پیشرفت‌های مدرن، فناوری‌های شگفت انگیزی را نیز ارائه می‌دهند. باشگاه‌های ورزشی نیز مدام در حال ارتقای سیستم‌های خود برای ورزشکاران هستند تا تجهیزات جدیدتر و به روزتری را در اختیار آن‌ها قرار دهند و از طرفی، سطح درآمد خود را نیز بالا ببرند.

به همین دلیل، تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی رو به نصب نمایشگرهای دیجیتال یا همان ویدئو وال‌ ها آورده‌اند تا بتوانند محیطی بهتر برای یادگیری، تعامل، کسب اطلاعات، بالا بردن درآمد و سرگرمی ایجاد کنند. در این مقاله به موضوع ویدئو وال‌ها و مزایای آن‌ها برای باشگاه‌های ورزشی می‌پردازیم.

 

 

 

 

 

جهت اجاره ویدئو وال و اجاره تلویزیون شهری با کارشناسان ما در نمارنتر در ارتباط باشید.

 

09125030253   -   02165612653

  

چرا از ویدئو وال برای باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود؟

همان طور که می‌دانید، سالن‌های ورزشی امروزه مکانی برای ورزش و اجتماعات هستند و افراد زیادی را به طور انبوه به خود جذب می‌کنند. برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات ورزشی یا حتی رویدادهای فرهنگی و مسابقات علمی نیز گاها در باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود. شاید به نمایشگاه‌های کتابی که در یک باشگاه ورزشی برگزار شده‌اند، مراجعه کرده باشید.

بنابراین، به جز ورزش، می‌توان انتظار داشت که یک باشگاه ورزشی، مرکزی برای اجتماعات مهم و رویدادهای مختلف باشد. به همین دلیل، برای ارتقا این سالن‌ها به یک مکان مهم برای گردهمایی و همچنین ورزش، نیاز است که از امکانات مناسب استفاده شود. چرا که ارتقای سطح کیفی تمرین‌ها و همچنین برگزاری بهتر رویدادها، بدون وجود تجهیزات مدرن، امکان پذیر نخواهد بود.

البته پیشترها هم اهمیت وجود نمایشگر در باشگاه‌های ورزشی، مورد توجه صاحبان و مدیران باشگاه‌ها بود. همان طور که می‌دانید، در گذشته در سالن‌های ورزشی به خصوص سالن‌های بدنسازی، از پروژکتور استفاده می‌شد. متأسفانه برای خرید این پروژکتورها باید هزینه زیادی پرداخت می‌شد و بعد از آن نیز، با سوختن لامپ، باید هزینه بالایی هم صرف تعویض آن می‌شد. علاوه بر این، پروژکتورها در فضایی که نور وجود داشته باشد، تصاویر مناسبی ارائه نمی‌دهند. نمایشگرهای معمولی نیز زاویه دید محدودی دارند. به این معنی که همه افراد حاضر در سالن نمی‌توانند تصاویر صفحه نمایش را با یک کیفیت مشاهده کنند. مگر آنکه در یک نقطه خاص نشسته یا ایستاده باشند.

ویدئو وال‌هایی که برای این منظور ساخته شده‌اند، بهترین گزینه برای سالن‌های ورزشی محسوب می‌شوند. این نمایشگرها، مقرون به صرفه، ایمن، با دوام، ضد آب، دارای صفحه لمسی و امکانات دیگر هستند. بنابراین از آن‌ها به جای تلویزیون‌های معمولی در باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود.

 

ویدئو وال باشگاه ورزشی

 

شما می‌توانید یک یا چند ویدئو وال برای باشگاه خود داشته باشید. حتی اگر هزینه کافی برای خرید چند ویدئو وال ندارید، جای نگرانی وجود ندارد. یک ویدئو وال که در جای مناسبی از باشگاه نصب شده باشد، می‌تواند برای نمایش تمرینات مربوط به کسانی که در حال فعالیت هستند، استفاده شود. همچنین در زمان تمام شدن تایم، می‌توانید برای گروه بعدی که آماده وارد شدن به باشگاه هستند، از پیغام‌های خوش آمدگویی بر روی ویدئو وال خود استفاده کنید.

 

مزایای ویدئو وال برای باشگاه‌های ورزشی

انجام بهتر تمرین‌ها

بسیاری از تمرین‌ها به نحوه اجرای صحیح نیاز دارند که علاوه بر آموزش از طرف مربی، در صورتی که به صورت ویدئویی نیز آموزش داده شوند، سطح تمرینات توسط ورزشکاران ارتقا پیدا خواهد کرد. این مسئله خصوصاً برای باشگاه‌های بدنسازی بسیار حائز اهمیت است. باشگاه‌هایی که ورزش‌های تیمی را آموزش می‌دهند، برای آنالیز بازی تیم‌های حریف، نیاز به یک نمایشگر با کیفیت دارند که آنالیز بازی‌ها را بر روی آن انجام دهند.

 

درآمد اضافی برای باشگاه از طریق جذب اسپانسر

باشگاه‌هایی که به دنبال درآمدزایی هستند، می‌توانند با قرار دادن یک ویدئو وال در باشگاه خود، از طریق پخش گاه به گاه تبلیغات، نسبت به جذب اسپانسر اقدام کرده و حمایت مالی کسب کنند. بسیاری از مشاغلی که مرتبط با فضای ورزشی هستند، به خوبی می‌توانند حامی مالی چنین باشگاه‌هایی باشند؛ مانند فروشنده‌های پوشاک ورزشی.

