امروزه تبلیغات شهری شکل متفاوتی از گذشته پیدا کرده است. تمامی کسب و کارها برای ارائه بهتر خدمات و معرفی مناسب و صحیح خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برخی از این روش‌ها در ابتدا هزینه کمی برای تبلیغات ایجاد می‌کند، اما در ادامه تاثیر زیادی نیز روی تبلیغات و معرفی برند مورد نظر ندارد. اما از سوی دیگی برخی از روش‌های تبلیغی هزینه بیشتری در ابتدا دارند، ولی می‌توان اطمینان حاصل کرد که نتیجه بهتری در پی داشته باشد و در آینده تمامی هزینه‌های تبلیغاتی با فروش بیشتر بازگردد.

قیمت اجاره تلویزیون شهری

 

یکی از روش‌های خلاقانه و موثر در معرفی برند تجاری و کسب و کار خود به مخاطبان استفاده از تصاویر رنگی ثابت و متحرک در سطح شهر است. روزانه افراد بسیار زیادی در سطح شهر گردش می‌کنند و آنچه بیشتر از هر چیز توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند، تصاویر رنگی ثابت و متحرک است.

استفاده از تلویزیون‌ شهری به معنای دعوت از این مخاطبان جدید برای آشنایی با برند تجاری شما است. روشی خلاقانه، موثر و سریع در معرفی خدمات و محصولات که هزینه آن با فروش بیشتر بازمی‌گردد. به همین دلیل می‌توان با اطمینان گفت که نصب تلویزیون شهری راهکاری پایدار و موفق است که اعتماد مشتریان را به سمت شما جلب می‌کند و در خاطره دیداری آن‌ها برای همیشه باقی خواهید ماند.

اما شاید برای شما هم سوال باشد که هزینه نصب تلویزیون شهری چه میزان است؟ در این نوشتار از نمارنتر قصد داریم عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی تلویزیون شهری و نصب آن را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما بمانید.

 

نسل جدید تلویزیون‌ شهری

نصب تلویزیون شهری

نصب تلویزیون شهری و هزینه آن

در حال حاضر تلویزیون‌های شهری در دو دسته کلی درون نمایشگاهی و مخصوص محیط باز قابل تقسیم بندی هستند. هر کدام از این تلویزیون‌ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند و نصب آن‌ها با قیمت متفاوتی انجام می‌شود.

اما جالب است بدانید که یکی از اشتباهات متقاضیان تلویزیون‌های شهری، تخمین هزینه نصب تلویزیون است. به عبارت دیگر بیشتر درخواست کنندگان تلویزیون‌های شهری و تابلو روان گمان می‌کنند که هزینه نصب تلویزیون شهری OUT DOOR بسیار بیشتر از تلویزیون نمایشگاهی INDOOR  است؛ در حالی که در واقعیت چنین نیست.

برای توضیح بیشتر این مطلب باید گفت که عوامل متعددی قیمت نهایی تلویزیون را تعیین می‌کند. علاوه بر آن ممکن است که شما هم با متخصصان نمارنتر تماس بگیرید و بر اساس ابعاد تلویزیون، ابعاد محل مورد نظر برای نصب آن و نوع نمایشگاهی یا شهری بودن تلویزیون، قیمتی را از کارشناسان دریافت کرده باشید.

 

اجاره تلویزیون شهری ال ای دی LED

 

باید در نظر داشته باشید که قیمت اعلام شده قیمت نهایی نصب تلویزیون نیست. ممکن است هنگام نصب تلویزیون شهری و یا نمایشگاهی هزینه‌های جانبی دیگری نیز به وجود بیایند که قیمت آن‌ها جدا از قیمت نهایی خرید و نصب تلویزیون شهری است.

به طور مثال تلویزیون‌های شهری با توجه به این که مخصوص داخل سالن و یا خارج سالن باشند،هزینه نصب جداگانه‌ای دارند. از سوی دیگر امکانات و لوازم جانبی نصب تلویزیون مانند پروسسور، کرکره، کولر، فونداسیون، پایه، سازه و... را نیز باید در هزینه نهایی نصب تلویزیون شهری و نمایشگاهی در نظر گرفت.

البته برخی از این تجهیزات در شرایطی خاص به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و یا اینکه برای نصب تلویزیون نمایشگاهی داخل سالن و در ابعاد بالای 12 متر در برخی موارد هزینه پروسسور محاسبه نمی‌شود.

