تصاویر با کیفیت بسیار بالارا دارند و با توجه به آنکه بصورت پنل در کنار هم قرار میگیرند امکان انعطاف و چیدمان های مختلف را به آن می توان داد. با توجه به قدرت بالای نمایشی آن و وضوح تصویر بسیار خوب ویدئووال جذابیت بسیار زیادی برای بازدیدکننده غرفه های نمایشگاهی دارد.

 

اجاره ویدئو وال

دلایل استفاده از ویدئو وال

1- امکان استفاده 24 ساعته و مداوم

2- مناسب برای استفاده در محیط های تجاری

3- امکان پخش تصاویر آنلاین توسط ویدیو وال‌ها

4- رزولوشن بالای ویدئو وال‌ها

5- طول عمر زیاد و کم مصرف بودن آن‌ها

6- استفاده از فن داخلی و جلوگیری افزایش دمای داخلی سیستم

 

خرید ویدئو وال شهری

در صورتیکه برای اجرای پروژه های مختلف از ویدئو وال استفاده می‌کنید می‌توانید آنرا با قیمت مناسب خرید انجام دهید و با تیم مشاورین ما نحوه نصب و راه اندازی را فراگرفته و بصورت مستقل بتوانید از ویدیئو وال‌ها استفاده کنید. در صورتیکه در نصب و راه اندازی آن مشکلی برخوردید کارشناسان نمارنتر می توانند عملیات نصب و باز بست پروژه رو انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

 

ویدیو وال‌های شهری نما رنتر تصویری با وضح بالا و یکدست را به نمایش می‌گذارند.

 

اجاره ویدیو وال‌ها بصورت روزانه و یا یک دوره نمایشگاهی 4-5 روز می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت اجاره تلویزیون شهری نما رنتر کلیک کنید و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شرکت نمارنتر با توجه به آنکه از وارد کنندگان اصلی پنل های led ویدئو وال می‌باشد توانایی اجرای پروژه های در هر متراژی را دارد. تیم نمارنتر تامین کننده پنل ها Led برای سالن های نمایشگاهی و همایشی داخل سالن و خارج سالن می‌باشد.

تیم نمارنتر توانایی استفاده از چند تصویر را در یک پنل led ویدئو وال را دارد که این تصاویر می تواند معرفی هر موضوعی باشد که این باعث بالارفتن جذابیت استفاده از آن در بحث ها سن های همایشی، کنسرتی و استیج های که با تور طراحی می گردد شده است.

 

 

اجاره تلویزیون شهری