اجاره تلویزیون شهری ال ای دی امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است. با توجه به قیمت فروش تلویزیون بزرگ شهری و نمایشگر شهری ال ای دی LED و اینکه هزینه خرید تلویزیون شهری ال ای دی یا همان نمایشگر شهری بزرگ ال ای دی برای اشخاص و یا ارگان هایی که در زمان های خاص نیازمند استفاده از نمایشگر شهری می‌باشند، مقرون به صرفه نمی‌باشد لذا گزینه مناسب برای شرایط فوق اجاره تلویزیون شهری و یا نمایشگر شهری است.

موارد استفاده تلویزیون‌های شهری در مکان‌هایی مانند: غرفه‌های نمایشگاهی، تالارهای پذیرایی و سالن های کنفرانس و مراسم های خاص می‌باشد. اجاره نمایشگر شهری ال ای دی دات پیچ پنل 3، دات پیچ 4 و دات پیچ 5 جهت فضاهای داخل سالن و نمایشگر شهری ال ای دی دات پیچ 10 و دات پیچ 5 جهت فضای خارج از سالن می‌باشد.

شرکت نما رنتر از بزرگترین وارد کنندگان و اجاره دهنده تجهیزات تلویزیون شهری ال ای دی و نمایشگر های بزرگ شهری است که توانایی فروش و اجاره تلویزیون شهری در هر ابعادی و متراژی دارا می‌باشد. این شرکت با برگزاری چندین پروژه بین المللی و ملی توانسته در حوزه فروش، خرید، اجاره و حتی تامین تلویزیون شهری ال ای دی جایگاه مناسبی را در این بازار کسب نماید. این را به جرات می توان گفت که تیم نمارنتر بهترین پیشنهاد را برای اجاره تلویزیون شهری و تلویزیون led های تلویزیون نمایشگاهی خواهند داد تا با کمترین قیمت بتوانید با توجه به نیازتان کیفیتی مناسب را دریافت کنید.

مجموعه اجاره تلویزیون شهری نما رنتر با رعایت استاندارد های جهانی ارائه کننده انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال در سراسر ایران با بهترین کیفیت می‌باشد.

 

تلویزیون شهری، ال ای دی شهری از نظر محل نصب به دو گروه کلی تقسیم می شوند

تلویزیون ال ای دی شهری فضای باز (outdoor):

این نوع تلویزیون شهری و نمایشگر شهری بزرگ ال ای دی همان طور که از عنوان آن مشخص است در فضای باز استفاده می‌شود و ضد آب و تا حدودی ضد ضربه هستند. تلویزیون های شهری فضای باز دارای قدرت نمایش بیشتری نسبت به تلویزیون های داخل سالن دارند و امکان اجرای پروژه های انتقال تصاویر و نمایشگار در ابعاد مختلف بسیار بزرگ وجود دارد.

تلویزیون شهری ال ای دی فضای باز مخصوص غرفه ها فضای باز، هیات ها، مراسم عزاداری، شب های قدر، حسینیه ها و تکیه ها قابل استفاده می‌باشد. تلویزیون شهری فضای باز دارای قدرت نور بسیار بالاتری نسبت به تلویزیون و نمایشگر شهری می‌باشد.

 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

تلویزیون شهری فضای باز

تلویزیون شهری نمایشگر داخل سالن (indoor):

این نوع تلویزیون شهری در فضاهای بسته استفاده می‌شود و ضد آب نیستند.تلویزیون شهری و نمایشگر های داخل سالن داری نور و کیفیت رزولشن متفاوت تری دارند که در فضای های کم نور این تلویزیون های ال ای دی قابل استفاده می‌باشند.

 

نمایشگرتلویزیون شهری الی ای دی

 

قیمت اجاره تلویزیون ال ای دی شهری بسته به نوع آن، مدت زمان اجاره و قیمت تمام شده واردات تلویزیون شهری متغیر است.

 

جهت اطلاع از قیمت تلویزیون شهری داخل سالن کلیک کنید.