 اما در مجموع باید این مسئله را در نظر داشته باشید که هزینه‌های جانبی تلویزیون نمایشگاهی و شهری، جزئی از قیمت نهایی و تمام شده نصب تلویزیون هستند. به همین دلیل اگر شما هم قصد خرید و نصب تلویزیون شهری دارید، از تمامی جزئیات و هزینه‌های جانبی به طور کامل اطلاع کسب کنید.

 

قیمت اجاره تلویزیون شهری

 

عوامل موثر در هزینه نصب تلویزیون شهری و نمایشگاهی

تعیین هزینه نهایی نصب این نمایشگرها به عوامل متعددی بستگی دارد و مجموع این عوامل قیمت نهایی نصب را مشخص می‌کنند. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

  • اندازه صفحه نمایشگر: ابعاد و سایز صفحه نمایشگر یکی از عوامل تعیین کننده قیمت خری و نصب تلویزیون شهری است. این نمایشگرها در ابعاد مختلفی در بازار عرضه می‌شوند تا تمامی کسب و کارها بتوانند مطابق وسعت تبلیغات مورد نظر خود از آن استفاده کند. اندازه این نمایشگرهای شهری بر اساس واحد اینچ مشخص می‌شود و به طور کلی هرچه ابعاد و اندازه نمایشگر بزرگ‌تر باشد، قیمت نهایی نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

  • تراکم پیکسل: در تعریف پیکسل‌ها می‌توان گفت که خانه‌های مربعی بسیار کوچکی در تمام صفحه نمایشگر هستند و مجموع آن‌ها در کنار هم یک تصویر را ایجاد می‌کند. اگر تعداد و تراکم این پیکسل‌ها در کنار هم کمتر از میزان مجاز باشد، کیفیت تصاویر پخش شده به شدت کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه نمی‌توانید انتظار تبلیغاتی موثر در آینده را داشته باشید. همچنین افزایش بیشتر پیکسل‌ها کیفیت تصاویر را به میزان یادی افزایش می‌دهد و هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد، هزینه نهایی خرید و نصب نمایشگر شهری بیشتر می‌شود.

 

  • گام پیکسل: میان هر کدام از پیکسل‌ها با پیکسل دیگری یک فاصله مشخص وجود دارد که به آن گام پیکسل گفته می‌شود. هرچه قدر این فاصله بین گام‌ها بیشتر باشد، کیفیت تصاویر خروجی از نمایشگر کاهش پیدا می‌کند و قیمت تمام شده نصب تلویزیون نیز کمتر می‌شود. اما مسلما در استفاده از تلویزیون شهری، کیفیت تصاویر حرف اول را میزند و دز نتیجه روی قیمت نهایی نصب آن اثر گذار است.

 

  • تعداد پیکسل‌ها: علاوه بر تراکم پیکسل در نمایشگر، تعداد آن‌ها نیز روی کیفیت تصاویر و قیمت نهایی نصب تلویزیون شهری موثر است و هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد، کیفیت و قیمت بیشتری ایجاد می‌کند.

 

  • کیفیت تصاویر: یکی از عوامل بسیار مهم برای رسیدن به نتیجه در این مدل تبلیغات، ارائه تصاویری با بالاترین کیفیت است. مسلما کیفیت تصاویر در نمایشگرهای شهری با هم متفاوت هستند. به همین دلیل حتما موقع خرید و نصب این نمایشگرها از میزان کیفیت تصاویر نمایشگر اطلاع کسب کنید. از سوی دیگر کیفیت تصاویر ارتباط مستقیمی با رزولوشن تلویزیون دارد و هرچه رزولوشن بیشتر باشد، کیفیت تصاویر نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه قیمت نهایی تلویزیون نیز افزایش می‌یابد.

 

  • کنتراست تصاویر: در یک تعریف کلی می‌توان گفت که کنتراست، تعیین کننده میزان تیری و روشنایی تصاویر روی تلویزیون نمایشگاهی و شهری است. کنتراست باید در حد استانداردی قرار داشته باشد تا تیرگی و روشنی تصاویر متعادل باشد.

 

  • وزن تلویزیون شهری: در گذشته تکنولوژی تلویزیون‌های شهری در سطح پایینی بود و این مسئله روی عوامل مختلف و از جمله وزن تلویزیون تاثیر داشت. به طوری که نمایشگرهای شهری وزن بسیار زیادی داشتند و حمل و نقل آن‌ها با کمک جرثقیل امکان پذیر بود. همین مسئله به عنوان یک هزینه جانبی در نصب تلویزیون محسوب می‌شد و روی قیمت نهایی و هزینه نصب تاثیر داشت. اما امروزه این نمایشگرها وزن بسیار کمی دارند و برای حمل و نقل آن‌ها نیازی به استفاده از جرثقیل نیست.