 

ایمن در برابر ضربه

تلویزیون‌های معمولی به سادگی در برابر پرتاب توپ یا ضربه‌های دیگر می‌توانند دچار آسیب شوند. جایگزین کردن مداوم تلویزیون‌ها یا تعمیر آن‌ها می‌تواند بسیار هزینه‌بردار  باشد. به همین دلیل است که ویدئو وال‌ها را برای این مکان‌ها توصیه می‌کنیم. ویدئو وال‌ها می‌توانند به راحتی برای باشگاه‌های والیبال و بسکتبال و هر جای دیگری که امکان برخورد با توپ وجود دارد، استفاده شوند. به لطف اندازه‌های بزرگ صنعتی می‌توان از این نمایشگرها در فضای باز مانند زمین‌های فوتبال نیز استفاده کرد.

 

صفحه نمایش قوی

ویدئو وال‌هایی که برای فضای باز یا محیط‌های بسته استفاده می‌شوند، یک صفحه نمایش بسیار قوی دارند. این صفحه نمایش باعث می‌شود در هر شرایط نوری، بتوانید یک تصویر با کیفیت از این نمایشگرها داشته باشید. مقاوم بودن این صفحه‌ها در برابر ضربه یا دست‌کاری نیز بسیار مهم است. چرا که در برخی از باشگاه‌های ورزشی، کودکان ممکن است به هر نحوی تمایل داشته باشند که با دست این نمایشگرها را لمس کنند. به همین دلیل، صفحه مقاوم ویدئو وال‌ها از جمله دلایلی است که آن‌ها را برای باشگاه‌های ورزشی توصیه می‌کنیم.

 

نمایشگر

بدنه محکم

بدنه ویدئو وال‌ها با ترکیبی از آلومینیوم و فولاد سبک ساخته شده است که برای محافظت از نمایشگر در برابر ضربه و گرد و غبار بسیار ایده آل است. هنگام جابجایی نیز امکان آسیب دیدن این نمایشگرها بسیار پایین است. از طرفی، استفاده از آلومینیوم باعث شده که وزن سبکی داشته باشند و جابجا کردن آن‌ها به سادگی صورت بگیرد.

 

ضد آب بودن

ویدئو وال‌ها در دو نوع ضد آب و معمولی ساخته می‌شوند. اگر باشگاه ورزشی شما روباز است، مانند یک استخر رو باز یا زمین فوتبال یا دو و میدانی، باید مدل‌های ضد آب را خریداری کنید که در برابر بارش برف و باران، گرد و غبار و تابش آفتاب بسیار مقاوم هستند. در واقع این ویدئو وال‌ها به طور کامل برای فضای باز ساخته شده‌اند و حتی کیفیت تصویر آن‌ها نیز به گونه‌ای است که علیرغم تابش آفتاب نیز می‌توانند تصاویر بسیار شفافی را برای شما به نمایش بگذارند. اما اگر قصد دارید که ویدئو وال خود را در یک فضای بسته نصب کنید، نیازی نیست هزینه اضافی صرف خریداری یک مدل ضدآب کنید.

ویدئو وال باشگاه های ورزشی

 

نمایشگرهایی که تحت عنوان ویدئو وال برای باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شوند، یک ابزار قدرتمند برای سرگرم کردن و همچنین اطلاع‌رسانی در هنگام تمرین هستند. کسانی که به باشگاه‌های ورزشی مراجعه می‌کنند، دنبال هر چیزی هستند که در حین ورزش آن‌ها را درگیر نگه دارد. ویدئو وال این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان را درگیر خود نگه دارید.

البته ویدئو وال یک واسطه است که به وسیله آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. رمز یک ارتباط موفق نیز آن است که مخاطبان خود، علائق و نیازهای آن‌ها را بشناسید. تنها در این صورت است که می‌توانید با پخش برنامه‌ها، موزیک‌ها، تبلیغات و تصاویر مناسب، ورزشکارانی که به شما مراجعه می‌کنند را راضی نگه دارید.

تصاویر جذاب و رنگارنگی که در یک باشگاه ورزشی با صدای بلند و در حین فعالیت‌های بدنی پخش می‌شوند، می‌توانند تأثیرات جالب توجهی بر ورزشکاران داشته باشند. شما می‌توانید یک قسمت خاص از باشگاه خود را به یک ویدئو وال اختصاص دهید و اجازه بدهید که تصاویر آن به همه بخش‌های باشگاه برسد. حتی استفاده از ویدئو وال برای نشان دادن خدمات مربوط به بوفه، رستوران یا کافی شاپ باشگاه نیز می‌تواند از طریق ویدئو وال‌ها صورت بگیرد.

بنابراین، هزینه اولیه‌ای که صرف خرید یک ویدئو وال برای باشگاه ورزشی خود می‌کنید، با هوشمندی و ریزبینی شما، می‌تواند در مدت زمان کوتاهی از طرق مختلف به شما بازگردد. کافی است از همه ظرفیت‌های ویدئو وال برای ارتقای سطح کیفی باشگاه خود و همچنین کسب درآمد استفاده کنید!

 

 

اجاره ویدئو وال