 

تلویزیون های شهری را بصورت دوره ای یک روزه، یک دوره نمایشگاه که معمولا 4 روزه و یک هفته ای می‌باشد محاسبه می گردد. در مدتی که دستگاه ها، امکانات و تلویزیون ها در محل کارفرما نصب می گردد کلیه امور نگهداری و تحویل سالم آن بر عهده مشتری بوده و سیستم تلویزیون بصورت صحیح روشن و تحویل مشتری قرار می گیرد و در انتهای دوره اجاره نیز بصورت صحیح تحویل گرفته می‌شود. امکان استقرار پرسنل نصب و راه اندازی در طول مدت دوره اجاره نیز وجود دارد.

با توجه به امکانات گسترده تیم نمارنتر امکان اجرای طرح های خاص و متفاوت در تلویزیون شهری و اجاره تلویزیون ال ای دی در زمان اجر و به نمایش قراردادن تصاویر وجود دارد که در این صورت کارشناس شرکت در محل و زمان اجرا حضور و مطابق نیاز مشتری افکت گذاری و نمایش های تصوری را بر روی تلویزیون های بزرگ شهری و نمایشگر های مد نظر به معرض نمایش قرار می دهد.

 

تلویزیون شهری

ابعاد تلویزیون شهری ال ای دی

ابعاد تلویزیون شهری بر اساس سبک کار می تواند متفاوت باشد و با توجه به نوع تبلیغ و یا مکان تبلیغ ابعاد متفاوتی می تواند داشته باشد. ابعاد اجاره تلویزیون شهری نمایشگرشهری در تبلیغات شهری یکی از فاکتور های مهم است چرا که ابعاد تلویزیون و نمایشگر شهری بر اساس فاصله بیننده باید در نظر گرفته شود.

 فاصله بیننده برای انتخاب رزولوشن تلویزیون شهری نیز تاثیر گذار است. هرچه بیننده به تلویزیون نزدیک تر باشد باید از تلویزیون شهری با رزولوشن بالاتری استفاده کرد.

این باور عامه که هر چه تلویزیون شهری بزرگتری انتخاب کنید بهتر است را کنار بگذارید و بر اساس محل نصب آن و فاصله بیننده از تلویزیون ابعاد مناسب را برای تلویزیون شهری انتخاب کنید. قانون ارتباط مستقیم ابعاد تلویزیونشهری و فاصله بیننده از تلویزیون را به خاطر داشته باشید.

 

ابعاد نمایشگر شهری داخل سالن

 تلویزیون نمایشگر شهری داخل سالن نیاز به مجوز ندارد و خرید و اجاره تلویزیون شهری به راحتی انجام می‌شود و تنها نکته ای که باید به آن توجه شود استاندارد های ابعاد تلوزیون شهری است.

 

نمایشگر تلویزیون شهری

 

ابعاد تلویزیون شهری خارج سالن

 بر خلاف راحتی نصب تلویزیون شهری داخل سالن برای نصب تلویزیون شهری خارج سالن نیاز به مجوز است . بنابر این قبل از انتخاب ابعاد باید شرایط محدوده ای که قصد نصب تلویزیون را دارید را قبل از انتخاب ابعاد تلویزیون بررسی کنید.

 

ابعاد استاندارد تلویزیون شهری

تلویزیون و نمایشگر شهری با مساحت 12 متر مربع، تا فاصله 1200 متری به وضوح دیده می‌شود.

مضرب های ¾ که استانداردی جهانی است  مضرب های 9/16 که معادل استاندارد های اروپایی است دید مناسبی برای بیننده برای تلویزیون شهری ایجاد می کند.

برای تعیین حداکثر فاصله وضوح دید باید مساحت تلویزیون شهری را در عدد 10 محاسبه کنید.

روش دیگر انتخاب ابعاد مناسب برای تلویزیون شهری محاسبه با روش دات پیچ است.

 

رابطه قیمت و ابعاد تلویزیون شهری

 هرچه ابعاد تلویزیون شهری بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

 

 

تلفن شرکت اجاره تلویزیون شهری