 

  • مصرف انرژی: نمایشگر شهری نیز مانند سایر وسایل برقی، انرژی برقی مصرف می‌کند. هرچه مصرف برق در این نمایشگرها کمتر باشد، قیمت نهایی تلویزیون بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که با خرید یک نمایشگر شهری با مصرف بهینه انرژی، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برق در درازمدت نخواهید بود.

 

  • کیفیت صدای نمایشگر: یکی از موضوعات مهمی که هنگام خرید تلویزیون شهری و نمایشگاهی باید به آن توجه کنید، کیفیت و اندازه صدای آن است. مسلما یکی از کارکردهای این نمایشگرها اطلاع رسانی است و کیفیت صدا در آن بسیار مهم است.

 

اجاره نمایشگر شهری

 

  • روشنایی تصاویر: یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری نمایشگر شهری، روشنایی تصاویر آن است. هر چه تصاویر روشنایی بهینه و با کیفیت بیشتری داشته باشند، قیمت نهایی نمایشگر نیز بیشتر خواهد بود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که نمایشگرهای با روشنایی کم، تصاویر را به خوبی و با کیفیت نشان نمی‌دهند و به عبارتی هزینه صورت گرفته برای نصب و خرید نمایشگر بیهوده خواهد بود.

 

  • برند نمایشگر: در حال حاضر تولیدکنندگان مختلف انواع تلویزیون شهری و نمایشگاهی را تولید می‌کنند. هرچه قدر که برند تولید کننده شناخته شده و معروف‌تر باشد، روی قیمت نهایی تلویزیون تاثیر دارد و مسلما باید قیمت بیشتری برای نصب تلویزیون پرداخت کنید.

 

  • رزولوشن تصاویر: رزولوشن تصاویر، کیفیت نهایی تصاویر خروجی را تعیین می‌کند. همچنین تراکم بالای پیکسل‌ها نیز باعث افزایش و بهبود رزولوشن تصاویر می‌شود. همان طور که می‌بینید تمامی این عوامل با هم در ارتباط هستند و در نهایت روی کیفیت تصاویر اثر دارند.

 

  • تعیین نوع خرید نمایشگر شهری: در حال حاضر به دو روش حضوری و آنلاین می‌توان انواع تلویزیون‌های شهری و نمایشگاهی را خریداری کرد. در صورتی که بخواهید از روش خرید آنلاین استفاده کنید، هزینه پست و ارسال محصول را هم باید به هزینه نهایی نصب تلویزیون اضافه کنید.

 

  • محیط جغرافیایی: نوع آب و هوا و شرایط جغرافیایی مکانی که قصد دارید در آنجا تلویزیون را نصب کنید، روی قیمت نهایی و نصب آن تاثیر دارد. به عبارت دیگر نصب تلویزیون شهری برای اماکن مرطوب نیاز به خرید تلویزیونی با امکانات و توان مقاومت در مقابل چنین آب و هوایی دارد.

 

  • ضمانت نامه تلویزیون شهری: در بیشتر مواقع تلویزیون‌های شهری که از خارج وارد کشور می‌شوند، دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر هستند. در این صورت اگر در آینده محصول با مشکلاتی مواجه شود، می‌توان از این ضمانت استفاده کرد و قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کرد. اما برخی از این نمایشگرها فاقد گارانتی هستند و مسلما تلویزیون‌هایی که گارانتی دارند، قیمت بیشتری نیز دارند.

 

قیمت تلویزیون شهری داخل سالن

 

 در این نوشتار از نمارنتر عوامل موثر در تعیین هزینه نصب و قیمت نهایی تلویزیون شهری و نمایشگاهی را مرور کردیم. در انتها می‌توان گفت که قیمت نصب و خرید تلویزیون شهری به عوامل متعددی بستگی دارد. در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری در سطح کشور انواع نمایشگرهای شهری با برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند. نمارنتر در کنار کادری مجرب و کارشناسان متخصص خود اقدام به ارائه انواع خدمات تلویزیون شهری می‌کند.

نمارنتر در زمینه اجاره، فروش، نصب، تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون شهری فعالیت می‌کند. اگر شما هم قصد دارید برای تبلیغات بهتر محصولات و خدمات خود از تابلو روان، نمایشگر داخل سالن و تلویزیون شهری استفاده کنید، می‌توانید از مشاوران نمارنتر کمک بگیرید.

 

 اجاره تلویزیون شهری